Naamavelli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NHL
Go Finland Go! Hyvä Suomi!Kun näitä viestejä lukee tuntuu mahdottomalta että Suomi on voittanut ottelun 5-0 (viisi-nolla). Kuittaa Suomen maali lyhyesti mutta jauha suomalaisen kiekonmenetystä pitkään, olet asiantuntija etkä karjalalippis.
Joskus ihmetellään miksi Ruotsi on niin kova palloilumaa Suomeen verrattuna. Oman teoriani mukaan se selittyy näillä asenteilla jota tämäkin palsta heijastaa. Ruotsalainen suree tappion nopeasti ja iloitsee voitosta pitkään. Suomalainen kaivaa voitostakin kaiken negatiivisen esille ja tappiosta syylliset.
Juujärvi on todella hyvä kommentoija, eikä minua itketä selostuskaan. Olen iloinen karjalalippis!
Minä ainakin katson pelejä myös sen pohjalta mikä potentiaali joukkueella on ja miten se milloinkin realisoituu. Vaikka tämä peli olis päättynyt 10-0 (mikä olisi voinut ilman huippuveskaria olla), niin toivon ainakin Slovakiaa vastaan vielä tätäkin parempaa peliä ja vielä parempaa USA:a vastaan. Jos peli on keskeneräisen näköistä ja ketjukemiat ei toimi mahdollisimman hyvin, ei mitalipeleihin eteneminen ole mikään itsestäänselvyys. Maalivahtipeli ja puolustus vaikuttaa hyvältä ja jos/kun saadaan koko hyökkäyksen potentiaali irti, niin kultamitali on aivan mahdollinen.