Olimme jostain syystä Levillä perheen kanssa. Unen alkuvaiheilla vanhempia ei tosin näkynyt missään, vaan olin yksin päärinteessä. Alas tultuani toinen sukseni irtosi ja menin yhdellä sukselle järjetöntä vauhtia kohti jotakin räkälää. Onnistuin kuitenkin jarruttamaan juuri ennen räkälän seinää, joten mieleeni juolahti kurkata ikkunasta sisään. Räkälän sisällä on noin 20-25 Timo Kahilaisen näköistä umpijuoppoa, jotka hämärässä läpsivät tarjoilijoita (Hooters). Tämän jälkeen päätin lähteä hiihtämään laskettelusuksilla kohti majapaikkaamme. Noin 10 minuutin hiihtämisen jälkeen huomasin tien toisella puolella olevan muutaman kaverin, jotka huitoivat (huom. huitoivat, vaikka tie oli ehkä 4m leveä), että tule tänne. No päätin sitten lähteä ylittämään tietä, mutta - jumalauta - alkoi järjetön ruuhka. Lopulta tien yli päästyäni huomasin kavereillani olevan mukanaan sadevarjo, jossa ei ollut varjoa ollenkaan vaan vain pelkkä runko. Yhtäkkiä tuli käsittämätön tuulenpuuska, joten kysyin saanko varjon hetkeksi. Otin sen käteeni ja hyppäsin; lensin maijapoppasmaisesti vieressä olleen kuusen huipulle, mutta sitten tuuli laantui ja putosin. Tässä vaiheessa siirryttiin jo seuraavaan kohtaukseen: Majapaikallamme huomasin, että vanhempani olivatkin sen omistajia ja olivat myyneet yläkerran venäläiselle perheelle, johon kuului isä, äiti, umpimulkku Harry Potter sekä tajuttoman hyvännäköinen tytär nimeltään Sashkia (:o?). Pimeän tultua klo. 23:n aikaan joku koputti ovea; riitelimme peloissamme kuka oven; Isäni, jota kutsuttiin unessa AO8:ksi vai minä. Äitini ei jaksanut odottaa ratkaisua, vaan meni itse ovelle. Oven takana odotti vatsaan puukotettu mies, joka kysyi reittiohjeita sairaalaan, mutta äitini ei niitä viitsinyt hänelle kertoa ja sulki oven. Pian tämän jälkeen ovelle koputti Daniel Craig, joka kertoi etsivänsä yläkerrassa asuvan venäläisperheen tytärtä. Sashkia huomasi poliisin tulleen ja karkasi ikkunasta ulos. Parin minuutin takaa-ajo päättyi Turussa naapurimme takapihalle, jossa uupuneet Daniel Craig ja Sashkia rakastuivat ja rupesivat puuhiin terassilla. Pian perässä saapuneena katselin touhuja hetken, kunnes Daniel Craigille tuli kiire uudelle keikalle. Tämän jälkeen jatkoin puuhia Sashkian kanssa n. 5-6 tuntia auringon nousuun, kunnes Sashkia katosi kuin pieru saharaan. Olin koko loppuviikon tajuttoman onnellinen pantuani samaa naista kuin suuresti ihailemani Daniel Craig.