Sama kolmikko erottuu myös minulle. Tosin itse pidän tuota Blind Chanelin biisiä viisukarkeloihin sopivan erilaisena biisinä - todellinen villi kortti, jolla on yllätysmahdollisuudet, kun taas tuo Ilta erottuu ehkä meillä vähän tavanomaista parempana balladina, mutta ei tuolla Euroopassa - varsinkaan itä-euroopassa, jossa on vahva balladikulttuuri. Biisi on hieno, mutta pelkään sen jäävän muiden samankaltaisten kauniisti laulavien naisten jalkoihin. Viisuväki tuppaa helposti valitsemaan sen naapurin - varsinkin kun itä-eurooppalaisilla artisteilla on usein valmiiksi faneja naapurimaissa. Blind Chanel taas kykenee ehkä yllättämään koko kisan, jos saa kunnon keskisormi-hurmoksen päälle. Siitä löytyy se x-factor, jota usein vaaditaan kisan voittoon.
Teflonien menestykseen kisoissa en usko, vaikka biisi jää tosiaan soimaan päähän. Jokainen voi kuitenkin itse miettiä kuinka innoissaan olisi jonkun oudolta kuulostavan unkarilaisen Letkov Brothersin ysärihenkisestä räpäytyksestä, jossa vierailisi Mr.Presidentin toinen laulaja laulamassa kertsiä. (Suomiräppi kuulostaa käsittääkseni ulkopuolisille vähän oudolta.) Onko siinä mikään elementti niin hyvä, että se rikkoo äänestyskynnyksen? Pelkäänkin hieman, että se peittoaa kotimaisen fanipohjansa ansiosta nämä kaksi, joilla on oikeasti mahdollisuus menestyä. Bändinä se saattaa syödä etenkin BC:n ääniä, jos finaalissa on esim. tämä kolmikko.