olkikuukkeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ted kerkesi tähän(kin) ennen minua vastaamaan, mutta lisättäköön nyt vielä sen verran, että "ylivertaiselle teknologiallekin" saattaa monimutkaisen elämän löytäminen olla vaikeaa, vaikka sitä esiintyisikin kohtalaisesti. Universumi vain on niin laaja.Mistä tiedät, että se on rikas? Tunnetko monta muutakin ekosysteemiä kuin maapallon? Juuri tätä tarkoitin, että ajattelet kovin 'ihmismäisesti' ja pidät maapalloa varsin erityisenä ja kiinnostavana paikkana. Toki se on kiinnostava, jos maapallo on ainoa laatuaan, mutta jos maapalloja on 'äärettömästi', niin mitä kiinostavaa tässä on siinä tapauksessa?
Maapallolla pelataan maailmankaikkeuden parasta lätkää ja alienit diggaa ihan mielettömästi lätkää?
Tämä on itse asiassa todisteiden puuttumisen lisäksi se syy, minkä takia en usko muukalaisten täällä koskaan vierailleen. Elämää avaruudessa on ihan varmasti, ehkä kehittynyttäkin, mutta etäisyydet vain ovat ihan mahdottomat, ellei sitten jotain madonreikätekniikkaa osata käyttää. Olisin toki ilomielin väärässä ja voin ihan avoimesti myöntää ufotapausten kiinnittävän minun huomioni ainakin siihen asti kun totean se olevan höpöhöpöä tai ainakin kelpaamatonta todistusaineistoksi :)
Olisihan alieneiden vierailu melkein mielenkiintoisinta, mitä voisi kuvitella tapahtuvan. Valitettavasti tämä sumentaa monien arvostelukyvyn ja todisteita nähdään siellä missä niitä ei ole...