Tuli tässä toissa yönä koettua jossain määrin erittäin poikkeuksellinen unikokemus. Mä näen kyllä useinkin näitä "voimakkaita" unia joissa saatan kyetä käymään keskustelua muiden kanssa tai jopa aistimaan jotain, mikä on (myös itselleni) unessa toki erittäin harvinaista.
Tässä toissa yön unen lopulla olin ilmeisesti palannut jälleen koulun penkille. Mulla on pian AMK-pääsykokeet joten aivan loogista, että uneksin kouluympäristöstä. Siinä kohtauksen alussa mä olin jossain liikuntasalin näköisessä paikassa, missä tämä viehättävä blondi käräytti minut tuijottamasta hänen rintavakoaan. (tärkeä tieto kerronnan kannalta!)
Tästä sitten siirryttiin suoraan liikuntasalin ulkopuolella olleeseen luokkahuoneeseen, missä meitä oltiin jaottelemassa joihinkin projektiryhmiin hassulta kuin se kuulostikin, toivoin tuossa unessa olevani iltaryhmässä, koska halusin päästä kotiin nukkumaan...
Pian me oltiinkin jo asetettu istumaan pitkin luokkahuonetta ja opettaja/ryhmänohjaaja/tjsp. aloitti selostamaan meille jostakin tärkeästä aiheesta. Siinä suoraan mua vastapäätä istui toinen naispuolinen olento, jonka silmiä jäin tapittamaan.
Nyt tulee se oudoin kohta... Mä suljin tuossa kohtaa silmät unikuvassani. En muista että olisin koskaan aiemmin onnistunut unen sisässä sulkemaan silmiäni, vaikka kaikenlaista uskomatonta olen nukkuessani ehtinyt kokea. Aivan hullua...
Suljin siis silmäni, koska yritin kai teeskennellä että tämä nainen ketä jäin tuijottamaan, ei olisi ehtinyt huomata.
No sitten avattuani taas silmäni, se opettaja alkoi tiuskimaan että minä vain nukun enkä kuunnellut mitä hänellä oli sanottavana. Vannoin hänelle siinä, että en kyllä nukkunut ja totesin että voin toistaa kaiken mitä hän oli juuri sanonut. Lopussa koitin etsiä itselleni roastaustuolia (?) ja siinä kohtaa luokkahuone alkoi muuttua oman kotini olohuoneen näköiseksi, kunnes pian heräsin.
Sellaiset setit tällä kertaa.