Unet – kumma juttu...

  • 240 886
  • 1 169

Miguel

Jäsen
Jatkoaika on sotkemassa pääni lopullisesti. Jokunen yö takaperin tapasin nimittäin Evertonin unessani. En muista missä, enkä muista mistä puhuimme. Muistan vain, että Everton FC:n pelipaita kiinnitti huomioni, ja tunnistimme toisemme nopeasti. Jotain siinä kai sitten juteltiin.

Tuo ei ehkä vielä kuulosta huolestuttavalta. Mutta entäs sitten, kun olen aiemmin tavannut JHagin unessani. Unesta jääneet muistot ovat vielä hämärämmät kuin yllämainitussa. Jossain kokoontumisessa olimme, kun hoksasin vieressä olevan kaverin olevan JHag, en tiedä miten. Siinä sitten jonkin verran vaihdettiin sanoja.

Enhän minä edes tiedä miltä JHag tai Everton oikeasti näyttää! Sen verran ainakin uneni valehtelivat, että unessani JHag ei ollut mikään bodari. Mutta kun on vilkas mielikuvitus, kaikki on mahdollista. Kukakohan on vuorossa seuraavana?

Ja tuosta Predatorin kuselle herääminen -unesta, olen itse kokenut jotain vähän vastaavaa. Ruisrock-viikonloppuna nukuin ensimmäisen yön helvetin huonosti. (Oli siinä kaiken maailman säätämistä yön aikana - ei mitään härskiä - mutta annetaan epäolennaisten yksityiskohtien olla.) Herätyskellon oli määrä soida 8.30. Nukahdin viimein joskus aamuseitsemän jälkeen. Kun heräsin, katsoin kelloa: 8.24, enää siis muutama minuutti pirinään. Hetken päästä havahduin uudestaan, mietin mikä on unta ja mikä totta ja katsoin sitten kelloa: 8.17.

Erittäin mielenkiintoisia unia minulla.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Miguel
Jatkoaika on sotkemassa pääni lopullisesti. Jokunen yö takaperin tapasin nimittäin Evertonin unessani. En muista missä, enkä muista mistä puhuimme. Muistan vain, että Everton FC:n pelipaita kiinnitti huomioni, ja tunnistimme toisemme nopeasti. Jotain siinä kai sitten juteltiin.


Hyvin huolestuttavalta kuulostaa. Vieroitusjakso etelän lämmössä tulee ehkä sinulle tismalleen oikeaan aikaan.

Joku, joka unitutkimusta harrastaa voisi oppikirjastaan kurkata, mitä tarkoittaa jos näkee unessa ruman kouvolalaismiehen brittiläisessä jalkapallopaidassa. Epäilen, ettei ainakaan mitään hyvää.

Hivenen haluaisin kuitenkin tarkennusta. Mikäli kyseessä oli vieraspaita (eli tumma), meni vaatetus oikein. Mutta toivottavasti myös olemukseni meni nappiin. Kaksi metriä tiukasti bodattua ammattiurheilijan kroppaa sixpäkkeineen, pari rolexia ranteessa, Porschen avaimet kepoisasti kädessä keinuen ja kasvonpiirteet kuin Tom Cruisella parikymmentä vuotta sitten.

Ja jos uneesi sisältyi alastomuutta (en kohdista epäilyjäni ensisijaisesti ns. seksiuniin, vaan ennemminkin viuhahteluihin tai muuhun vastaavaan toimintaan) niin toivottavasti miehisyyttäni oli realistisen mallinsa mukaisesti kolmekymmentä senttiä ja rapiat?


Omissa unissani en muista koskaan jatkoaikalaisia seikkailleen.
Edelleenkin tämä lienee omituisin kokemukseni unien maailmasta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Surullisen kuuluisa kansantaloustiede tulee jo uniinikin. Olin oikeasti kyseisessä tentissä viime maanantaina ja tulokset eivät ole tulleet vielä. Ehkä tämä pelonsekainen odotus sai nuppini turvoksiin.

Unessani olin tekemässä kansantaloustieteen tenttiä jossain odotushuoneen tapaisessa. Sohvalla istuttiin ja meitä oli noin 10 ihmistä saman pöydän ääressä. Tentissä ei ollut kuin kaksi esseetä, joita en kumpaakaan osannut oikein ratkaista unessani. Muistan jopa kysymyksetkin. Ne olivat aika vänkiä:

1. Olet lähdössä vaihto-oppilaaksi Ruotsiin. Mitä asioita sinun tulee erityisesti ottaa huomioon vaihtaessasi valuuttaa? Tarkastele asiaa kummankin valtion talouspolitiikan kannalta.

2. Leivot leivonnaisia. Mitä kaikkia ainesosia joudut käyttämään? Miten ne vaikuttavat valmistus- ja jalostusvaltioiden talouselämään? Tarkastele asiaa graafisesti.

Ei helvetti. Pakko mennä hoitoon.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Everton
Hyvin huolestuttavalta kuulostaa. Vieroitusjakso etelän lämmössä tulee ehkä sinulle tismalleen oikeaan aikaan.

Joku, joka unitutkimusta harrastaa voisi oppikirjastaan kurkata, mitä tarkoittaa jos näkee unessa ruman kouvolalaismiehen brittiläisessä jalkapallopaidassa. Epäilen, ettei ainakaan mitään hyvää.

Hivenen haluaisin kuitenkin tarkennusta. Mikäli kyseessä oli vieraspaita (eli tumma), meni vaatetus oikein. Mutta toivottavasti myös olemukseni meni nappiin. Kaksi metriä tiukasti bodattua ammattiurheilijan kroppaa sixpäkkeineen, pari rolexia ranteessa, Porschen avaimet kepoisasti kädessä keinuen ja kasvonpiirteet kuin Tom Cruisella parikymmentä vuotta sitten.

Ja jos uneesi sisältyi alastomuutta (en kohdista epäilyjäni ensisijaisesti ns. seksiuniin, vaan ennemminkin viuhahteluihin tai muuhun vastaavaan toimintaan) niin toivottavasti miehisyyttäni oli realistisen mallinsa mukaisesti kolmekymmentä senttiä ja rapiat?

Kuten jo yv:ssäni sinulle kirjoitin, jälkikäteen ajateltuna unessani ollut Everton ei näyttänyt siltä, miltä arvelen sinun näyttävän. Mielikuvani sinusta on rock-henkinen raavas äijä, kun taas unessani olit ennemminkin snobin näköinen, tyylikäs ja komea. Ja jos muistan oikein syntymävuotesi (eikös se ollut ennen tuolla profiilissa?), ei ikäkään täsmää, pikkaisen nuorempi oli se sälli. Mutta päällä oli tummansininen Everton-paita, ja puheista päätellen se olit sinä.

Tuo alastomuus-viittaus oli huono veto, sillä kohta varmaan vilistät unessani munasillaan jossain julkisella paikalla. On nimittäin ennenkin puheet/ajatukset siirtyneet uniin.

Vieroitusjakso etelässä onnistui ainakin siinä mielessä hyvin, että unia en nähnyt juuri yhtään. Johtuu ehkä vahvemman puoleisesta 'unilääkkeen' ottamisesta...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapahtuipa tämän viikon keskiviikkona seuraavaa, kellon ollessa hieman yli puoli seitsemän illalla. Kuvailemani uni alkoi pyörimään päässäni, olin nukahtanut tukevan aterian jälkeen.

Olin jossakin keskustan baarissa siinä unessani, ja jo siinä vaiheessa unta oli selvää, että olisin illan mittaan suuntaamassa ravintola Tiikeriin siitä ensimmäisestä baarista.

No, yht´äkkiä joku hurjemman oloinen, hieman ärjy sekä juopunut vanhempi mies tuli siihen baaritiskille kyselemään kaikkitietäväisenä minulta ja kaveriltani, että tietävätkö pojat missäpäin maailmaa näitä tiikereitä elelee, kun kerran kyseisen eläimen nimikkokapakkaan oltiin menossa.

Nyt saattaa mennä maanosat vähän puihin, mutta muistaakseni kaverini vastasi siihen ensin, että Afrikassa. Seurasi pieni tauko, jonka jälkeen itse vastasin että Aasiassa. Kaverini vastasi uudemmankin kerran, ja totesi, että Etelä-Amerikassa. Tähän tämä kysymyksen esittänyt mies totesi suurinpiirtein näin: "Varmaa takuutietoa, tiikereitäkin on tullut näemmä opiskeltua."

Siinä vaiheessa havahduin unestani ihmeissäni hereille, ja tajusin nukahtaneeni tv:n ääreen, tietovisa Bonuksen pyöriessä taustalla. Kyseinen tiikeri-keskustelu oli siis tapahtunut tv:ssä Jussi Hallin esittäessä yhdelle kilpailijalle ensimmäisen kierroksen kysymystä tiikerin elinpaikoista. Ja nuo vastaukset "Aasia", "Afrikka" ja "Etelä-Amerikka" olivat siis Hallin esittämät vaihtoehdot, jotka minä näin unessani siis kaverini sekä itseni esittämiksi vastauksiksi.

Eipä tuo mikään mullistus ole, vastaaviahan käy esim. herätyskellon äänen kanssa yms. Mutta tämä kyseinen uni tuntui aika jännältä kun siinä alkoi heräilemään.
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä näin ihanaa unta pari päivää sitten.

Oli SM-finaali, ratkaiseva semmoinen. Vastakkain olivat Kärpät ja TPS. Oltiin tilanteessa 5-5 ja TPS otti maalivahdin pois, Lassilan. Mutta se oli virhe ja paha moka, tepsille tietenkin, minua se ei haittaa.
Nikke sai kiekon ja arvatkaa mitä Nikke teki? Maalin, suoraan keskelle tyhjää tepsimaalia. Ja Nikke sai nostella Poikaa yhdessä Saken kanssa.

Sitten uniaihe vaihtui yhtäkkiä. Tosin jääkiekossa se pysyi.
Oli MM-finaali. Vastakkain oli Suomi ja Ruotsi. Ja tietenkin Suomi sen voitti, mutta millä lukemin! 11-0! Peliin mahtui kaksi kypätätemppua, tekijät taisi olla ensikertalaisia MM-tasolla.

Toivon todellakin, että nuo oli enneunia- lisäksi vielä tuohon Kärpät-TPS peliin, Junnila oli 13.hyökkääjä ja teki tehot 1+2.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Yksi varma tapa, ainakin minulla, on lyödä vetoa NHL-matseista. Jos sattuu olemaan esim. pitkäveto yhdestä NHL-matsista kiinni, niin se on ihan satavarma juttu, että matsista näkee joskus jopa useita eri tulokseen päättyviä unia! Sitten kun aamulla herää, niin joutuu ensin miettimään hetken, että menikö ottelu niin kuin veikkasin vai. Hetken kuluttua tajuaa, että perskeles, enhän edes tiedä tulosta ja ryntää katsomaan tekstarilta, miten peli päättyi. Kummallista, mutta minulla on tuo ilmiö toistunut useita kertoja.

Näin tällä viikolla myös toisen lätkään liittyvän unen, nimittäin IFK:n tuleva (?) vahvistus ilmestyi uneeni. Tilanne oli sellainen, että olin katsomassa Hifkin peliä ja siinä vierustoverin kanssa tuumailtiin että siinä se vahvistus nyt menee jne. Jaa että kuka tuo pelaaja oli? Itsekään en tarkkaan tiedä, mutta hän oli tsekkiläinen ja sukunimi päättyi c-kirjaimeen, ei kuitenkaan vic-loppuinen, vaan joko oc- tai ec-loppuinen sukunimi. Itse tulin siihen tulokseen että kyseessä täytyi olla Montreal Canadiensissa tällä kaudella kaksi ottelua pelannut Tomas Plekanec. Meinasin käydä kirjoittamassa nimen tuonne Ifk-puolen vahvistus-/huhuketjuun, mutta jostain syystä jätin sen kuitenkin tekemättä. Jos kyseinen mies vielä tällä kaudella Ifk:ssa pelaa, lupaan syödä hatullisen. Syötövän materiaalin ilmoitan myöhemmin tilanteen niin vaatiessa.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Hämäriä juttuja

Muistan melko hyvin uneni mikä ei aina ole välttämättä hyvä juttu. Kerran jouduin unessa linjatuomariksi B- tai A-junioreiden lätkämatsiin ja hommassa oli ymmärrettävästi ongelmia: en ole luistellut vuoden 1992 jälkeen ja tilanne oli sama unessakin. Onneksi uni ei kestänyt täyttä ottelua.

Viikolla näin sitten tasaisin väliajoin toistuvan aiheen eli armeijan. Tällä kertaa en ollut onneksi metsässä vaan kotiin tuli kirje, jossa käskettiin 3 kuukauden palvelukseen. Syynä oli, että "jätitte tarkoituksellisesti menemättä johtajakoulutukseen, vaikka tulosten perusteella olisitte sinne päässeet." Sama lappu oli tullut muillekin tuvassamme olleille futaajille ja niinpä sitten astuttiin palvelukseen kaikki 7 palloilijaa, jotka palvelimme 8 kuukautta. Ongelmia tuli heti ekana päivänä, kun toivotimme 19-vuotiaan alikersantin jatkamaan matkaansa ja herättelemään seuraavaa tupaa. Me heräillään kun heräillään. Tämä ei ollut komppanian päällikön mieleen eikä menoa helpottanut, kun repeilimme yliluutnantin huutaessa naama punaisena. En muista, jouduimmeko olemaan koko 3 kuukautta vai pantiinko meidät kotiin saman tien.

Edellisviikolla oli varsin mukava uni. Pink Floyd oli kasannut rivinsä ja myös Roger Waters oli mukana. Floydilla oli keikka Olympiastadionilla ja edellisiltana herrat päättivät heittää yllätyskeikan jossain baarissa missä itsekin olin. Nick Mason oli kuitenkin sen verran flunssainen, että katsoi parhaaksi lähteä hotelliin lepäämään ja niinpä tarvittiin rumpalia. Rehti kaverini huusi bändille, että tämä kaveri on soittanut rumpuja joskus ja sitten mentiin. Käytiin läpi soitettavat biisit ja laitettiin kamat kiinni. Watersin mielestä oli hyvä soittaa joku biisi ennen keikkaa, Gilmour ehdotti Learning to fly:ta ja se sujui varsin hyvin. Setissä oli mukana ainakin Comfortably Numb, Time, Money ja Another brick in the wall joka lähti suoraan The happiest days of our livesin perään. Rummutus meni hyvin enkä ollut edes pahasti hermostunut.

Kuuntelin ennen kyseistä unta illalla Pink Floydia ja toivon kyllä kovasti, että bändi lähtisi rundille kokoonpanolla Gilmour, Waters, Mason ja Wright eli syy-yhteys oli kerrankin looginen. Yleensä jutut on aika hämäriä ja sitä on mitä ihmeellisimmissä paikoissa.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kaksi mieleenpainuvinta unta, mutta ei välttämättä mitenkään positiivisessä mielessä liittyvät seksuaaliseen kanssakäymiseen. Ensimmäisenä Sari Essayah (vai Essaijah.. kuitenkin se kävelijänainen) ja toisena Kikka, ei jukoliste...why me?!

Useasti tunnen unissani tippuvani jostain korkealta ja herään juuri ennen maahan mässähdystä, mitenköhän tuota tulisi tulkita?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jonkin aikaa sitten näin melkoisen psykedelisen unen. Asustelen solukaksiossa - siis ihan normaalissa valvemaailmassakin. No unessani kämppäkaverini oli vaihtunut. Olisin saanut kämppäkaverikseni nuoren, noin 15-vuotiaan naisen! Erikoisinta tässä oli, että tämä nainen opiskeli ammattikoulussa. Eikä ihan mitä tahansa alaa, vaan mäkihyppyä!!!

Ja mainitaan vielä, että tämä ei ollut mikään fantasia-uni. Nimittäin tämä nainen oli mäkihyppääjäksi tavattoman lihava.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti secord
Kaksi mieleenpainuvinta unta, mutta ei välttämättä mitenkään positiivisessä mielessä liittyvät seksuaaliseen kanssakäymiseen.

...Kikka...


Jos tuollaisen unen näkisin, en suostuisi siitä koskaan heräämään. Väitätkö ettei jokainen terve mies haluaisi kyseiseen kanssakäymiseen Tesoman hu..... siis Kikan kanssa? Shame on you!

QUOTE]Viestin lähetti secord

Useasti tunnen unissani tippuvani jostain korkealta ja herään juuri ennen maahan mässähdystä, mitenköhän tuota tulisi tulkita?
[/QUOTE]

Sama täällä. Olisi muuten mielenkiintoista joskus tosiaan mäjähtää maahan asti ja nähdä, satuttaako itseänsä. Sitä paitsi kyseisen putoamisheräämistapahtuman seuraaminen on varmaan erittäin mielenkiintoista nähtävää sivusta seurattuna.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Viestin lähetti Romppanen
Jos tuollaisen unen näkisin, en suostuisi siitä koskaan heräämään. Väitätkö ettei jokainen terve mies haluaisi kyseiseen kanssakäymiseen Tesoman hu..... siis Kikan kanssa? Shame on you!


Niin no, makuasioista ei voi kiistellä. Eikös se ole nokialainen nykyään?
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Viestin lähetti secord
Useasti tunnen unissani tippuvani jostain korkealta ja herään juuri ennen maahan mässähdystä, mitenköhän tuota tulisi tulkita?
Näen melkein samanlaisia unia, mutta minä putoan unessani maahan asti. Voin pudota unessa joltakin katolta monta kertaa yön aikana...

Maanantaina näin myös unta että luin lehdestä uusista HIFK:n vahvistuksista. Toinen pelaaja oli Bednar, ja toinen oli Mike Lephart. Siinäpä olisi IFK:lle huippu vahvistukset, ainakin tuo Lephart;)

Usein näen myös unia jääkiekosta, ja yleensä juuri sellaisista matseista jotka pelataan seuraavana päivänä. Ei ole kyllä yksikään tulos vielä ollut oikein...
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Liikenne

Aina kun matkustan unessani lentokoneessa, matka päättyy maahansyöksyyn tai törmäykseen ilmassa. Ihan aina.


Seuraavanlaisen unen olen nähnyt ziljoona kertaa:
Ajelen autollani pitkin milloin minkäkin kaupungin katuja. Koko ajan takaraivossa jyskyttää ajatus siitä, että joku on nyt pielessä. Tunne voimistuu koko ajan. Hiljennän lähestyessäni risteystä, mutta autossa ei olekaan enää jarruja. Jyrään jalankulkijan/pyöräilijän/mopon/kissan jne... ja herään.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Näin viime yönä unta, jossa olin Metallican ensimmäisellä keikalla sen jälkeen, kun James Hetfield oli tapaturmaisesti menettänyt PÄÄNSÄ. Soitto sujui kuitenkin ihan hyvin, yleisö oli messissä ja Jameskin "moshasi" muiden mukana - tosin siis ilman päätä. Muistan tunteneeni hieman myötätuntoa kaveria kohtaan ja miettineeni, kuinka tämä pystyy vastaisuudessa syömään tai ylipäänsä ajattelemaan. "No, onhan sillä vielä ne pikkuaivot ja selkäydin", tuumin ja jatkoin musan diggailua. Täh?

Näen (tai siis muistan vielä aamulla nähneeni) usein todella "lihaisia", väkivaltaisia unia, joissa on joko todella painostava tai kertakaikkisen painajaismainen tunnelma. Olen monesti kuollut unessa monilla tavoilla - eräässä "ikimuistoisessa" unessa sain venäläiseltä sotilasnaiselta Kalashnikovin luodin keskelle otsaa (päästi muuten jännän surahtavan äänen tullessaan). Herää siinä sitten sellaisen unen jälkeen kuolleena elävien kirjoihin!

Eräs muutamaan kertaan toistunut teema on sellainen, jossa kissalleni tapahtuu jotain hirvittävän inhottavaa. Parissa unessa kissa on onnistunut ilmeisesti leikkiessään sähläämään kynän tai jonkun muun pitkulaisen esineen sisään silmäkuoppaansa niin, että tämä esine on ikään kuin pystyssä silmän ja silmäkuopan välissä. Kissa tulee yleensä luokseni ja katsoo kärsivän näköisenä, ja kun koitan auttaa sitä vetämällä esineen pois, silmämuna putoaa kokonaan kuopastaan pois. Kuumottavaa, eikö? Ehkä olen sittenkin vain saanut liiallisen, jopa silmittömän yliannostuksen tälläkin palstalla hehkutetusta Silmäosasto-bändistä...
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näin viime yönä unen, jossa Lukko kaatoi Ässät playoffien esikarsinnoissa voitoin 2-0 vaikka oli ensimmäistä ottelua Porissa 2 erän jälkeen häviöllä maalein 3-1...lopputulos oli kuitenkin 3-4 ja Lukon kaikista maaleista vastasivat ulkomaalaispelaajat, joiden nimet olivat jotain ihan outoja. Näistä esikarsinnoista Lukko eteni suoraan välieriin eikä siis joutunut lainkaan pelaamaan puolivälieriä. Välierävastustajaksi oli tulossa joko HPK tai Blues, mutta ikävä kyllä uneni katkesi ennen kauden huipennusta. Aina kun olen nähnyt jotain tämäntapaisia enneunia joistain otteluista niin lopputulokset eivät ole koskaan pitäneet paikkaansa...toivotaan siis ettei Lukko kohtaa Ässiä näissä pleijarikarsinnoissa, sillä kesäloma kutsuu siinä tapauksessa...
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Näin viime yönä sellaista unta, että Ivan Majesky teki maalin jalkapallon Champions Leaguen loppuottelussa. En tosin enää muista, missä seurassa tai ketä vastaan. Nukkuessa ko. tapahtuma tuntui tietenkin mitä luonnollisimmalta asialta. Herätessä tunsin itseni jokseenkin torveloksi.



Ranger
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
tietääkös herrasväki tästä mitään

Niin, on semmoinen joku lucid-uni tai joku, mikä tarkoittaa unen tilaa jossa henkilö tietää olevansa unessa ja pystyy samalla kontrolloimaan uniaan... no omalla kohdalla tuossa toissa yönä huhkin tässä unentilassa aika tovin ja kun unentila meinasi vajota liian syväksi niin taistelin itseni takaisin tuohon lucid-uneen

Sitäpä vaan että tuskin kukaan mies ei jättäisi tilaisuutta käyttämättä, koska kyseessä on hiukan kuin virtuaalitodellisuus, ainoalla poikkeuksella että kaikki näyttää aidolta (tai siis niin kuin ne sinun omasta mielestäsi tulisi näyttää)


Onnea vaan yritykselle...


ps. tämmösiä unenlahjoja olisi kyllä mukava hyödyntää joka yö, mutta omalle kohdalle niitä osuu kerran 2 viikossa tai ehkä hiukan useammin ja kyllä se mulle riittää...
 
Viimeksi muokattu:

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Re: tietääkös herrasväki tästä mitään

Viestin lähetti masaman
Niin, on semmoinen joku lucid-uni tai joku, mikä tarkoittaa unen tilaa jossa henkilö tietää olevansa unessa ja pystyy samalla kontrolloimaan uniaan... no omalla kohdalla tuossa toissa yönä huhkin tässä unentilassa aika tovin ja kun unentila meinasi vajota liian syväksi niin taistelin itseni takaisin tuohon lucid-uneen

Taistelit itsesi takaisin? Osaatko kertoa että miten se onnistuu?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Kyseessähän on unen tila jonka tietää olevan unta, joten itse ainakin keskityin saamaan "kuvan" takaisin päälle... Meinasi mennä mustan puolelle, mutta pienellä aivojumpalla kääntyi takaisin oikeaksi:)
 

Anton

Jäsen
Tässä persoona tai kaksi kysyi putoamisunen merkitystä ja oma putoaminen jossain määrin liittyy sillä hetkellä käynnissä olevaan kilpailutilanteeseen.

Mutta pitää muistaa, että unien sisältöjen tulkinnat ovat yhtä eksakteja kuin jäniksen suolista ennustaminen.
*wirn*

Itse olen ollut mukana muutamassa todella mehevässä ”törkyunessa”, mutta hommia ei ole koskaan päässyt hoitelemaan loppuun saakka, mikä on toisaalta lakanapyykin kannalta ihan hyvä…
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Hjallis potkaisi siiliä!!!!!

Jäin bussista ulos tyttöystäväni kanssa ja samalla pysäkillä jäivät myös Hjallis ja Merikukka. Ohi tepasteli siili jonka Hjallis siitä kirosanojen saattelemana potkaisi ojaan! Eläinystävänä tietysti kimmastuin ja siinä sitten Hjalliksen kanssa haistateltiin toisillemme aikamme. Sitten limusiini karautti pysäkille ja Hjallis & Merikukka hyppäsivät sisään ja ajoivat pois. Sen pituinen se.

nimim. edelleen shokissa
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viime yö oli kauhea. Näin koko yön unta, että olin tekemässä tuota vitutusketjussakin mainitsemaani harjoitustyötä. Huolestuttaa, kun tuostas perkeleen stressaajasta ei pääse eroon edes unissaankaan, vaan integroidut vastukset ja mosfetit pyörivät jo valverajan toisellakin puolen mielessä.

Yhyy... ja harkkatyötä pitänee taas tänään jatkaa. Ensi yötä odotan kauhulla.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Mäpä näinkin viime yönä unta siitä, että olin Idolsfinalistien Hanna Pakarisen ja Annina Karjalaisen kanssa Linnan juhlilla. Hengaitiin siellä kolmistaan ja tultiin hyvin juttuun. Jotenkin sinne oli kumman paljon ilmestyny ihan oikeitakin frendejä, koska niitä tuli aina välillä vastaan. Tarja Halosta en muista unessa nähneeni, mutta kyllä mä jotain tyyppiä kättelin sisään tullessa. Se oli varmaan joku poke, mut samapa tuo. Booli oli hyvää ja kilahti hyvin päähän, joten varmuuden vuoksi ajoin kiertotietä kotiin (olin siis omalla autolla paikalla) koska näin edessäni poliiseja ratsiaa pitämässä. Että tällästä täällä päin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Elmeri Hautamäki
Mäpä näinkin viime yönä unta siitä, että olin Idolsfinalistien Hanna Pakarisen ja Annina Karjalaisen kanssa Linnan juhlilla. Hengaitiin siellä kolmistaan ja tultiin hyvin juttuun. Jotenkin sinne oli kumman paljon ilmestyny ihan oikeitakin frendejä, koska niitä tuli aina välillä vastaan. Tarja Halosta en muista unessa nähneeni, mutta kyllä mä jotain tyyppiä kättelin sisään tullessa. Se oli varmaan joku poke, mut samapa tuo. Booli oli hyvää ja kilahti hyvin päähän, joten varmuuden vuoksi ajoin kiertotietä kotiin (olin siis omalla autolla paikalla) koska näin edessäni poliiseja ratsiaa pitämässä. Että tällästä täällä päin.

Jos tuo on enneuni, niin meillä on tiedossa erittäin mielenkiintoiset lööpit ensi itsenäisyspäivän jälkeen. Saavat kuokkavieraatkin tehdä tosissaan töitä, jos meinaavat päästä parempaan. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös