Unipäiväkirjat auttavat. Itseltäni muistan toistuvia maisemia ja paikkoja. Kuolleet ihmiset antavat neuvoja, hengissä olevat ovat kuolleita ja muuta sellaista. Ei niitä unia jaksa miettiä liikaa nykyään. Deja vu on yleinen juttu kun päätyy oikeassa elämässä tilanteeseen, joka on "tapahtunut" unessa. Veikkaan virheitä simulaatiossa.Välillä luulen ja uskon, että on tiettyjä uni-maisemia, semi-realistisia, jotka toistuu ja joihin tapahtumat sijoittuvat. Se, miksi tätä näin epäröiden lähestyn, on tietenkin se, että unet ovat unia - mulla ei ole mitään mahdollisuutta näyttää toteen sitä, että olin tässä unen luomassa mielikuvituskorttelissa aiemminkin, kun unimaailmassahan voi olla mitä ja missä vain.
Auttaisiko unikokemusten kirjoittaminen paperille tähän asiaan? Ehkä. Voisi ainakin tarkistaa sen faktan kun tuntee unessa pyörivän taas ja taas samoissa unikortteleissa että onko tää näyttämö siis tuttu vanhasta unesta vai tuleeko unessa vain uninen deja vu -ilmiö.
Mestat missä unissa pyörin, ovat hyvin tuttuja, niillä on historia, mutta ei ne siltikään ole oikeista tuntemistani kaupungeista.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."