Unet – kumma juttu...

  • 241 961
  • 1 170

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vähän aikaa siinä tuijoteltiin silmiin tiskin yli kunnes tämä virkailija suorastaan hyökkäsi sieltä päälle (tiskin yli!) ja vei minut johonkin takahuoneeseen. Ja tietenkin sitten juuri kun siellä päästiin itse asiaan niin kello soi ja herättää... Ei ole reilua tällainen!

Tuohan kertoo siitä, että sulla on taipumus laueta yleensäkin liian aikaisessa vaiheessa....;)
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Ohhoh empä olisi uskonut tässä asiassa löytäväni kohtalontoveria palstaveljistä.

Et ole yksin hyvä veliseni. Tällä suunnalla sama juttu ja hissi, joka unessani aina ilmestyy sattuu olemaan vielä vanhan asuintaloni. Astun unessa siis hissiin ja painan nappulaa, hissi lähtee liikkeelle, mutta ei pysähdykään sen kerroksen kohdalle vaan jatkaa matkaansa yhä ylöspäin kunnes kerrokset alkavat alusta. Silmissä vilahtelevat numerot kun katson hissin ovea .. 1 .. 2 .. 3 ..
Joskus unessa tulen myös alaspäin eikä hissi pysähdykään ykkösen kohdalla vaan jatkaa ikäänkuin kellarikerrokseen, jossa ovi ei aukeakaan. Luojan kiitos nyt en ole hetkeen tätä unta nähnyt, mutta monesti menneisyydessä kylläkin.

Kuka sitten tämän osaisi selittää, sitä en tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt on vitsit vähissä. Näin viime yönä nimittäin unen, että sain Jatkoajassa viikon pelikiellon jostakin ihan mitättömästä kirjoitusvirheestä tai kielioppivirheestä, mutta pienestä virheestä kuitenkin. Ja olin niin hiton raivoissani.

Ei jumalauta, jos Jatkoaika jo säännöllisemminkin uniin rupeaa änkeämään, niin rupean off-topicceeraamaan ja provoamaan oikein urakalla...
 
Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nojoo...viime aikoina ollut jänniä unia vaihteeksi.

Ensimmäisessä unessa tulin johonkin taloon jossa asuikin yllättäen vanhempani. Hetken päästä kaksi siskoani ilmestyi jostain ja heillä oli lepakko kädessään. Lepakko ei näyttänyt edes oikealta lepakolta vaan oli epämääräinen harmaa karvakasa. Hetken päästä kuulin jonkun huutavan että "ne irtos!". Lähdin sitten katsomaan mitä on irronnut ja pian selvisi että kyse oli lepakon siivistä. Äitini yritti ommella niitä takaisin, mutta itse viisaana kerroin että ei se onnistu sillä tavoin vaan ne pitää polttaa kiinni. Pian lepakkoa sorkki koko porukka neuloilla, kuumalla raudalla ym. kunnes yhtäkkiä heräsin..

Toinen uni Olikin sitten jännempi. Kävelin jollain julmetun pitkällä hiekkaranalla ja katselin yötaivasta kunnes huomasin ilmassa leijalevan jotain vaaleaa lumen tapaista. Tämä vaalea aine osoittautui tuhkaksi! Katselin ympärilleni ja pian kaikkialla oli noin 25 senttiä tätä tuhkaa. Samalla katsoin taivaalle ja siellä näkyi 7 valopalloa jotka liikkuivat nopeasti paikasta toiseen. Nämä ufot jollain tapaa aiheuttivat tuon tuhkasateen ja unessa olin varma maailmanlopusta.

Kolmas uni olikin sitten enemmän outo..Kävelin jonnekkin autotallin oloiseen katokseen ja se oli täynnä ihmisiä..mustia ihmisiä. Aluksi katselin menoa aivan normaalisti kunnes tajusin kaikkien olevan alasti ja heillä oli tyypillinen pikselimössö sensuurina intiimeille kohdille. Sitten heräsin..

Toissa yönä näin Serranon perhe unia..

Olin Fitin ja sen José Luis tyypin kanssa jollai parkkipaikalla josta näki isoon ikkunaan. Ikkunan takana joku nainen hinkkasi itseään Diegoon (tanssivat kiinni toisissaan). Kohta yritin parkkeerata polkuautoa, mutta se oli todella vaikeaa. Sain aploodit Fitiltä ja tältä pätkältä. Sitten tuli Guille ja kaappasin pojan syliini. Hän tuntui todella kevyeltä ja huomasinkin hänen muuttuneen pieneksi lapseksi. lopulta siirryimme kaikki sinne lasin taakse, missä Diego hinkkasi itseään samaa naista vasten.

Mitähän nuo unet meinaa?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, tulipa taas nähtyä kertakaikkiaan omituista unta viime yönä. En ihan kokonaan muista sitä mutta kovasti poukkoiltiin paikasta toiseen ja ihmeellisiä asioita tapahtui. Selkeä kohokohta oli ihan lopussa juuri ennen heräämistä, kun olin katsomassa autokilpailua ja siihen katsomopenkalle viereeni tuli yht'äkkiä itse Madonna joka alkoi välittömästi flirttailemaan kanssani. Huono homma vaan että minua ei kiinnostanut yhtään ja yritin vaan koko ajan seurata sitä kilpailua. Lopulta Madonna änkesi väkisellä päälle ja työnsi käden housuihini alkaen sitten ottaa minulta suihin. Vähän aikaa siinä istuskelin ja lopulta työnsin muijan syrjään ja lähdin jääkaapille(!). Aivan oikein, yht'äkkiä olinkin lapsuudenkotini keittiössä jääkaapilla ja kun avasin sen jääkaapin oven niin se oli täynnä eläviä kanoja. Hirveä kaakatus kävi siellä jääkaapissa kun katselin hölmistyneenä että mitä helvettiä? Sitten nämä perkeleen kanat alkoivat hyökkiä sieltä vihaisena kimppuuni ja minun piti juosta ulos karkuun. Mutta saman tien kun pääsin ulos niin sieltä hyökkäsi päälle vihaisia ja helvetin isoja rottia joilla oli pitkät ja terävännäköiset torahampaat. Kesken tämän rottien hyökkäyksen minä sitten heräsin ja voin sanoa että olo oli hyvin hämmentynyt.

Kerrassaan outo uni, mitähän helvettiä tuostakin voi taas päätellä meikäläisen sielunelämästä?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Viime yönä näin unta, jossa puolisko säntäsi kotiovesta sisään todella hermostuneena, ja alkoi selittää, että Viivi Avellanilla on kuulemma tippuri, ja että sen takia sekä miehellä että Azulillakin voi olla. Ja että pitäisi nyt äkkiä tarkistaa Viivin blogista, onko sillä sitä tippuria.

Tutkittuamme tovin sivun lähdekoodia selvisi, että Viivillä tosiaan on tippuri.


*******
Uni päättyi siihen. Puolisko ei ainakaan myönnä panneensa Viiviä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Näin viime yönä melko erikoisen unen. Oltiin tyttöystävän vanhempien mökillä ja illan aikana tuli juotua sen verran, että pienoinen humalahan siitä väkisinkin tuli. No, nukkumaan mentäessä pääni valtasi varsin todentuntuinen unimaailma.

Tyttöystäväni tuli sänkyyn röökin hajuisena (ei polta) ja kyselin, että missä tämä oli käynyt, johon hän vastasi ihmeellisen rauhallisena, "No, röökillä, kui nii?" No, siinä sitten kyselin miksi, koska tyttöystävä ei normaalisti polta ollenkaan. Sitten hän paljasti, että on salaa polttanut koko seurustelumme ajan, josta meikäläinen kimmastui.

No, aamulla herätessä tajusin, että untahan se vain..... mutta melko hemmetin todelta se tuntui, sillä unessa kaikki oli samalla tavalla kuin valveilla....
 
Olin Lutakossa katsomassa Kotiteollisuuden keikkaa. Ilmeisesti keikan kunniaksi Lutakko oli remontoitu entisaikojen kuosiinsa, sillä lava oli siirretty vanhalle paikalleen. Narikat oli sijoitettu ovelasti heti lavan vasemmalle puolelle. Henkilökuntaa narikassa ei töissä ollut.

Vein mustan villatakkini(!) narikkaan siis itse ja siirryin seuraamaan jo alkanutta keikkaa yleisön keskelle. Hynysellä oli vanhasta suorakulmion mallisesta radiosta valmistettu kitara ja törkeän ruma lippalakki. Hongisto soitti bassoaan ihka uudet noin kymmenen sentin mittaiset rastat päässään. Nekin olivat rumat.

Keikan aikana eräs hyvä ystäväni päätti kädet puuskassa kävellä läpi yleisön. Kaveri oli kasvanut sitten viime näkemän, sillä pituutta hänellä oli arviolta kuusi metriä. Yritin huudella hänelle tervehdyksiä, mutta eihän sinne korkeuksiin tällaisen hipin käheä ääni kuulu.

Kuusimetrinen ystäväni päätti keskeyttää keikan. Hän kurotti lavalle, soitti lavalla lojuvista kosketinsoittimista pari riitasointua ja huusi "Taustanauha! Taustanauhaaaah!".

Keikka päättyi siihen ja salivalot laitettiin päälle. Hynynen ilmoitti, että encorena tulee sitten uusia biisejä. Koko yleisö pakeni ympäriltäni ulos noin kahdessa sekunissa. Jäin yksin seisomaan keskelle lattiaa.

Päätin itsekin poistua ja lähdin hakemaan villatakkiani(!!) narikasta. Mutta sehän oli pöllitty, paska homma. Onneksi näin erään toisen ystäväni Lutakon aulassa. Hän opasti minut kädestä pitäen salin takaosassa olevaan koulun pukuhuoneeseen, josta villatakkini löytyi. Olin iloinen.

Poistuin tanssisali Lutakosta helvetin pitkien kierreportaiden kautta. Ulkona näin japanilaisen turistin, joka kikkaili hienolla kamerakännykällään. Menin hänen luokseen ja totesin, että olipas paska keikka. Hän oli toista mieltä ja esitti todisteeksi illan biisilistan kännykkänsä näytöltä.

Lähdin kävelemään japanilaisturistin kanssa kohti keskustaa legendaarisen putkisillan kautta. Keskustan puoleisessa päädyssä näin miten Kilpisenkatu tulvi vettä. Se ei kuitenkaan estänyt kadulla narua kahdessa suorassa rivissä hyppiviä lapsia toteuttamasta itseään. Joukossa oli myös joku vanha jamppa, joka potki jalkapalloa kahden pojan kanssa.

Pääsin jo melkein asema-aukiolle, kun tajusin pitäväni edelleen hallussani jonnekin jo kadonneen japanilaisen kamerakännykkää. Päätin mennä haastattelemaan sitä palloa potkinutta jannua ja tehdä hänestä artikkelin Keskisuomalaiseen.

Jannu olikin juuri poistumassa paikalta punaisella lava-autolla. Pysäytin hänet ja hän lupasi minulle haastattelun.

Kävi ilmi, että lapsijoukkio ja mies olivat juhlimassa sitä, että he olivat pysäyttäneet jonkun rikollisen paljain käsin. Kyselin, että auttoiko poliisi asiassa. Ei kuulemma auttanut. Kysäisin vielä, että eihän hän vain ole kertonut samaa stooria kenellekään toiselle toimittajalle. Kuulemma oli, joten kiitin haastattelusta ja päätin siirtyä ripeään tahtiin erään ystäväni vanhempien asuntoon Kuokkalanpellolle kirjoittamaan jutun puhtaaksi.

Matka ei kuitenkaan taittunut nopeasti, sillä Auratielle oli kasvanut viidakko, joka kuhisi käärmeitä, koppakuoriaisia ja muita vittumaisia hyönteisiä. Vitutti, koska minulla on oikeastikin aivan järjetön hyönteisfobia.

Kännykkäni soi. Ihmettelin ensin, että miten Nokia 3110-mallisen puhelimen mustavalkonäytöllä voi vilkkua sen haastattelemani rikoksentorjujan kuva ihan neliväreissä, mutta päätin silti vastata. Jannu pyysi minua olemaan julkaisematta hienoa haastatteluaan, koska hän aikoi kirjoittaa tapauksesta nettiin blogin. Myönnyin hänen pyyntöönsä, mutta sain kuitenkin luvan julkaista kamerakännykällä napsimani kuvat jossain yhteydessä.

Sinne viidakkoon minä sitten jäin loppuyöksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minäpä soitin viime yönä Johnny Cashille. Soitto tapahtui vieläpä suorassa radio-ohjelmassa. Johnnyhän on tunnettu asiantuntija autojen korjauksessa, miksi soitimme juuri hänelle. Vikahan oli tietenkin isossa paperirullassa, josta oli unohtunut kuoria ylimääräinen päällikerros pois, mistä syystä rulla jumitti. Tuo paperirullahan on erittäin tarpeellinen autoissa. Tosin soiton jälkeen auto muuttui fussball-pöydäksi, mikä oli tietenkin täysin loogista.
 
Enneuni?

Näin tässä taannoin unta, jossa eräs vanhemman ikäinen tuttuni esitteli juuri ostamaansa kännykkää. Puhelimessa oli 5 megapikselin kamera, musiikkisoitin ym. Muutaman päivän kuluttua (oikeassa elämässä) tapasin tämän tuttuni ja
hän kertoi aikovansa hankkia matkapuhelimen (!). Kerroin juuri nähneeni unta hänestä ja kännykästä. Oli siinä ihmettelemistä...
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Muija soitti, että on juuri ajanut peltikolarin Veli-Pekka Kautosen kanssa. Kautosella oli kuulemma promilleja veressä, joten syyllisestä ei ollut epäselvyyttä. Puhelun mielenkiintoisin anti oli, että Kautonen oli välittömästi karkoitettu maasta. Siis suoraan kolaripaikalta viety rajan yli. Koko HIFK:n tulevan kauden joukkue oli rakennettu Kautosen ympärille ja minulle tuli hillitön kiire tulla ilkkumaan tänne ekana. Pettymys oli valtava koska täällä oli jo aiheesta ketju.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yritetäänpä saada sekava uni pakettiin...

Uni siis alkoi sairaalasta ja synnytysosastolta jossa jostain syystä vietin aikaa. Pian minulle tuotiin lapsi ja pyydettiin vahtia kunnes äiti on polttanut tupakkansa loppuun. Aika kului ja äiti nouti lapsen kuten oli luvannut. Hetkeä myöhemmin olin Espanjassa ja hyppäsin laivaan vanhempieni ja sisarusteni kanssa. Laiva olikin sisältä afrikkalaisen perheen asunto, jossa vietettiin synttäreitä. Perheen tukevahko äiti jakoi ruokaa ja omituisia valkoisia sipsejä hymyillen kaikille muille paitsi minulle. Tuon vierailun aikana kuulin kuinka ulko-ovi kävi kolmesti ja joka kerta perheen isä ja oma isäni tulivat ostamasta tietokonetta.

Aloin sitten katsella suurista olohuoneen ikkunoista ulos ja näin tavallaan euroopan kartan maisemana, mutta Euroopan tilalla oli lähinnä vettä ja sitten Espanja keskellä. Pian maisema vaihtui luonnolliseksi maisemaksi ja saavuimme suomeen. Laivasta jatkoin matkaa itsekseni aseman kautta junaan. Asema oli omituinen tasanne helvetin syvän lammen vierellä. Lammen kalliorannalla istui poika onkimassa ja pian huomasin onkijoita olevan enemmänkin. Eräs onkijoista kertoi lammen olevan suomen paras onkipaikka. Toisella puolella olikin siististi leikattu nurmikkomäki joka oli peitetty mustilla matoilla...vieressä oli kyltti jossa luki "matonkuivaus", mutta silti mattojen päälle ruiskutettiin vettä suuresta suihkusta.

Sitten hyppäsinkin junaan ja juna ei todellakaan ollut normaali. Junaan pääsi sisälle vain tunkemalla pään pieneen reikään josta matkustaja imettiin putkea pitkin sisälle. Juna oli jo liikkeessä ja taistelin kyydistä tippumista vastaan, mutta onnistuin pääsemään turvaan. Jatkoin matkaani junan sisällä ja saavuin "vessa-alueelle". Vessat olivat samantapaisia kuin uimarantojen pukusuojat eli jalat näkyvät alta ja päät sitten tämän "kopin" yläpuolella. Kooltaan kopit olivat aika pieniä ja niitä oli monia kymmeniä kyseisessä vaunussa. Vaunu oli pieni ja todella ahdistava. Vessoissa oli pakko seistä ja tarpeet tehtiin lattialle. Jostain syystä jouduin ryömimään pimeässä vaunussa ja yritin olla katsomatta kopeissa olleita ihmisiä. Näin sivusilmällä miehen laskevan housunsa ja toisella puolella nainen nosti mekkoaan. Kun katsoin eteenpäin näin vanhan miehen pään keskellä vessakopin lattiaa! Pään vierellä oli jotain veristä mössöä ja haju oli kuvottava. Toisella puolella oli sitten suunnaton suolikasa. Ryömin nopeasti pois vaunusta ja ovella kuulin tyttöystäväni äänen.

Hän oli tullut vastaan ja oli nyt itsekkin junan sisällä. Hän odotti minua eräänlaisessa matkamuistoliikkeessä, joka oli yhdessä vaunussa. Katselimme tavaroita ja suurin osa oli lähinnä omituisia leluja. Viimeisenä bongasin kaakaojauhe pussin ja olin jo ottamassa sitä kunnes näin lapun seinällä jossa luki "Jos haluat kaakaota, ota 30g ja tuo se tiskille. Hinta 30 senttiä." Kävimme istumaan ja selasin lehtiä läpi toisensa perään. Hetken päästä vanhempieni toinen koira nousee istumaan vastapäiselle penkille ja kertoo että Jiri Bicek siirtyy Hifkiin, koska hänen koiransa haluaa niin.

Eli jos Bicek Hifkiin joskus eksyy, tiedätte ketä kiittää.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs kaakaojauhetta Pottakameli oli nauttinut?


Kahvi maistu hieman oudolta kieltämättä...nojoo. Välillä tulee tuollaisia unia missä ei ole mitään järkeä. Mielestäni ne ovat juuri sieltä parhaasta päästä!
Pitäisi katsoa unikirjasta tai jostain mitä tuokin uni voisi meinata. Ehkä tänäkin yönä "tärppää" unien osalta?

Palataan aamulla asiaan jos on tarvetta.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Näin viime yönä ihan helvetin outoja unia, mutten muista niistä kuin pätkiä. Yhdessä kohtaa pelasin jotain ikivanhaa F1 Grand Prix manageria jossain supermarketissa (joka oli kotini) isolla tv-näytöllä. Tämä peli oli vaan siitä kummallinen ettei siinä voinut itse tehdä mitään, paitsi katsella itse kisaa.

Sitten jossain vaiheessa soitin kavereiden painostuksesta A.W. Yrjänälle kysyäkseni miksi hänen toinen (!?!) nimensä on Keijo. A.W. yllättäen vastasi keikkabussista keskellä Pohjanmaata ja oli selvästi kännissä äänen perusteella. Myöhemmin keskustelussa hän myös myönsi olevansa aika jurrissa. Kysyin keskustelussa Keijo-jutun lisäksi myös, onko maailmanloppu kovin paha asia (unessa oli ilmeisesti tuloillaan), ja vastaukseksi sain jotain filosofista löpinää, joka kuitenkin rauhoitti mieleni. En sitten tiedä, olisiko tämä tullut edes mieleeni, ellei tuo CMX-ketju olisi tuossa vieressä esillä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime yönä näin unen jossa osallistuin jonkinlaiseen sienestyskilpailuun. Katselin jonkinlaista esitettä missä ilmoitettiin minkä arvoisia mikäkin sieni on. Kisassa oli tunti aikaa ja ideana kerätä mahdollisimman arvokas sienisaalis.

Katselin listaa läpi ja loppu päässä alkoi tulemaan hieman omituisia sieniä ym.
Jossain vaiheessa vastaan tuli variksenmarja arvolta 1,5 euroa, sienirihmasto 2.00 euroja sekä mitä vittua? 3.00 euroa.

Uni loppui hyvin pitkälle siihen.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime yönä näin unen jossa osallistuin jonkinlaiseen sienestyskilpailuun. Katselin jonkinlaista esitettä missä ilmoitettiin minkä arvoisia mikäkin sieni on. Kisassa oli tunti aikaa ja ideana kerätä mahdollisimman arvokas sienisaalis.

Katselin listaa läpi ja loppu päässä alkoi tulemaan hieman omituisia sieniä ym.
Jossain vaiheessa vastaan tuli variksenmarja arvolta 1,5 euroa, sienirihmasto 2.00 euroja sekä mitä vittua? 3.00 euroa.

Uni loppui hyvin pitkälle siihen.

Oot tainnut vaan pelata liikaa super mariota.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oot tainnut vaan pelata liikaa super mariota.

Voi kun olisinkin! Antaisin Nintendosta melkein mitä vain...

Mutta joo...sieneen oli tarkoitus oikeastikkin mennä seuraavana päivänä että sieltä kai ne vaikutteet tuli luonnollisesti.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Voi kun olisinkin! Antaisin Nintendosta melkein mitä vain...

Mutta joo...sieneen oli tarkoitus oikeastikkin mennä seuraavana päivänä että sieltä kai ne vaikutteet tuli luonnollisesti.

Mulla on parikin Nintendoa täällä.. On siitä vissiin ainakin vuosi kun viimeksi pelailin :)

Ei-niin-sienissä!

nyt näkemään erittäin psykedeellisiä unia mistävain.. ööt
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen tässä jonkin aikaa nähnyt toistuvasti saman unen hieman erilaisina versioina. Nimittäin olen vanhoilla päivilläni jostakin syystä päättänyt käydä yläasteen uudelleen(!?). Unessa eräänä koulupäivänä minulla on aivan väärän päivän koulukirjat mukana. Esim. englannin ja historian kirjat ovat kotona, ja kumpaakin ainetta ko. päivänä on tiedossa. Erityisesti tuo englannin kirjojen puuttuminen ketuttaa. Unen eri versioissa olen joko välitunnilla tai luokassa ennen englannin tunnin alkua, ja mietin, että "kunpa ei tunnilla tarvittaisi kirjoja lainkaan".

Tämä uni on tässä kesän ja syksyn aikana toistunut jo monen monta kertaa. Ihmetyttää vaan niin perkeleesti, että mitähän tuo uni yrittää "viestittää", tai mihin se viittaa? Mitään traumoja ei ko. tunneilta yläasteajoilta kyllä ole, eikä mitään erityisiä positiivisiakaan kokemuksia. Kumma juttu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihmetyttää vaan niin perkeleesti, että mitähän tuo uni yrittää "viestittää", tai mihin se viittaa?

Siitä on ainakin ollut puhetta kuinka "me aikuiset" emme ihan aina edes pääsisi läpi peruskoulun kokeista. Tai läpi toki, mutta ei siellä mitään kymppejä jaeltaisi kaikille.

Et ehkä ole vielä tajunnut olevasi tyhmä, vaikka viestiä tulee?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tissit olivat pääosissa viime yönä. Oli oikein makoisat oltavat, kun kaksi naista ihmetteli olivatko heidän rintansa identtiset ja minun piti tuota sitten arvioida. Ensin ihan silmämääräisesti ja lopulta myös käsikopelolla.
Toinen tutkimuksen kohteista oli muuten Jennifer Aniston, jolla on kieltämättä aika hyvät.

Näitä lisää.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Näin viime yönä unen, jossa Saku Koivu oli pettänyt vaimoaan Juhani Tammisen muijan kanssa. Koivun vaimo tästä jo tiesi, mutta Saku aneli kovasti, ettei tämä kertoisi Tamille. Tami oli kuulemma elänyt raskaita aikoja, valmennusrintamalla kaikki oli mennyt suhteellisen perseelleen viime aikoina (Tami oli muuten maajoukkueen päävalmentaja - Suomen koripallomaajoukkueen nimittäin), eikä välttämättä kestäisi tuollaista uutista juuri nyt.

Vittu, että oli hauskaa, kun heräsin ja kelasin, mitä unta sitä onkaan tullut nähtyä. Etteivät vain Salkkareiden viime jaksojen pettämissotkut olisi olleet jotenkin vaikuttamassa tämän unen sisältöön...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös