Onko kukaan kokenut rakastumista unessa? Itse tapasin noin kolme vuotta sitten unessani mukavan vaalean naisen. Kyseessä ei ollut siis mikään "märkäuni" vaan tapasin tytön linja-autossa ja siitä sitten samantien rakastuttiin. Juteltiin, käytiin kävelyllä yms. mitä ennen heräämistäni nyt ehdittiin. Herättyäni olin äärimmäisen pettynyt kun tajusin kaiken olleen unta. Seuraavana päivänä en muuta ajatellukkaan kun tätä tyttöä. ainakin kaksi viikkoa tämän jälkeen ikävöin tätä naista ja olin huomattavan masentunut ja sain myös kuulla tästä.
Tapahtuma oli ihmeellinen, sillä en todellakaan ole rakastuvaa tyyppiä. Eikä uni voinut naisen puutteestakaan johtua, sillä seurustelin siihen aikaan niinkuin nykypäivänäkin. Muistan tuon tytön kasvot ja luonteen edellleen täydellisesti. mietin, että mikäli tuohon tyttöön vielä joskus oikeassa elämässä törmäisin, (olettaen hänen olemassaolon) voitaisiin puhua todellisesta kohtalosta.
Tapahtuma oli ihmeellinen, sillä en todellakaan ole rakastuvaa tyyppiä. Eikä uni voinut naisen puutteestakaan johtua, sillä seurustelin siihen aikaan niinkuin nykypäivänäkin. Muistan tuon tytön kasvot ja luonteen edellleen täydellisesti. mietin, että mikäli tuohon tyttöön vielä joskus oikeassa elämässä törmäisin, (olettaen hänen olemassaolon) voitaisiin puhua todellisesta kohtalosta.