Lontoosta tuli mieleen, että pari yötä sitten näin aika omituisen unen. SIinä ei sinänsä ollut mitään "yliluonnollista" kuten unissa usein, mutta mistähän ihmeen vaikutteista alitajuntani sen koosti.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan yritin unessa epätoivoisesti naputella salasanaa tietokoneen kirjautumisruudulle. Tämä tapahtui jossain hienossa rakennuksessa, joka ilmeisesti oli Buckinghamin palatsi (kuten jatkosta selviää), mutta unessa se ei tuntunut omituiselta. Olin naputellut sen jo useamman kerran väärin ja kone oli menossa seuraavan virheen jälkeen lukkoon. Tiesin oikean salasanan, mutta sormet koko ajan naputtelivat väärin.
No, sitten tapahtuu jotain ihan muuta. Jostain ilmestyy useampiakin Brittien kuningasperheen jäseniä ja itse Kalle Kolmonen komeassa univormussaan tulee eteeni. Hän tekee käsillään jonkun liikkeen ja erehdyn luulemaan, että hän yrittää kätellä minua. Ojennan käteni ja Charles tarttuu siihen. Mietin jo, että tämä oli varmaan helvetinmoinen etikettimoka ja pitäisikö minun puhutella häntä Your Majestynä vai Your Highnessina. Siihen se uni suurinpiirtein loppui.
Mainittakoon, että se mainittu salasana mitä en millään saanut näpyteltyä oikein, on työläppärini ihan oikea salasana. Jotenkin kuumotti aamulla konetta avatessa, mutta meni se oikein ensiyrittämällä.