Tyttöystävän kanssa yhteen?

  • 17 605
  • 160

Kannattaako muuttaa yhteen?

  • Ehdottomasti!

    Ääniä: 103 25,6%
  • Ehdottomasti ehkä!

    Ääniä: 124 30,8%
  • Ehdottomasti en osaa sanoa!

    Ääniä: 76 18,9%
  • Ehdottomasti mielummin ei!

    Ääniä: 41 10,2%
  • Ehdottomasti ei!

    Ääniä: 58 14,4%

  • Äänestäjiä
    402

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Viestin lähetti Designer
Okei, lupaan raportoida vaikka tuossa elokuun tienoilla, ...

Kansa odottaa kommentteja, vai onko päässeet livahtamaan huomaamattani

Päivänpaistattelijoiden tiirailu sujuu jatkossakin. Meillä on sopimus, että muita saa katsoa, mutta ei koskea. ... [/B]


Joko sopimus on purettu?
 

Peach

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa ja hallista toiseen: Blues, Jokerit, Hifk
Pidä mielessä tutkittu totuus, että siivoava mies saa enemmän seksiä ;) Tämä on muuten totta.
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Viestin lähetti Peach
Pidä mielessä tutkittu totuus, että siivoava mies saa enemmän seksiä ;) Tämä on muuten totta.
No ilmankos meillä on kotona ollut aika hiljaista.

Pitääkin tänään vähän imuroida ja pyyhkiä pölyjä...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
No perhana

Vähän jo toivoin, ettei kukaan ottaisi tätä ketjua esiin vaan asia unohtuisi. Tämä ei johdu siitä, että olisi jotain dramaattista kerrottavaa vaan siitä, että omien yksityisasioiden kertoilu näin julkisessa foorumissa ei ole välttämättä ihan hyvä idea. Mutta kun kerran olen luvannut, niin kerrotaan. Saanpahan jonkinlaisen kuvan siitä, miltä jostain turhasta julkkiksesta tuntuu, kun omaa elämää ruoditaan iltapäivälehtien sivuilla :rolleyes:

Yhteiseloa on nyt kulunut neljä kuukautta. Aluksi asuminen oli lähinnä sitä, että töiden jälkeen mentiin ostamaan verhoja, pöytää, kirjahyllyä, sohvaa, suihkuverhoa tai mitä nyt milloinkin. Illalla oltiin väsyneitä, katsottiin vähän telkkaria ja mentiin maate. Sama toistettiin seuraavana päivänä. Viikonloput taas menivät sukulaisia ja kavereita tavatessa.

Koti tuli hiljalleen sisustettua, ja minulla alkoi loma. Parempi puolisko taas ei päässyt lomasta nauttimaan, joten yhteistä matkaa tms emme päässeet tekemään. Vietin aikaani kämppää vähän remontoiden (katon maalaaminen on ikävää, paitsi jos katto on karkeaa betonilaattaa niin se on v***umaista). Iltapäivisin ja iltaisin puuhasteltiin mitä milloinkin.

Oikeastaan vasta loman jälkeen päästiin vaiheeseen, jossa monena päivänä ei ollut mitään ihmeellisempää ohjelmaa vaan päästiin viettämään ns. normaaliarkea yhdessä. Mitään työjakoa emme ole tehneet, vaan arkiaskareet tulee hoidettua kumpi ehtii -periaatteella. Monasti olen huomannut esimerkiksi tiskaavani ja ihan vain siksi, ettei sen toisen tarvitsisi. Pääsimme myös lähemmin tutustumaan toistemme omituisiin pikkutapoihin. Minä en esimerkiksi voi ymmärtää, että varpaankynsiä ei voi leikata kylppärissä vaan ne pitää leikata olohuoneen matolla. Tyttöystäväni taas ei voi käsittää, miten puolen tunnin pelailu tietokoneella voi rentouttaa vaikka koko päivän olen töissä koneen ääressä istunut.

Mitään dramaattista ei ole tapahtunut, riitelytapammekin - asiat otetaan heti esiin kun jokin ärsyttää, ja homma puhutaan heti selväksi ilman syyttelyitä tai kiihtymisiä - on pysynyt samana. Raha-asioissa minä olen se joustavampi osapuoli, koska tuon talouteen melko paljon enemmän rahaa. Kummatkin ollaan onneksi melko nuukia, joten konkurssin vaaraa ei ole. Sohvat kyllä maksoivat aivan prklsti :cool:

Onko siis mennyt hyvin vai ei? On mennyt hyvin. Lähdettiin sellaisella "katsotaan miten sujuu" -asenteella liikkeelle. Jalat maassa ja silmät auki. Nyt kun asiaa ajattelee, niin olisi sitä aiemminkin voinut muuttaa yhteen. Juuri pienet ja arkiset asiat, jotka voi huomata vain yhdessä asumalla, ovat tiivistäneet suhdettamme entisestään. Tosin en vieläkään saa kuunnella Dream Theateria tai muuta vastaavaa silloin, kun tyttö on kotona...

Summa summarum: hienosti menee, ja D on onnellinen :)
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Re: No perhana

Viestin lähetti Designer
Tyttöystäväni taas ei voi käsittää, miten puolen tunnin pelailu tietokoneella voi rentouttaa vaikka koko päivän olen töissä koneen ääressä istunut.

Oma kokemukseni asiasta on: Ei tule ikinä ymmärtämäänkään. Eli tästä saa kuulla joka kerta kun koneen ääreen ishtahtaa.
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Re: No perhana

Viestin lähetti Designer
Vähän jo toivoin, ettei kukaan ottaisi tätä ketjua esiin vaan asia unohtuisi. ... Saanpahan jonkinlaisen kuvan siitä, miltä jostain turhasta julkkiksesta tuntuu, kun omaa elämää ruoditaan iltapäivälehtien sivuilla
Jokainen on varttinsa ansainnut!

Vietin aikaani kämppää vähän remontoiden (katon maalaaminen on ikävää, paitsi jos katto on karkeaa betonilaattaa niin se on v***umaista). Iltapäivisin ja iltaisin puuhasteltiin mitä milloinkin.
Tulevaisuudessa remppa vaatimukset tulevat lisääntymään, jolloin et kutsu ko. toimintaa ajan viettämiseksi.

Mitään työjakoa emme ole tehneet, vaan arkiaskareet tulee hoidettua kumpi ehtii -periaatteella. Monasti olen huomannut esimerkiksi tiskaavani ja ihan vain siksi, ettei sen toisen tarvitsisi. Pääsimme myös lähemmin tutustumaan toistemme omituisiin pikkutapoihin. Minä en esimerkiksi voi ymmärtää, että varpaankynsiä ei voi leikata kylppärissä vaan ne pitää leikata olohuoneen matolla. Tyttöystäväni taas ei voi käsittää, miten puolen tunnin pelailu tietokoneella voi rentouttaa vaikka koko päivän olen töissä koneen ääressä istunut.

Tulevaisuudessa tulet vielä kuulemaan lauseen:"Silloin kun muutimme yhteen... teit sitä ja tätä, nykyään et tee enään mitään kotona, minä joudun kaiken hoitamaan." Nuo suhdetta lujittavat omituiset pikkutavat tulevat muuttumaan maailman ärsyttävimmiksi asioiksi, jotka vedetään esiin aina kun tekee mieli jostakin aloittaa riita.

Seuraavan kommentin saanemme kun junnujoukkuetta alkaa pukkaamaan?

Ei vaan, onnea valitsemallanne tiellä.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Muijien pelaamisesta..

Paras keino on umpikierona (niinku mä), opettaa hänet pelaamaan jotain peliä. Itse huomasin että PS2:n GT3 ratin kanssa on kova sana, en päässy pariin päivään siihen ite edes käsiksi kun opetin tyylinen; siinähän ajetaan, kai sä nyt autoa osaat ajaa? ;)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Re: Re: No perhana

Viestin lähetti Taze
Oma kokemukseni asiasta on: Ei tule ikinä ymmärtämäänkään. Eli tästä saa kuulla joka kerta kun koneen ääreen ishtahtaa.
Et ole ainoa... "Iso mies ja pelaa pelejä..." nalkuti-nalkuti-nalkuti
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Re: Re: No perhana

Viestin lähetti Taze


Oma kokemukseni asiasta on: Ei tule ikinä ymmärtämäänkään. Eli tästä saa kuulla joka kerta kun koneen ääreen ishtahtaa.

Allekirjoitan tämän täysin, minulla on yhteiseloa nais-immeisen kanssa kestänyt jo yli kolme vuotta ja vieläkin "hallitus" motkottaa, kun istahdan nautiskelemaan esim. Civilisation II:sta! Toisaalta motkotuksen määrä on lähes suoraan verrannollinen omiin menoihini.... ihme homma! :)
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Ditto

Kysymys "etkö sä näe tarpeeksi jääkiekkoa hallissa ja telkkarista?" lävähtää ilmoille jotakuinkin samalla sekunnin sadasosalla, kun NHL:n introruutu ilmestyy näytölle... Kysymyksen kieliasu ja sanavalinnat saattavat vaihdella, mutta sanoma pysyy.
 

Peach

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa ja hallista toiseen: Blues, Jokerit, Hifk
Viestin lähetti kerpo

No ilmankos meillä on kotona ollut aika hiljaista.

Pitääkin tänään vähän imuroida ja pyyhkiä pölyjä...


No toimiko siivoaminen ;)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sain tyttöystäväni innostumaan kesällä tietokoneella pelaamisesta, kun istutin hänet Black&White:n ääreen. Sen jälkeen en itse ihan heti koneelle päässytkään :) Jouduin usein tottakai auttamaan, jos tuli ongelmallisia kohtia. Vastaus "en mä tiedä, en mä oo pelannut noin pitkälle" ei kelvannut, tietenkään :rolleyes:

Noista asioista, joita toinen ei tule ikinä ymmärtämäänkään: ei tarvitsekaan ymmärtää, kunhan hyväksyy. Tai jos ei hyväksy, niin kertoo sen myös. Höyryjä on turha pitää sisällä, silloin vain paine kasvaa ja lopulta jysähtää kunnolla.

Tärkeä edit: Dick Slasherille tiedoksi, että junnujoukkuetta ei ala pukkaamaan vielä pitkään - toivottavasti ainakaan. Tästä on yksimielinen päätös. Tosin naisen mielihän muuttuu 1/10^9 sekunnissa täysin päinvastaiseksi, ilman mitään syytä.. :eek:
 
Viimeksi muokattu:

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Viestin lähetti Peach
No toimiko siivoaminen ;)
Ei tullut testattua.

Leviteltiin mukulan kanssa kaikki talosta löytyvät lego palikat olohuoneen lattialle.
Tästä tietenkin seurasi täysin päinvastainen reaktio, kuin mitä siivoamisesta olisi tullut.

Tänään tehdään todennäköisesti pojan kanssa itse ruokamme...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Eli siis...?

Viestin lähetti Designer
Tosin ollaan molemmat sen verran joustavaa ja löysäpipoista tyyppiä, että tuskin ihan älyttömiä riitoja tulee. Raportoin sitten jos haluatte :)

Niin, eli se on sitten viikottaiset raportit Jatkoaikaan, muutosta ja sen jälkeisestä ajasta. Tännehän voisi perustaa sellaisen "yleissivistys"-otsakkeen jonka alle kaikki muutkin voisivat kirjoitella toimintaohjeita, omia kokemuksia sekä elämän viisauksia... ;)

Täältä tähän
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Viestin lähetti Designer
Tärkeä edit: Dick Slasherille tiedoksi, että junnujoukkuetta ei ala pukkaamaan vielä pitkään - toivottavasti ainakaan. Tästä on yksimielinen päätös. Tosin naisen mielihän muuttuu 1/10^9 sekunnissa täysin päinvastaiseksi, ilman mitään syytä.. :eek:

Muuten toi asia kannattaa laittaa harkintaan. Mä oon aivan kateellinen kaverille jonka ikäero vanhimpaan lapseen on 17v. Itsellä 28 vuotta (btw 3 poikaa). Ajattele, kun itse oot 34v. muksu on jo 17, ei tarvii enää kuskata kiekkotreeneihin ja olla valmentajana huoltajana tms. jää aikaa omille harrastuksille ja vielä on voimia harrastaa. hmm... äänestyksen paikka
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Naisen Kanssa

Viestin lähetti Designer
Tahtoisin kuulla mielipiteitä noin yleensä, miten elämä muuttuu ja ovatko muutokset hyviä, huonoja, molempia vai ei kumpiakaan.

Saa kertoa myös eteen tulleista täysin odottamattomista tilanteista. Niitä tulee aina, kun on naisesta kysymys :)

Ostakaa Kirja "Miehet on Marsista ja Naiset Venuksesta",
se on oikeasti hyvä ja auttaa ymmärtämään toisen
sukupuolen joskus hyvinkin outoa käyttäytymistä.

Alku saataa olla vaikea, joten kannattaa opetella
joustamaan. Anna naisen päättä sisustamisesta, ne
on siinä parempia, se on kuitenkin niiden pieni unelma,
siis oman kodin (pesän) rakentaminen.

Opetelkaa myös olemaan omissa oloissanne, eli
antakaa toiselle tilaa (tämä ehkä enemmän tyttöjen
ongelma, eli kun mies jurottaa niin silloin on parempi
ettei kukaan tule häiritsemään.)

Jonkinlainen roolitus voi myös olla järkevää :)
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Re: Muijien pelaamisesta..

Viestin lähetti redcougar
Paras keino on umpikierona (niinku mä), opettaa hänet pelaamaan jotain peliä. Itse huomasin että PS2:n GT3 ratin kanssa on kova sana, en päässy pariin päivään siihen ite edes käsiksi kun opetin tyylinen; siinähän ajetaan, kai sä nyt autoa osaat ajaa? ;)

No toi on kyllä niin hyvä peli että siihen jää koukkuun
vanha mummokin.

Joo kyllä Tyyelit pelejä pelaavat, mutta niiden pitää olla
sitten jotain Pleikkaripelejä, ei tietokoneella, näppäimistöllä pelattavia reaaliaikasotaräsikintöjä.

Tasohyppelyt ja Autopelit tuntuu kiinnostavan ainakin
meillä, toisaalta kyllä ne oppii melkein mitä vaan, omani
lukee juuri Tarua Sormusten Herrasta... :)
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Poikien pelaaminen

Viestin lähetti entti7


Allekirjoitan tämän täysin, minulla on yhteiseloa nais-immeisen kanssa kestänyt jo yli kolme vuotta ja vieläkin "hallitus" motkottaa, kun istahdan nautiskelemaan esim. Civilisation II:sta! Toisaalta motkotuksen määrä on lähes suoraan verrannollinen omiin menoihini.... ihme homma! :)

hmm... ompas outoja naisia... pelithän ovat poikien juttu
siinä missä seurustelu on tyttöjen juttu, ei se siitä
miksikään muutu iän karttuessa, lelut ja pelit saataa
muuttua.

Minä kyllä saan pelata vaikka 12 tuntia putkeen ja vaikka
5 päivänä viikossa... No tytöni mun ymmärtää että se on
tärkeä osa elämääni.

Ottakaa nyt hyvät miehet asia puheeksi ja kerotkaa
miksi haluatte välillä pelata 10 tuntia putkeen jotain
tyhmää räiskintäpeliä, tms..
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tärkein neuvo

Viestin lähetti Kullervo
Muista laittaa vessanpöntön rengas takaisin alas pikkuhädän jälkeen. :D
Miksei se nainen voi nostaa sitä rengasta omien tarpeidensa jälkeen miestä varten jo valmiiksi ylös? Meillä ei tällaista ongelmaa onneksi ole, koska osaamme molemmat käyttää pöntön rengasta itsenäisesti.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Muijien pelaamisesta..

Viestin lähetti redcougar
Paras keino on umpikierona (niinku mä), opettaa hänet pelaamaan jotain peliä. Itse huomasin että PS2:n GT3 ratin kanssa on kova sana, en päässy pariin päivään siihen ite edes käsiksi kun opetin tyylinen; siinähän ajetaan, kai sä nyt autoa osaat ajaa? ;)

Itse sain oman tyttöystävän koukkuun Driver -ajopeliin.
Myös ratilla ja polkimilla :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
WC:n istuin

Viestin lähetti Hiili
Miksei se nainen voi nostaa sitä rengasta omien tarpeidensa jälkeen miestä varten jo valmiiksi ylös? Meillä ei tällaista ongelmaa onneksi ole, koska osaamme molemmat käyttää pöntön rengasta itsenäisesti.
Hämmästyttävää muuten, miten niin moni pariskunta saa noin pienestä asiasta niin suuren ongelman. Meillä ei tuota ongelmaa ole ollenkaan. Ai miten tämä onnistuu? No, kumpikin laittaa toimituksen jälkeen sekä istuimen että kannen alas. Jostain syystä tämä on naisen mielestä vallan oiva ratkaisu, joten tyhmäähän se olisi olla eri mieltä :)
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Re: WC:n istuin

Viestin lähetti Designer
...No, kumpikin laittaa toimituksen jälkeen sekä istuimen että kannen alas. Jostain syystä tämä on naisen mielestä vallan oiva ratkaisu, joten tyhmäähän se olisi olla eri mieltä :)

Ai, ai, katsokaas kun koulutus on alkanut purra:D :D :D
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Dick Slasher
Ai, ai, katsokaas kun koulutus on alkanut purra:D :D :D
Noniin, olisihan se pitänyt arvata, että joku käsittää sen tahallaan noin :)
Tämä idea on lähtöisin minulta. Pidin pöntön kantta kiinni muulloin kuin käytön aikana jo yksin asuessani. Tämä siksi, että jos hammasharja, deodorantti, partahöylä tai jokin muu kohtuullisen tärkeä esine sattuu putoamaan, niin mielummin pudotan sen lattialle kuin pönttöön.
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Designer
Pidin pöntön kantta kiinni muulloin kuin käytön aikana jo yksin asuessani. Tämä siksi, että jos hammasharja, deodorantti, partahöylä tai jokin muu kohtuullisen tärkeä esine sattuu putoamaan, niin mielummin pudotan sen lattialle kuin pönttöön.

Itsepetos - terveen parisuhteen kulmakivi.

t: nimim. "Oikeastaan kyllästyin tietokoneella pelaamiseen jo ennen kuin tapasin nykyisen elämänkumppanini ja onhan ruudun tuijottaminen haitallista silmillekin"

:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös