Nyt on pakko kertoa tää uni auki, jonka näin edellisyönä. Jäi niin toden tuntuisena mieleen.
Olin kaverini mökillä (tällä kaverilla ei ole mökkiä) yksin. Oli kesäinen sää. Juuri kun olin menossa ulos niin ovella tuli vastaan hieman yli parikymppinen kaunis neito. Hän sanoi, että haluaisi tulla viereeni nukkumaan. Kerroin, että kyllä tämä sopii mutta on vielä liian aikaista mennä yöpuulle. Mentiin yhddessä ulos grillipaikalle, jossa mökin omistanut kaverini odotti. Kertoi tulleensa vain käymään ja katsomaan, että kaikki on ok. Yhtäkkiä siinä grillikatoksessa olikin pari muutakin tuttua. Mökin omistava kamu lähti ja sanoi, että mökki pitää jättää sitten hyvään kuntoon ja siivota ennen lähtöä. Muistutti vielä, minne jätän mökin avaimet. Lupasin toimia näin.
No, tää nuori neito lähti siitä grillipaikalta sisälle ja eräs kaverini sanoi kovaan ääneen niin, että tää neitokin kuuli sen. ÄIJÄ SAA TÄNÄÄN PIPARIA. Neito kääntyi ja hymyili. Meikäläinen paheksui lujaan ääneen tätä ja muistutin kamuani, että pitää olla tahdikas. Yhtäkkiä olinkin jonkin talon tasakatolla ja ammuin jollakin pulssipistoolilla Star Warsin Imperiumin sotilaita. Jokainen laaki osui ja siinä sitten naureskellen ammuin vihuja kuoliaaksi.
Yhtäkkiä vieressäni oli nainen, jolla oli silmälasit ja aurinkolasit vielä otsalla. Lisäksi vasempaan poskeen oli tatuoituna silmälasit. Naureskelin ja sanoin, että siinä on muijalla kolmet rillit naamalla. Sitten tää nainen sanoi, että on toimittaja ja tekee juttua Turun linnasta. Kysyi, että suostuisinko haastatteluun. Vastastin myönteisesti koska huomasin ettei hänellä paidan lisäksi ollut päällä kuin pikkuhousut. Valkoiset, jossa oli pinkkejä pieniä kukkia.
No sitten olinkin taas sen nuoren naisen vieressä siellä katolla, eikä hänelläkään ollut enää paidan lisäksi kuin pikkarit. Kirkkaan punaiset. Suutelimme kylkiasennossa ja hyväilin hänen pientä, pyöreää peppuaan. Sitten heräsin säpsähtäen ja puolisoni oli vieressä hereillä kasvot meitsiin päin. Sanoin, että "voi vittu". Puolisoni kysyi, että näinkö taas painajaisia. Vastasin, että en. Vaan oli juuri saamassa pillua nuorelta, kauniilta neitoselta.
Ai niin, mulla oli röökit vähissä tuon koko unen ajan ja kyselin kaikilta, että voisiko joku hakea lisää. Kukaan ei suostunut.