King Jeremy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Kamaran mukaan "fucking monkey" ja Kudelan mukaan "you fucking guy".
Kiitos! Tämä riittää!
Kamaran mukaan "fucking monkey" ja Kudelan mukaan "you fucking guy".
Ei helvetti, miten sä saat tuosta väännettyä jotain sellaista, että kannustaisin väkivaltaan. Naurettavaa, kun nimenomaan sanoin, että oli hyvä ettei tehty kuten minun impulssini olisi ollut tehdä. Ja sitten vielä edellisessä viestissä puhuin ihan muista rangaistuksista.Kirjoitit näin: " Itse olisin potkinut napit sääristä läpi. Ihan hyvä etten ole futari."
Mitä luulet, olisiko tuo pahoinpitelyn tunnusmerkistön täyttävä teko? Ja näin rinnastettavissa päähän lyömiseen.
En poista, koska on mielestäni tärkeää keskustella siitä, mitä voidaan milläkin varjolla tehdä. Nyt tämä tuntuu hämärtyneen liian monella. Modet poistakoot, jos kokevat viestini epäasialliseksi.
Ei helvetti, miten sä saat tuosta väännettyä jotain sellaista, että kannustaisin väkivaltaan. Naurettavaa, kun nimenomaan sanoin, että oli hyvä ettei tehty kuten minun impulssini olisi ollut tehdä. Ja sitten vielä edellisessä viestissä puhuin ihan muista rangaistuksista.
Vähän surullista lukea täältä näitä kommentteja. Tosiaan videolla näkyy kuinka peittää suunsa. Varmasti peittää suunsa että voi sanoa you fucking guy. Ja onha tuo Kamaran reaktio todella aidon näköinen. Mielestäni kaikki viittaa siihen, että rasistinen kommentti on heitetty. Vai syytättekö Kamaraa ja Rangersia valehtilijaksi? Miksi Slavian puolustus, jossa kertovat valinneensa valkoisen värin urheilun puhtauden takia on uskottavampi kuin Rangersin tiedote? Huoh. Onko muuten muut kuin Tsekkimediat raportoineet tästä väkivallasta. En ole ainakaan itse nähnyt. Jotkut Slavian pelaajat olivat ilmeisesti (varauksella kun Twitteristä poimittua) sanoneet että fanitkin olicat stadionilla käyneet kimppuun. Vaikuttaa kyllä taas siltä
Arsenal tulee seuraavalla kerralla vastaan. Xhaka kyllä saisi antaa tälle pellelle kunnolla kyytiä.
Jep jännä miten osalle menee tuo ”fucking guy”-selittelyt läpi ja vaativat todistuksen tai tunnustuksen ennen kuin uskovat, että siellä jotain rasistista olisi tapahtunut. Jos Kamara olisi tunnettu tuollaisesta riehumisesta, niin ehkä silloin voisi kyseenalaistaa, mutta tässä tapauksessa ei yllätä, että tuolta slobojengiltä tulee monkeyt erivärisille.
Ei mene läpi, vaan tietysti jokainen järkevä ihminen vaatii, että näyttö esitetään syytteelle. Ei minulle sillä ole merkitystä, onko kyseessä itäeurooppalainen ihminen, jota syytetään, vai joku muu. Ja jos on, niin miten mielestäsi yhdenvertaisuus toteutuu? Ja tietysti ymmärrän, mitä tarkoitat tuolla, mutta yritän tässä korostaa sitä, että jos me tuohdumme väitetystä rasismista, mutta samalla syytöksemme perustuvat siihen, mistä tämä syytetty on kotoisin, ei näyttö ole kyllä millään tavalla kestävää.
Oikeasti tapahtunutta vai photoshoppi? Melkoista settiä kyllä tulee Tsekeiltä jos totta.
Tuolla Slavia Prahan hooligans.cz Instagram tilillä on 67 000 seuraajaa joka kuvan on jakanut että aidolta vaikuttaa. Sairasta.
Oletan ettei meistä kukaan (?) kuulu tuohon porukkaan, joka UEFA:lla asiaa tutkii vaan lähinnä suomalaisena huuhkajafanina vituttaa tuollainen käytös. Ja kyllä teen oletuksen, että entisissä neukkumaissa tuo erilaisten ihmisten hyväksyminen laahaa ikävä kyllä 30-50 vuotta länsimaita perässä ja näin ollen odotan heiltä todennäköisemmin tuollaista käytöstä ja kielenkäyttöä kuin esim suomalaisilta tai muilta länsimaalaisilta.
Toki ymmärrän näkemyksisesi ja noinhan tuo tulee menemään.
Valmiiksi jo vituttaa, kun eihän tuollaisista ”sana sanaa vastaan”-tapauksista mitään tuomiota tulla antamaan. Eihän se slobo olisi muuten suutaan peittänyt ennen apinan kuiskaamista, koska siitähän voisi jäädä kiinni.
Sen sijaan tämä viimeinen kappaleesi on se pointti! Oli se paskamaista tai ei, niin ei meillä ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin se aukoton näyttö. Muutoin hyväksyisimme mielivaltaisuuden, ja siinä on sellainen ikävä puoli, että mielivaltaisuus ei sitten joka ainut kerta sada omaan laariin. Tämän vuoksi ainakin itse kannatan sitä, että oli tuomio mikä tahansa, näyttö pitää saada.
Mun mielestä näissä näytöksi on riitettävä se, että pelaaja peittää kädellä suunsa sanoakseen herjansa. Jos ei nyt, niin ainakin vastedes tällainen linja voitaisiin määrittää. Samaan tyyliin kuin doping-testin pakoilu on rinnastettavissa positiiviseen testiin.