Totean kuitenkin: Todisteita ufoista ja muista vogoneista ei ole.Odotellessa voi vaikka ajatella itse.
Tähän väliin on muuten ihan pakko kysyä, että MIKÄ olisi se todiste joka riittäisi sinulle tai jollekin muulle (esim) skepsisläiselle? Mikään valokuva, video, silminnäkijähavainnot, äänite tms. ei olisi omasta mielestänikään aukoton todiste. Semmoista 100% uskottavaa todistetta itse asiassa ei käsittääkseni ole mahdollista saada MITENKÄÄN.
Vaikka lautasellinen alieneita ottaisi yhteyttä Suomen mediaan ja kertoisi laskeutuvansa kauppatorille kaiken kansan pällisteltäväksi sunnuntaina klo 12 päivällä, ja sitten todella tekisivät näin, SEKÄÄN ei olisi pitävä todiste. Se voisi olla silti silmänkääntötemppu, joukkopsykoosi, tai valepukuisia pikkumiehiä lentämässä ihmisen tekemällä lentävällä lautasella.
Se että näinkin uskottava lähde kertoo itse omalla nimellään tiedoistaan koskien maan ulkopuolista älyllistä elämää, on jo mielestäni sen verran painavaa tekstiä että ainakaan sitä ei voi sivuuttaa perinteisellä "hölynpölyä" -tuhahduksella. Toki vähintään 99,9% skepsisläisistä näin tulee tekemään, mutta eivät kaikki muut.
On tietty mahdollista että kaveri latelee omiaan mistä hyvänsä syystä, mutta mistä sitä tietää vaikka puhuisi tottakin? Kuten itse tuossa sivumennen ovelasti mainitsit, "odotellessa voi vaikka ajatella itse". Itse ajatellessa maan ulkopuolisen älyllisen elämän olemassaolon ja sen täällä vierailunkin todennäköisyys nousee aika korkealle. Se että se ei maailaisjärjellä tunnu fiksulta, ei vielä todista mitään muuta kuin että maalaisjärjellä se ei tunnu fiksulta.
Yhtä lailla jos saisit tilaisuuden haastatella jotain vaikkapa metsähiirtä, ja kyselisit mitä tämä on mieltä vaikkapa siitä että poikani pelailee juuri Playstation 2:sta, hiiri todennäköisesti ei näkisi siinä mitään järkeä, eikä pitäisi sitä edes kuviteltavana asiana. Siltikin on todennäköistä että jotkut ko. hiiren lajitovereista ovat joskus nähneet pleikkarin, ja jopa siten että joku pelaa sitä.