Nahkasohva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Onko nainen unessa sama vai aina eri?
Yleensä eri. Muutama tuttu kaunis yksilö on tosin tehnyt uniini useitakin vierailuja.
Onko nainen unessa sama vai aina eri?
Viime aikoina nähnyt unta, missä minua ammutaan päähän. Kuolen ja tavallaan siirryn sivulle katsomaan omaa ruumista. Siinä vaiheessa kun ammutaan, niin tiedän kuolevani. Siinä vaan hyväksyy kohtalonsa. Välillä olen suorittamassa inttiä uudestaan ja matkustetaan harjoituspaikalle. Jostain syystä meidän kyyti kaapataan ja meidät ammutaan teloitustyyliin. Tämän tyyliset unet ovat siitä outoja etteivät ole painajaisia. Jotenkin niiden tunnelma on rauhallinen kaikesta väkivaltaisuudesta huolimatta.
Viime aikoina nähnyt unta, missä minua ammutaan päähän. Kuolen ja tavallaan siirryn sivulle katsomaan omaa ruumista. Siinä vaiheessa kun ammutaan, niin tiedän kuolevani. Siinä vaan hyväksyy kohtalonsa.
Viime aikoina nähnyt unta, missä minua ammutaan päähän. Kuolen ja tavallaan siirryn sivulle katsomaan omaa ruumista. Siinä vaiheessa kun ammutaan, niin tiedän kuolevani. Siinä vaan hyväksyy kohtalonsa.
Yleissivistävät unet ovat kieltämättä mielenkiintosia.Näin viime yönä unta että olin maassa nimeltä Negroland ja tietenkin ainoa valkoihoinen.
Sitten googlettelin herättyäni, niin yllätys olikin että tuollainen maa ollut eurooppalaisten maailmankartoissa 1700-luvulla. Länsi-Afrikan maiden alue oli 300 vuotta sitten nimetty Negrolandiksi. Oli historiasivistyksessä aukko, mutta uniin kuitenkin tuli ja asia selvisi. Oli jännä paikka valkoihoiselle.
Kyllä tuon nimisen bändin pitäisi olla Norjasta ja soittaa oikein raskasta ja korvia raastavaa kirkonpolttometallia.Sodom Vedem. Kuulostaa tosin enemmän raskaanpuoleisen metallin esittäjältä kuin Lemonator-tyyliseltä.