Pojat pojat
Mullapa onkin niiiin ihana vaimo,että hän päästää minut aina kavereiden kanssa touhuamaan,kun minusta siltä tuntuu.Viime viikonloppu vietettiin yhden frendin mökillä,jonne saavuimme maalaus-remppaan.Ainakin näin kerroin vaimolleni,sillä lupa heltiää yleensä heti,kun vain jaksat "säveltää" hiukan.Tämä kaverini käy sitten välillä mun mökillä,jossa me tehdään tosissamme hommia,mutta kun me mennään hänen mökilleen,niin me ollaan kuin pellossa.
Perjantaina hommasin skidilleni hoitajan,ja tämän jälkeen suunnistimme "työn touhuun".;)
Koska ajomatkaan meni sentään puolitoista tuntia,niin kiskoin siinä matkalla "suuntaa antavat",eli kahdeksan flindaa keskaria.Sitten saavuimme sellaiseen söpöön kyläkauppaan,josta ostin leppoisan rupattelun jälkeen kaksitoista flindaa lisää "remppa-juomaa".En viitsinyt ostaa enempää,sillä tiesin yhden kaverini ostaneen pari euro kossua,joista vedimmekin sitten loppuillasta.Perjantai menikin sitten "suunnitteluun" ja rattoisaan dokailuun.
Lauantaina oli herätys melko ankara,sillä tämä mökin omistaja tuli ampuilemaan sinne vierasmajan pihaan piekkarilla.Vetäsin välittömästi neljä pulloa kaljaa lärviin,sillä peljästyin oikeasti.Tämän jälkeen syötiin pari leipää,sillä minusta alkoi tuntumaan,että jotain pitää syödäkin,mikäli todella meinataan alkaa maalaamaan.Vitut me mitään alettu maalaamaan,me kerättiin kaikki flindat kasseihin,mitä oltiin edellisenä päivänä vedetty lärviin.Tämän jälkeen otettiin muutkin vanhat pullot mukaan,eli 170 tyhjää pulloa.
Takaisin sinne söpöön kyläkauppaan,missä idiootti omistaja(n.160cm pitkä ukko)rupesi tylyttämään meitä,kun toimme hänen mielestään liikaa tyhjiä pulloja kerralla.Minä sain pienet kilarit ja menin sinne autolle jäähdyttelemään,ja jäähdyinkin melko hyvin,sillä kiskasin sillävälin kolme kaljaa huiviin,kun kaverini tekivät pullo-hommia.Pääsimme sopuun koko lande-poppoon kanssa ja ostimme 100 pulloa lisää kebaa.Menimme luonnollisesti takaisin sinne mökille ja minä otin puheeksi tämän rempan.....-vittu ne kaverit meinas kuristaa mut,kun kehtasin häiritä heidän lööbaamistaan.Joten minäkin aloin keskittyä todella kybällä siihen dokaamiseen.Sammuin kaksi kertaa lauantaina,ja kun toisella kerralla heräsin,niin päätimme lähteä siihen vastapäiseen saareen,jossa häämötti mökki.
Itseasiassa siellä häämötti mökki ja savusauna.Ne näyttivät ihan hyviltä sieltä matkan takaa,mutta kun pääsimme lähelle,niin ihan lokinpaskassa ne olivat ja ikkunat olivat rikottuja.Olin ottanut tukevan huikan Urho-olutta,sillä kapteeni Stubid-eli broidini-oli vittuillut mulle koko matkan ajan.Tämä Urho olikin käsittämätöntä paskaa,joten mun oli pakko käyttää sitä kiuasta laatan heittoon.Minä hämmennyin hiukan,koska löylyjä ei ilmaantunut,vaikka heitin neljä kertaa tuimat satsit sinne.Iltasella me lämmitettiin kaverin sauna ja heiteltiin siellä löylyjä.Tämä häiriintynyt mökin omistaja,joka tykkää räiskiä sillä piekalla,kaatui kiukaalle,josta sain hänet viimehetkillä pelastettua.Hän haukkui minua homoksi,kun olin ottanut häntä olkapäistä kiinni.
No niiiiin.....Minkä takia minä sitten kirjoitin tämän turhan jorinan???
No sen takia,kun kaksi näistä ystävistäni eivät osanneet käsitellä näitä remppa-asioita puolisonsa kanssa.Toinen on nyt evakossa,ja toisen puoliso mököttää.Minulla taasen elämä kukoistaa,sillä minä osaan "säveltää" asioita.Minä tulin illaksi tänne töihin,mutta ehdin sentään imuroida ja kuoria perunat,joten odotan kaikella kohtuudella romantiikkaa,jahka täältä töistä pääsen pois.
Minä olen sankari,vaikka en nähnyt koko maalipönttöä. :D :D :D(ja tärisen yhä kuin hieromakone)
Ps:
Designer ja Korak:Anteeksi jos/kun teitä riivasin puhelimessa.Mitään en muista ja kaiken kiistän......Hörpsss!!!!!1