Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Toissayönähän mä muuten just viimeksi lentelinkin hetki ennen unen loppumista ympäri meidän kämppää, kunnes uni loppui siihen että lensin olohuoneen seinästä läpi :DMuutaman kerran olen unen saanut täysin haltuuni ja ei minulla kyllä siitä tilasta ole ollut kiire pois. Näissä unissa ensisijainen tarve on lähteä lennolle ja siitä nauttiessa monesti juolahtaa mieleen, että olisihan sitä varmasti tarjolla vielä paljon mukavampaakin tekemistä. Selkoubista heräteasä olo on kyllä melno eufoorinen.
Erikoisen tästä eilen aamulla koetusta selkounesta tekee kuitenkin se, että oman mielikuvitukseni kehittelemästä kauppaympäristöstä huolimatta (olin siis unessani ostoksilla) koko tuo tapahtumien sarja oli alusta loppuun uneksi niin poikkeuksellinen "arkinen", että voisin valehdella jollekulle kaikkien näiden asioiden tapahtuneen mulle oikeassa elämässä niin että tarina olisi täysin uskottava.
Edes ne selkounitilassa käydyt keskustelut ei sisältäneet tällä kertaa mitään absurdeja ilmaisuja tai päässä keksittyä sanastoa, jollaista aina välillä syntyy unissa (esim. just viime viikolla Tor-verkko oli yhdessä unessa tor.fi)
Kaiken kaikkiaan erikoisen realistinen uni, jonka lopulla kuulin myös useamman kerran omat ajatukseni selkeästi. Skarppasin esimerkiksi just ennen loppukohtausta itseäni keskittymään, että saisin pidettyä unen "elossa" loppuhuipennukseen asti. Monesti itsekin herään tollasista haavemaisista selkounista euforiaan, välillä jopa kylmiin väreisiin ja joskus ihan vaan hämmennykseen, mutta eilen ei ollut mitään sellaista.
Olin muistaakseni vain tyytyväinen, hieman ihmeissäni mutta tyytyväinen. Vähän sama fiilis kuin mulla on hyvin onnistuneen runon loppuun kirjoittamisen jälkeen. Tällä kertaa vain käytin mielikuvitustani tekstin sijaan unen "käsikirjoittamiseen" ja visioimiseen.
Viimeksi muokattu: