Beibibuumi?!
No ni, nyt ollaan päästy unissa oudolle vaihteelle. Näin meinaa unta, että olin töissä. Tai eihän siinä mitään outoa ole, mutta jatkoa seuraa. Rakas kihlattuni oli myös siinä unessa. Hän tuli töihin, ja en tiedä mistä sain mieleeni, mutta kysyin häneltä, että "et kai ole raskaana". No, hän vastasi napakan "en".
Unessani mentiin ilmeisesti seuraavaan päivään ja olin jälleen töissä. Rakkaani tuli jälleen töihin mukanaan jotain. Ihmettelin, että hetkinen, mikäs toi voi olla. Ja kyllä, se oli vauva. Se oli meidän vauvamme. Ihmettelin suuresti, koska hänestä ei ollut päälisin puolin näkynyt mitään, ja mietein aikaa yhdeksän kuukautta taaksepäin. En keksinyt mitään järjellistä selitystä, mutta sitten unessa tuli mukava olo. Ajattelin, että tässäkö se kääryle nyt sitten on, eikä tullut yhtään mieleen siinä onnellisuuden keskellä raha-asiat.
Omituiseksi asian tekee myös se, että vaikkakin beibi olikin niin pieni, niin se lähti kovaa vauhtia itsekseen painelemaan pitkin työpaikkani lattioita. Niin, onhan se kovin hygieenista, jos vauva ryömii pitkin tehtaan paskaisia lattioita.. Pari kertaa meinasi mennä hukkaankin, mutta toimein pelastavana enkelinä niissä tilanteissa. Oli nii hemmetin todentuntuinen uni, lähellä oli, etten oitis soittanut rakkaalleni ja kysynyt, että onko se totta.
Olinhan mulla vielä toinenkin uni. Se liittyi metsään ja karhuihin. Johtuneeko siitä, että Porin seudulla on karhuja näkynyt vaiko siitä, että näen joka päivä Karhuja. No, se on toinen juttu se, ja sitä paitsi toi toinen juttu oli paljon mukavempi. Jään pohtimaan kummankin unen lopullista sanomaa.