UMK ja Euroviisut 2021

  • 136 937
  • 1 166

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Blind Channelhan on ronskisti kajaalia käyttävien ja tummiin pukeutuvien tyttöjen ja poikien Back Street Boys, eihän tuo mitenkään rankka bändi varsinaisesti ole ja menee Euroviisuissakin porukan jatkona.

Ole valmis yllättymään, jos BC tullaan valitsemaan.;)
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
UMK 2021-kappaleiden Youtubessa katsotut määrät:

1. Teflon Brothers X Pandora - I Love You: 460250 (julkaistu youtubeen 15.1.2021)
2. Blind Channel - Dark Side: 290979 (Julkaistu youtubeen 21.1.2021)
3. Danny - Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua: 283291 (julkaistu youtubeen 18.1.2021)
4. Oskr (Oskari Ruohonen) - Lie: 191466 (julkaistu youtubeen 14.1.2021)
5. Laura - Play: 127582 (julkaistu youtubeen 191.2021)
6. Aksel - Hurt: 115793 (julkaistu youtubeen 201.2021)
7. Ilta - Kelle mä soitan: 106645 (julkaistu youtubeen 22.1.2021)

Viime vuotisista UMK-kappaleista ei tainut kovin moni yltää edes tuohon 100K rajaan, jonka kaikki kappaleet ovat nyt ylittäneet.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Blind Channelia täytyy kyllä silläkin jälleen toivoa edustajaksi, kun biisi on alkanut soimaan päässä ihan itsestään, vaikka sitä ei ole kuullutkaan kuin olisiko nyt kahdesti. Alun iskevyys toimii erittäin hyvin, yleensä jos päässä lähtee joku melodia soimaan niin on kertosäkeestä (minkä melodia toki BC:nkin biisistä päässä soi) ja joutuu miettimään että mikä biisi kyseessä ja miten muuten menee.

Ylipäätään ainoat noista viisukappaleista mitkä mielessä pyörähtäneet on tuo BC:n biisi useaan otteeseen ja pari kertaa Teflareiden biisin kertsi. Koska näissä karkeloissa pärjää sillä että biisi on äänestäjien mielessä, on BC nähdäkseni itsestäänselvä valinta.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Blind Channelia täytyy kyllä silläkin jälleen toivoa edustajaksi, kun biisi on alkanut soimaan päässä ihan itsestään, vaikka sitä ei ole kuullutkaan kuin olisiko nyt kahdesti. Alun iskevyys toimii erittäin hyvin, yleensä jos päässä lähtee joku melodia soimaan niin on kertosäkeestä (minkä melodia toki BC:nkin biisistä päässä soi) ja joutuu miettimään että mikä biisi kyseessä ja miten muuten menee.

Ylipäätään ainoat noista viisukappaleista mitkä mielessä pyörähtäneet on tuo BC:n biisi useaan otteeseen ja pari kertaa Teflareiden biisin kertsi. Koska näissä karkeloissa pärjää sillä että biisi on äänestäjien mielessä, on BC nähdäkseni itsestäänselvä valinta.

BC:n biisin vahvuus on nimenomaan siinä, että kertsi soi jo tuossa kappaleen alussa. Lisäksi nuo "huh, huh, huh" huudot ja "I'm, I'm, I'm"-sanat on hyviä, joista yleisö saa kiinni.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Toivottavasti Ilta voittaa. Jumalauta että on kaunis ja herrkä biisi. Ilta on kaiken lisäksi niin hyvä laulaja ,että toi kuulostaa livenä varmasti vieläkin paremmalta. Blind Channel erottuu kyllä, mut siinä ei ole mitään omaperäistä ja veikkaan että kansa kyllästyy siihen välittömästi. Teflonien biisi jää soimaan päähän ,mutta en tiedä jääkö vain siksi että on todella ärsyttävä vai hyvä? Joku näistä kolmesta tulee edustamaan Suomea, joten en jaksa muita biisejä kommentoida, muuten kuin, että todella kova taso tänä vuonna. Ehkä kovin ikinä UMK:ssa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Toivottavasti Ilta voittaa. Jumalauta että on kaunis ja herrkä biisi. Ilta on kaiken lisäksi niin hyvä laulaja ,että toi kuulostaa livenä varmasti vieläkin paremmalta. Blind Channel erottuu kyllä, mut siinä ei ole mitään omaperäistä ja veikkaan että kansa kyllästyy siihen välittömästi. Teflonien biisi jää soimaan päähän ,mutta en tiedä jääkö vain siksi että on todella ärsyttävä vai hyvä? Joku näistä kolmesta tulee edustamaan Suomea, joten en jaksa muita biisejä kommentoida, muuten kuin, että todella kova taso tänä vuonna. Ehkä kovin ikinä UMK:ssa.

Joo, Iltalla on ehdottomasti paras balladi tässä UMK:ssa. Jos hän ei nyt voita UMK:ta, niin toivottavasti tulisi jonakin vuonna uudelleen mukaan yhtä hyvällä biisillä. Mutta mikäli hän voittaa tämän vuoden UMK:n, niin tuota biisiä ei pitäisi missään nimessä lähteä kääntämään englanniksi, vaan pysyä suomenkielisenä, koska biisin sanat kuulostavat paremmalta suomenkielisenä kuin englanninkielisenä
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Viime vuotisista UMK-kappaleista ei tainut kovin moni yltää edes tuohon 100K rajaan, jonka kaikki kappaleet ovat nyt ylittäneet.
Nyt kun nuo viime vuotiset ovat olleet vuoden kuunneltavissa niin 3/6 biisiä on kerännyt kuuntelukertoja 100-150k. Tika noin 270k, Aksel 500k ja Erika omilla luvuillaan 2,9 miljoonassa.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toivottavasti Ilta voittaa. Jumalauta että on kaunis ja herrkä biisi. Ilta on kaiken lisäksi niin hyvä laulaja ,että toi kuulostaa livenä varmasti vieläkin paremmalta. Blind Channel erottuu kyllä, mut siinä ei ole mitään omaperäistä ja veikkaan että kansa kyllästyy siihen välittömästi. Teflonien biisi jää soimaan päähän ,mutta en tiedä jääkö vain siksi että on todella ärsyttävä vai hyvä? Joku näistä kolmesta tulee edustamaan Suomea, joten en jaksa muita biisejä kommentoida, muuten kuin, että todella kova taso tänä vuonna. Ehkä kovin ikinä UMK:ssa.
Sama kolmikko erottuu myös minulle. Tosin itse pidän tuota Blind Chanelin biisiä viisukarkeloihin sopivan erilaisena biisinä - todellinen villi kortti, jolla on yllätysmahdollisuudet, kun taas tuo Ilta erottuu ehkä meillä vähän tavanomaista parempana balladina, mutta ei tuolla Euroopassa - varsinkaan itä-euroopassa, jossa on vahva balladikulttuuri. Biisi on hieno, mutta pelkään sen jäävän muiden samankaltaisten kauniisti laulavien naisten jalkoihin. Viisuväki tuppaa helposti valitsemaan sen naapurin - varsinkin kun itä-eurooppalaisilla artisteilla on usein valmiiksi faneja naapurimaissa. Blind Chanel taas kykenee ehkä yllättämään koko kisan, jos saa kunnon keskisormi-hurmoksen päälle. Siitä löytyy se x-factor, jota usein vaaditaan kisan voittoon.

Teflonien menestykseen kisoissa en usko, vaikka biisi jää tosiaan soimaan päähän. Jokainen voi kuitenkin itse miettiä kuinka innoissaan olisi jonkun oudolta kuulostavan unkarilaisen Letkov Brothersin ysärihenkisestä räpäytyksestä, jossa vierailisi Mr.Presidentin toinen laulaja laulamassa kertsiä. (Suomiräppi kuulostaa käsittääkseni ulkopuolisille vähän oudolta.) Onko siinä mikään elementti niin hyvä, että se rikkoo äänestyskynnyksen? Pelkäänkin hieman, että se peittoaa kotimaisen fanipohjansa ansiosta nämä kaksi, joilla on oikeasti mahdollisuus menestyä. Bändinä se saattaa syödä etenkin BC:n ääniä, jos finaalissa on esim. tämä kolmikko.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sama kolmikko erottuu myös minulle. Tosin itse pidän tuota Blind Chanelin biisiä viisukarkeloihin sopivan erilaisena biisinä - todellinen villi kortti, jolla on yllätysmahdollisuudet, kun taas tuo Ilta erottuu ehkä meillä vähän tavanomaista parempana balladina, mutta ei tuolla Euroopassa - varsinkaan itä-euroopassa, jossa on vahva balladikulttuuri. Biisi on hieno, mutta pelkään sen jäävän muiden samankaltaisten kauniisti laulavien naisten jalkoihin. Viisuväki tuppaa helposti valitsemaan sen naapurin - varsinkin kun itä-eurooppalaisilla artisteilla on usein valmiiksi faneja naapurimaissa. Blind Chanel taas kykenee ehkä yllättämään koko kisan, jos saa kunnon keskisormi-hurmoksen päälle. Siitä löytyy se x-factor, jota usein vaaditaan kisan voittoon.

Teflonien menestykseen kisoissa en usko, vaikka biisi jää tosiaan soimaan päähän. Jokainen voi kuitenkin itse miettiä kuinka innoissaan olisi jonkun oudolta kuulostavan unkarilaisen Letkov Brothersin ysärihenkisestä räpäytyksestä, jossa vierailisi Mr.Presidentin toinen laulaja laulamassa kertsiä. (Suomiräppi kuulostaa käsittääkseni ulkopuolisille vähän oudolta.) Onko siinä mikään elementti niin hyvä, että se rikkoo äänestyskynnyksen? Pelkäänkin hieman, että se peittoaa kotimaisen fanipohjansa ansiosta nämä kaksi, joilla on oikeasti mahdollisuus menestyä. Bändinä se saattaa syödä etenkin BC:n ääniä, jos finaalissa on esim. tämä kolmikko.

Joo ja jos Liettua valitsee huumoriarvoltaan The Roopin tai Venäjä päätyy puolestaan lähettämään Little Bigin euroviisuihin (ovat kuitenkin eri semifinaalissa kuin Suomi), niin finaalissa en ainakaan usko Tefloneiden + Pandoran päihittämään noita.
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
ovat kuitenkin eri semifinaalissa kuin Suomi
Tuli tuosta mieleen, että omaan silmään ainakin Suomi on helpommassa semifinaalissa. Tuossa ensimmäisessä kovia todennäköisiä finaalimaita (jotka ovat usein finaalissa olleet) kumminkin Ruotsi, Venäjä, Norja, Australia ja Azerbaidzan. Suomen karsinnassa tälläisiä maita ei juurikaan ole Tanskaa ja Serbiaa lukuunottamatta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Teflonien menestykseen kisoissa en usko, vaikka biisi jää tosiaan soimaan päähän. Jokainen voi kuitenkin itse miettiä kuinka innoissaan olisi jonkun oudolta kuulostavan unkarilaisen Letkov Brothersin ysärihenkisestä räpäytyksestä, jossa vierailisi Mr.Presidentin toinen laulaja laulamassa kertsiä. (Suomiräppi kuulostaa käsittääkseni ulkopuolisille vähän oudolta.) Onko siinä mikään elementti niin hyvä, että se rikkoo äänestyskynnyksen? Pelkäänkin hieman, että se peittoaa kotimaisen fanipohjansa ansiosta nämä kaksi, joilla on oikeasti mahdollisuus menestyä. Bändinä se saattaa syödä etenkin BC:n ääniä, jos finaalissa on esim. tämä kolmikko.

Joo ja jos Liettua valitsee huumoriarvoltaan The Roopin tai Venäjä päätyy puolestaan lähettämään Little Bigin euroviisuihin (ovat kuitenkin eri semifinaalissa kuin Suomi), niin finaalissa en ainakaan usko Tefloneiden + Pandoran päihittämään noita.

Tuossa tuli BC:n kappaleen pärjäämisen suurin uhkakuva analysoitua, ja jos sitten taas puhutaan Tefloneista, niin heidän kohdallaan suurin uhka lienee tosiaan se, että biisin se suuri vitsi ("kato kun me suomalaiset vaa ollaa vähä tällasii..") saattaa hyvin mennä suurimmalta osalta Eurooppaa ihan ohi. Sen jälkeen kappaleeseen ei tavallaan jää mitään muuta kuin se tirheä nintendosoundi, joka on tietysti sillä tavalla ajaton. Vaikea myös sanoa, paljonko Pandora tuo lisäarvoa vuonna 2021, poislukien nyt vain Ruotsin antamien pisteiden osalta. Jos pakko olisi veikata kuka lähtee, niin pistäisin kuitenkin rahani silti melkein Teflonien puolesta, ihan vaan koska heillä on taatusti Suomessa selkeästi suurin fanikanta näistä ehdokkaista, kuten @Lystikäs tuossa sanoikin

Blind Channelin kohdalla on se kiistaton vahvuus, että yksikään muu maa ei lähetä mitään edes lähelle samanlaista, joten erottuvuus olisi taattu. Tosin todella paljon on ollut sitten sitä kommenttia, että noilla lyriikoilla ei voi mennä viisuihin, en nyt itse osaa oikein siihen sanoa mitään. Mutta siihen en usko, että bändin ulkomaalaisilla faneilla vielä hirveästi ylimääräisiä ääniä saataisiin, BC on kuitenkin Euroopassa käsittääkseni vielä marginaalibändi suhteessa siihen mitä Lordi oli vuonna 2006
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tuli tuosta mieleen, että omaan silmään ainakin Suomi on helpommassa semifinaalissa. Tuossa ensimmäisessä kovia todennäköisiä finaalimaita (jotka ovat usein finaalissa olleet) kumminkin Ruotsi, Venäjä, Norja, Australia ja Azerbaidzan. Suomen karsinnassa tälläisiä maita ei juurikaan ole Tanskaa ja Serbiaa lukuunottamatta.

Bulgaria ja Kreikkakin ovat aika varmoja finalisteja. Kreikan kohdalla on nyt ainakin se hyvä puoli, ettei Kypros ole samassa semifinaalissa antamassa automaattisesti Kreikalle 24 pistettä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@PataJaska Eikös Lordinkin kappaleen sanoja kritisoitu silloin 2006 siitä, että ne ylistävät paholaista ja sitä ei olisi voinut lähettää Ateenaan juuri tuon vuoksi, koska "mitä ne meistä oikein ajattelee"-mentaliteetti?

Edit. Eikä myöskään tainut olla Islannin Hatarilla olla faneja Islannin ulkopuolella ennen Euroviisuja ja silti olivat Euroviisujen finaalissa yleisöäänissä kutossijalla (lopputuloksissa 10).
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@PataJaska Eikös Lordinkin kappaleen sanoja kritisoitu silloin 2006 siitä, että ne ylistävät paholaista ja sitä ei olisi voinut lähettää Ateenaan juuri tuon vuoksi, koska "mitä ne meistä oikein ajattelee"-mentaliteetti?
Taidettiin kritisoida ja Kreikan vanhoilliset voimatkin tuomitsivat kappaleen, mikä saattoi tuoda Suomelle hyvää näkyvyyttä. Eli pieni kohu tekee vaan hyvää.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Pika-analyysit ensimmäisellä kuuntelulla:

Paras voittosauma:
Blind Channel - Dark Side
Tämän kun täräyttää eurodancejytkytyksen ja siirappisten balladien sekaan, niin ihan varmasti toimii.

Suurin yllätys:
Oskr - Lie
Matin ja Tepon pojalla on Suomen hienoin indiepop-ääni. Kappalekin ihan hyvä, mutta sopisi Euroviisuja paremmin tv-ohjelmiin/elokuviin.

Huonoin biisi:
Teflon Brother, Pandora - I Love You
Halvan kuuloisen huumoriräpin kruunaa kertosäe, joka kuulostaa yläasteen musakerhon tekemältä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tässä video, jossa osallistujat reagoivat toistensa kappaleisiin ennen kuin ne oli julkaistu, eli siis eivät itsekään vielä tienneet keitä muita kisassa on edes mukana. Ihan pikantteja kommentteja näin sokkokuunteluna: "tästä puuttuu vaan se, että tässä laulais joku Pandora.."




EDIT: piti muuten myös sanomani, että olen muuttanut mielipiteeni Tepon pojan suhteen, ja pyydän anteeksi, että kutsuin sitä hipsterimusiikiksi. Kappale on auennut ihan eri tavalla, ja on todellakin parannettu versio viime vuoden voittajasta. Lisäksi kaverin laulusoundi on kiistatta hieno, ehkä ääntämys nyt on ihan hienoista rallienglantia, mutta ei kovinkaan pahaa..

En edelleenkään sano etteikö moni maa lähettäisi tämän tyylistä, eli miten sitten on erottumisen kanssa, etenkin kun katsojat ehtivät kuulla kappaleen vain kerran-pari, ehtiikö avautua? Mutta jos tämä sattuisi voittamaan (mitä tuskin tekee) niin hyväksyisin kyllä tämän lähettämisen. Todella mielenkiintoista nähdä millainen lavashow tälle kappaleelle on tehty sitten kisaan. Ei missään nimessä taustalle mitään blue/green screenejä erikoistehosteineen, vaan pelkkä pimeä tausta savujen sekä sopivien valospottien kanssa. Ja sitten vain mies ja baarijakkara..

Muutenkin mielenkiintoista nähdä finaalissa paljonko etenkin Teflonien ja Blind Channelin musiikkivideot antavat osviittaa siitä, miltä lavashow sitten näyttää..
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Päivitän UMK 2021-kappaleiden Youtubessa katsottuja määriä:

1. Teflon Brothers X Pandora - I Love You: 603240 (julkaistu youtubeen 15.1.2021)
2. Blind Channel - Dark Side: 501685 (Julkaistu youtubeen 21.1.2021)
3. Danny - Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua: 335330 (julkaistu youtubeen 18.1.2021)
4. Oskr (Oskari Ruohonen) - Lie: 223390 (julkaistu youtubeen 14.1.2021)
5. Ilta - Kelle mä soitan: 163205 (julkaistu youtubeen 22.1.2021)
6.Laura - Play: 152682 (julkaistu youtubeen 191.2021)
7. Aksel - Hurt: 143031 (julkaistu youtubeen 201.2021)
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Päivitän UMK 2021-kappaleiden Youtubessa katsottuja määriä:

1. Teflon Brothers X Pandora - I Love You: 603240 (julkaistu youtubeen 15.1.2021)
2. Blind Channel - Dark Side: 501685 (Julkaistu youtubeen 21.1.2021)
3. Danny - Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua: 335330 (julkaistu youtubeen 18.1.2021)
4. Oskr (Oskari Ruohonen) - Lie: 223390 (julkaistu youtubeen 14.1.2021)
5. Ilta - Kelle mä soitan: 163205 (julkaistu youtubeen 22.1.2021)
6.Laura - Play: 152682 (julkaistu youtubeen 191.2021)
7. Aksel - Hurt: 143031 (julkaistu youtubeen 201.2021)
Spotifyissa Suomen top 50 listalla

3. Teflon Brothers X Pandora - I Love You
6. Ilta - Kelle mä soitan
11. Blind Channel - Dark Side
Muut eivät tuolle listalle pääse.

Kyllähän tuosta voi jotain johtopäätöksiä, että mitä suomalaiset kuuntelevat. Luulen, että tuosta kolmikosta se lopulta valitaankin. Itselle käy mikä vaan noista. Aksel minusta jopa ihan yllättäen pudonnut voittotaistelusta. Biisihän on aika heikko. Vaikka varmasti jotkut äänestävät sen perusteella, että on ansainnut paikkansa niin ei se riitä. Tietysti esityksillä on merkitystä, mutta en usko sen Akselia pelastavan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Spotifyissa Suomen top 50 listalla

3. Teflon Brothers X Pandora - I Love You
6. Ilta - Kelle mä soitan
11. Blind Channel - Dark Side
Muut eivät tuolle listalle pääse.

Kyllähän tuosta voi jotain johtopäätöksiä, että mitä suomalaiset kuuntelevat. Luulen, että tuosta kolmikosta se lopulta valitaankin. Itselle käy mikä vaan noista. Aksel minusta jopa ihan yllättäen pudonnut voittotaistelusta. Biisihän on aika heikko. Vaikka varmasti jotkut äänestävät sen perusteella, että on ansainnut paikkansa niin ei se riitä. Tietysti esityksillä on merkitystä, mutta en usko sen Akselia pelastavan.

Ifpin sivun Suomen virallisen listan TOP 20 single-julkaisuissa:

2. Teflon Brothers X Pandora - I Love You (2 viikkoa listalla)
5. Blind Channel - Dark Side (1 viikko listalla)
6. Ilta - Kelle mä soitan (1 viikko listalla)
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Antti Tuisku näköjään juontaa UMK 2021. Aikamoinen paukku.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Miks mun mielestä Tuisku sopii tonne? :D Mikshän hän ei oo tehnyt biisiä UMK, vois tulla jotain sen verran överiä, joka sopis euroviisuihin täydellisesti, toki laulukielen pitäis vaihtua.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Miks mun mielestä Tuisku sopii tonne? :D Mikshän hän ei oo tehnyt biisiä UMK, vois tulla jotain sen verran överiä, joka sopis euroviisuihin täydellisesti, toki laulukielen pitäis vaihtua.

Sanoo näin alla olevassa artikkelissa:

"– En missään nimessä sano, etten koskaan voisi pyrkiä artistina Euroviisuihin. Sen pitäisi kuitenkin tapahtua sellaisena vuotena, jolloin voisin keskittyä siihen täysin ja se olisi sillä hetkellä tärkeintä kaikessa."

 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Päivitän UMK 2021-kappaleiden Youtube katselumääriä:

1. Teflon Brothers feat Pandora - I love you 695654 (Julkaistu 15.1.2021)
2. Blind Channel - Dark Side 598803 (julkaistu 21.1.2021)
3. Danny - Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua 359532 (julkaistu 18.1.2021)
4. Oskr (Oskari Ruohonen) - Lie 238517 (julkaistu 14.1.2021)
5. Ilta - Kelle mä soitan 192069 (julkaistu 22.1.2021)
6. Laura - Play 163938 (julkaistu 191.2021)
7. Aksel Kankaanranta - Hurt 156084 (julkaistu 20.1.2021)
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Päivitän myös UMK-kappalaiden Ifpin sivun Suomen virallisen listan TOP 20 single-julkaisuissa ja Spotifyn Suomen top 50-kuuntelulistaa :

Ifpi:

2. Teflon Brothers feat Pandora - I Love You (3 viikkoa listalla)
5. Ilta - Kelle mä soitan (2 viikkoa listalla)
10. Blind Channel - Dark Side (2 viikkoa listalla)

Spotify:

2. Teflon Brothers feat Pandora - I Love You
6. Ilta - Kelle mä soitan
14. Blind Channel - Dark Side
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kyllä alkaa näyttää enemmän ja enemmän että noiden kolmen väliltä voittaja valitaan. Uskoisin Tefloneiden olevan yleisöäänestyksen voittaja. Se, että kuinka suuresti niin määrittää valitaanko Teflonit. Koska raatien voittaja uskon olevan Ilta tai Blind Channel. Jos yleisöäänissä pysyvät kannoissa ja vievät hyvän potin raadeilta niin siellä on hyvä mahdollisuus voittoon. On kyllä mahdollisuus että raadit varsinkin symppaa Akselia joka kyllä tarkottaa että yleisöäänten voittajalla ei ole todellista kilpailua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös