UMK ja Euroviisut 2021

  • 137 623
  • 1 166

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse asiassa pojat ovat näemmä tehneet viisuja varten pienen muutoksen tyylinsä, koska tämä on minusta erilainen kuin bändin muu tuotanto, joka on enemmän sellaista metallin ja punkin sekoitusta. Tämä taas on puhdasta nu metal menoa, sopisi aivan tällaisenaan Linkin Parkin parille ensimmäiselle levylle, ja tämä on siis ihan kehu.

En tiedä mitä biisejä olet heiltä aiemmin kuullut, mutta kyllä tuo mun mielestä ihan samaa tyyliä on kuin heillä yleensäkin. Rokin, metallin, räpin ja popin sekametelisoppa. Metallin ja punkin sekoituksesta itselle tulee mieleen enemmän joku Rytmihäiriö, ja BC on kyllä aika kaukana siitä. Sekoitatko nyt johonkin toiseen bändiin kenties?
 

Rannelaukaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Blind Channel oli piristävä poikkeus ja voisi jopa menestyä. Teflonin biisi nyt ei Pandoran nimellä kanna edes finaaliin saakka, koska tuo läppä ei aukea edes suomalaisille, eikä biisi muutenkaan ole kummoinen.

Kaikki muu on niin tusinatavaraa, pl. Dannyn hautajaiset, että ei tarvitse edes miettiä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ilta oli ihan miellyttyvä. Englanniksi olisi voinut olla ihan ok. Toisaalta sen voi kääntää yhä englanniksi vaikka valinnan jälkeen jos valittaisiin.

Oma ranking perustuen mitä lähettäisin on seuraava:

1. Blind Channel
2. Teflon Brothers X Pandora
3. Ilta
4. Oskr
5. Aksel
6. Laura







7. Danny
 

Jenn4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mitä oon lueskellut nettiä niin näyttää olevan selvästi Teflareiden ja Blind Channelin välinen mittelö. Mulle ei tuo Blindin huutaminen aiheuttanut muuta kuin jumalatonta päänsärkyä. Aivan hirveetä kuraa, toivottavasti eivät voita. Teflonit ja Pandora ehdottomasti kisoihin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ihan ok tuo Ilta. Biisin alku ei saanut vakuutettua, mutta vähän yli minuutin kohdalla parani.

Oma Top 7 UMK 2021:

1. Blind Channel - Dark Side 5/5
2. Teflon Brothers feat Pandora - I Love You 4/5 ja Ilta - Kelle mä soitan 4/5
4. Aksel Kankaanranta - Hurt 3.5/5
5. Oskr (Oskari Ruohonen) - Lie 3/5
6. Laura - Play 2/5
7. Danny - Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua 1/5

Edit. Lähettäisin Euroviisuihin Blind Channelin, mutta en olisi moksiskaan, jos Teflon Brothers + Pandora tai Ilta valittaisiin. Aksel Kankaanranta on sitten Plan B.

Kunhan ei Laura tai Danny vie, niin oon tyytyväinen.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Oma Top 7 UMK 2021:

1. Blind Channel - Dark Side 5/5
2. Teflon Brothers feat Pandora - I Love You 4/5
3. Aksel Kankaanranta - Hurt 3,5/5
4. Ilta - Kelle mä soitan 3/5
5. Oskr - Lie 3/5
6. Laura - Play 2,5/5
7. Danny - Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua 1/5
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Varsin mitäänsanomaton katras. Vähän tasapainoilen sen välillä, että olisiko Blind Channel kelvollinen lähetettävä, mutta hiukan kornilta (sic) tuntuu ajatus heistä euroviisulavalla, eikä sellaisella hyvällä Lordi-tavalla.
Eli lukitsen aikaisemman vastaukseni Dannyn lähettämisestä. Jos ja kun häntä ei lähetetä, niin BC, AK, ja O osalta on aika yhdentekevää kuka lähtee. Teflonien en usko avautuvan ulkomaalaisille ollenkaan, ja naiset oli tällä kertaa valitettavan plääh.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
"Hei blaind chäneli, ysikytluku soitti ja käski palauttaa niitten nuu-metalli paskan takasi, rähhähhhäh"

Juu, eiköhän se Johnny Ca... Siis Danny olis.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Top 7 UMK

1. Blind Channel
2. Ilta
3. Oskr
4. Danny
5. Laura
6. Aksel (melkein unohdin koko esityksen)

Way down below

7. Paistinpannu Veljekset
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Blind Channel oli piristävä poikkeus ja voisi jopa menestyä. Teflonin biisi nyt ei Pandoran nimellä kanna edes finaaliin saakka, koska tuo läppä ei aukea edes suomalaisille, eikä biisi muutenkaan ole kummoinen.

Kaikki muu on niin tusinatavaraa, pl. Dannyn hautajaiset, että ei tarvitse edes miettiä.
"Hei blaind chäneli, ysikytluku soitti ja käski palauttaa niitten nuu-metalli paskan takasi, rähhähhhäh"

Juu, eiköhän se Johnny Ca... Siis Danny olis.

Nämä kommentit saavat minut pelkäämään, että käy kuten vuonna 2015: Valitaan jotain, jonka luullaan pärjäävän Euroviisuissa "erikoisuutensa" vuoksi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nämä kommentit saavat minut pelkäämään, että käy kuten joka vuonna: Valitaan jotain, jonka luullaan pärjäävään Euroviisuissa "euroviisumaisuutensa" vuoksi.

No Blind Channel ei ole mitään euroviisumaista:).
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
No Blind Channel ei ole mitään euroviisumaista:).

Mutta hirmuista emo kakkendaalenia... Luulin ettei tuollaista musiikkia enää edes tehdä 2021. Jos nyt lettuce be reality, niin eihän noista ehdokkaista mikään tule todennäköisesti taaskaan pärjäämään. Jollei sitten esim Itä-Euroopassa olla jämähdetty tosiaan sinne johonkin 20 vuoden takaiseen aikaan, kun limppiskitit sun muut paparoutsit oli kova sana.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mutta hirmuista emo kakkendaalenia... Luulin ettei tuollaista musiikkia enää edes tehdä 2021. Jos nyt lettuce be reality, niin eihän noista ehdokkaista mikään tule todennäköisesti taaskaan pärjäämään. Jollei sitten esim Itä-Euroopassa olla jämähdetty tosiaan sinne johonkin 20 vuoden takaiseen aikaan, kun limppiskitit sun muut paparoutsit oli kova sana.

No jos Blind Channel on 20 vuoden takaista, niin Danny on jotain vielä kauempaa.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
No jos Blind Channel on 20 vuoden takaista, niin Danny on jotain vielä kauempaa.
Danny nyt on itsessään ajaton. Ja UMK-vetonsa edustaa musiikkigenreä joka ei vanhene. Tuo Blind Channel taas... Noh sanotaanko, että ihan syystä tuollaista musiikkia ei ole tehty enää sukupolveen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ottaa erittäin vahvasti koteloon tuo kysymysmerkki Iltan musiikkivideon tekstityksissä:

Kelle mä soitan et ei ollut asiaa?
Mä halusin kuulla sun äänen vaan


Eihän tuo sovi tuohon edes tyylikeinona. Vai enkö vaan tajuu?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ottaa erittäin vahvasti koteloon tuo kysymysmerkki Iltan musiikkivideon tekstityksissä:

Kelle mä soitan et ei ollut asiaa?
Mä halusin kuulla sun äänen vaan


Eihän tuo sovi tuohon edes tyylikeinona. Vai enkö vaan tajuu?


Oma tulkintani tuosta on, että ihminen haluaa yksinäisyydessään kuulla vaan toisen ääntä rauhoittuakseen ja tuntevansa olevansa vähemmän yksinäinen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oma tulkintani tuosta on, että ihminen haluaa yksinäisyydessään kuulla vaan toisen ääntä rauhoittuakseen ja tuntevansa olevansa vähemmän yksinäinen.
Kyllä juuri näin itsekin sen ymmärrän, mutta ei tuohon väliin kysymysmerkkiä kuulu.
Kenelle soitan että "ei ollut asiaa, halusin vain kuulla äänesi".
Sanoisin että tuohon ei kuulu edes loppuun kysymysmerkkiä, en kyllä ole mikään kielipoliisi.

Jos sen tuossa tekstityksessä johonkin väliin haluaisi laittaa, niin tuonne ihan loppuun tai sitten muotoon
Kelle mä soitan?
et ei ollut asiaa
Mä halusin kuulla sun äänen vaan


Ollaan tärkeiden asioiden äärellä. Onneksi sentään enkkuteksteihin ei ollut laitettu kysymysmerkkiä niin ei tarvitse hävetä ja miettiä mitä ne meistä ajattelee(?)
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kyllä juuri näin itsekin sen ymmärrän, mutta ei tuohon väliin kysymysmerkkiä kuulu.
Kenelle soitan että "ei ollut asiaa, halusin vain kuulla äänesi".
Sanoisin että tuohon ei kuulu edes loppuun kysymysmerkkiä, en kyllä ole mikään kielipoliisi.

Jos sen tuossa tekstityksessä johonkin väliin haluaisi laittaa, niin tuonne ihan loppuun tai sitten muotoon
Kelle mä soitan?
et ei ollut asiaa
Mä halusin kuulla sun äänen vaan


Ollaan tärkeiden asioiden äärellä. Onneksi sentään enkkuteksteihin ei ollut laitettu kysymysmerkkiä niin ei tarvitse hävetä ja miettiä mitä ne meistä ajattelee(?)

En tiedä, mikä on käytäntö lauluissa noitten välimerkkien kohdilla, että pitäisikö ne olla vai ei. Mutta tähän lauseeseen tuo kysymysmerkki ei minusta kuullu: "Taas mun naapurissa yöhön asti nauretaan?".
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Itse tykkäsin kyllä aika paljonkin tuosta Iltan biisistä ja tulkinnasta. Täysin tuntematon artisti itselleni tähän saakka, mutta hyvinhän tyttö laulaa.

Muutenkin aika hyvä taso kyllä tämänkertaisessa UMK:ssa. Blind Channel, Ilta, Oskr...kaikki käy itselleni. Teflonien biisikin toimii kyllä ihan ok, mutta on jotenkin heppoinen euroviisukarkeloissa menestymään. Kankaanrannan biisikin on lähes samaa tasoa kuin viimevuotinen mutta ei tuolla kyllä tämän vuoden kisassa ole jakoja. Se Laura mikälie oli kyllä tusinatavaraa ja Danny on Danny.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Avasin UMK 2021 voittaja äänestyksen: UMK 2021 voittaja

Käykäähän äänestämässä!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tää blind channelhan oli ihan hyvä ja voisi erilaisuudella pärjätäkin. Ei varmaan kuitenkaan valita. Onko taas joku raati mikä valitsee?
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Blind channel on hyvä. Muutenkin tuotanto on aika mielenkiintoista tuollaista popahtavaa rokkimetallia. Ilta on kans aika hyvä, mutta teksti on liian surullinen mun makuun. Toisaalta meni tunteisiin, mutta en silti usko että menestyy. Teflonit on aika hyvä kans ja mun mielestä tämä ja BC taistelee mestaruudesta tänä vuonna. Teflonit nojaa tarttuvuuteen, mutta BC jäi mulla jo ensimmäisen kuuntelun jälkeen soimaan päähän. Teflonin biisiä piti vähän "opetella"

Livenä kaikilla kolmella on mahdollisuus. Heikkoudet paljastuu ja vahvin voittaa! Kova tasoinen kisa, jos vertaa viime vuoden parhaisiin Ciccioliinaan ja Akseliin. Ainiin voiskohan äänestäjillä olla jotain armomieltä Akselia kohtaan joka kuitenkin voitti viime vuonna?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös