Kiitos, nyt olen taas hiukkasen fiksumpi. Tai no, ainakin tiedän jotakin enemmän kuin äsken.1Timer kirjoitti:Kylla se kuuluu.
Kiitos, nyt olen taas hiukkasen fiksumpi. Tai no, ainakin tiedän jotakin enemmän kuin äsken.1Timer kirjoitti:Kylla se kuuluu.
Mutta siis hyökkäysvuoro ei vaihdu, eli toisin sanoen hyökkäysaika on sisäänheittoa suoritettaessa sama kuin alkuperäistä kolmen pisteen heittoa heitettäessä? Vai? Flagrant foul = räikeä virhe.1Timer kirjoitti:NBA:ssa se on niinkin hurja kun 7 pinnaa: kaveri heittaa kolmosen, joka menee sisaan ja samalla hanta rikkonut puolustaja saa nk "fragrant foul:in", josta seuraa heittotilanteesta saatu 1 vapari ja lisaksi sisaanheitto, josta ainakin Phoenix Suns tekee viela toisen kolmosen. Siis 3+1+3=7.
1Timer kirjoitti:NBA:ssa se on niinkin hurja kun 7 pinnaa: kaveri heittaa kolmosen, joka menee sisaan ja samalla hanta rikkonut puolustaja saa nk "fragrant foul:in", josta seuraa heittotilanteesta saatu 1 vapari ja lisaksi sisaanheitto, josta ainakin Phoenix Suns tekee viela toisen kolmosen. Siis 3+1+3=7.
Rob Schremp?Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Tunnin olen jo etsinyt sitä yhtä ilmaveivimaalia, mutta millään ei tahdo löytyä. Kaverin nimeä en tietenkään muista, mutta puolet hienompi veivi, mitä nämä ns. normiveivit ovat.
Kiitoksia.
http://www.youtube.com/watch?v=CgLmH4PuR-I&mode=related&search=Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Tunnin olen jo etsinyt sitä yhtä ilmaveivimaalia, mutta millään ei tahdo löytyä.
Twite kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=CgLmH4PuR-IPêr un pugno di dolari kirjoitti:ilmaveivimaalia
Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Kyllä kiitos, juuri tämä.
scholl kirjoitti:Eikö mäkikisoissa ole enää kansallista kiintiötä?
Ja ovatko maakiintiöt pienentyneet kuuteen?
scholl kirjoitti:Olisin kuvitellut, että Puijon huomiseen kisaan olisi karsinut huomattavan paljon enemmän suomalaishyppääjiä (15 jopa).
Tänä vuonna Suomi päätti käyttää kiintiönsä heti kauden kahdessa ensimmäisessä kilpailussa Rukalla. Jälkimmäinen niistä kisoista peruttiin, mutta ilmeisesti pelkän karsinnankin läpikäyminen lasketaan, tai jotain.aceman81 kirjoitti:Järjestäjämaa saa käyttää kansallista kiintiötä enintään kahdessa kilpailussa.
scholl kirjoitti:En katsonut ottelua, mutta jos puoliaika ei ollut maaliton niin niistä maaleista nyt ainakin. Lisäksi vaihdot ja mahdolliset loukkaantumiset aiheuttavat lisäaikaa.
scholl kirjoitti:Eikös maalin juhliminen ole kuitenkin sellainen katkos aivan samalla tavalla kuin vaihto tai loukkaantuminenkin, jonka pitäisi tuoda lisää aikaa? Siis ei pelkkä maali, mutta kun porukka jää sinne juhlimaan.
Pate kirjoitti:Kyseessä todennäköisesti ollut lentopallo tahi koripallo.