Makkispekkikset on kyllä kova. Harvemmin sitä tulee käytyä kyllä grillillä. Useammin kebabilla, kuten nytkin.Mikä on sun herkkusi nakkikopilla (grillissä)?
Mulle se makkaraperununat on se mättö, mutta kanapita, on maultaan huippu.
Makkispekkikset on kyllä kova. Harvemmin sitä tulee käytyä kyllä grillillä. Useammin kebabilla, kuten nytkin.Mikä on sun herkkusi nakkikopilla (grillissä)?
Entisen firman (Iso, kansainvälinen) TJ antoi osuvaa palautetta myöhässä olevalle myyntijohtajalle. Oli myöhässä kokouksen alusta noin 10 min ja osallistujia oli ehkä kaksikymmentä.
"hienoa että pääsit paikalle, mutta aikataulut koskevat sinuakin ja myöhästymällä osoitit ettet kunnioita muita paikalla olijoita ja et hukannut vain sinun aikaasi ja palkkaasi, vaan kaikkien paikalla olevien. Laske siitä paljonko tämä myöhästyminen maksoi"
Mikä on sun herkkusi nakkikopilla (grillissä)?
Nykyaikana nää nakkisperuna ja kebab paikat jo lienee osin yhdistyneet. Molempia tarjolla siis.Makkispekkikset on kyllä kova. Harvemmin sitä tulee käytyä kyllä grillillä. Useammin kebabilla, kuten nytkin.
Eipä mitään. Nää on niin sanotusti ilmaisia :)Nykyaikana nää nakkisperuna ja kebab paikat jo lienee osin yhdistyneet. Molempia tarjolla siis.
Toki kiitos kommentista.
Pöhkö. Ei sitä raakana voi vetää, kuten kossua. Tulee tauti tulee..Kanatartar tietysti. Mistähän niitä vain saisi?
Lihapiirakka kahdella nakilla. Sinne sipulia, ketsuppia ja sinappia. Kiitos.Mikä on sun herkkusi nakkikopilla (grillissä)?
Juuri näin. Toki olettaen ettei ole vetyä tarjolla (atomi on lapsille). Mutta aika harvoin sitä synnyinkaupungissa tulee grillillä käytyä.Lihapiirakka kahdella nakilla. Sinne sipulia, ketsuppia ja sinappia. Kiitos.
Tarkoitetaanko tällä sitä, mistä kuulin juuri vähän aikaa sitten isommalta pojalta. Eli siis ensimmäisenä päivänä juodaan kaksin käsin, jotta seuraavana päivänä ei tarvitse juoda niin paljoa.
Lontoosta sai pari vuotta sitten, joku Michelintähti-mesta se oli, nimenkin saisin varmaan kaivettua kaverilta ketä oli mukana. Muistaakseni tuli syötyä koko tasting kierros, eli ei niin pahaa.Kanatartar tietysti. Mistähän niitä vain saisi?
Täälläkin makkaraperunat, oudolle grillille kun menee niin tuo on hyvä annos laadun määrittämiseen. Sama pizzakebumestoissa tilaan ensin bolognesen testiksi, siitä sitten tuunataan jos on hyväMikä on sun herkkusi nakkikopilla (grillissä)?
Krapula tulee mutta sinä määräät päivän.Miten krapulan saa pois?
Muuten kuin juomalla lisää, tai odottamalla huomiseen.
Miten kauan sun ala-asteen ajoista on?En juurikaan tunne lapsia, joten kysyn miten nykyään koulussa opetetaan uskontoa? Siis jossain ala-asteella. Kun muistelen omaa aikaa, niin kristinuskoa opetettiin siellä aika lailla faktana.
Miten kauan sun ala-asteen ajoista on?
No tämä selittää hyvinkin paljon. Itse pääsin ala-asteelta 16 vuotta sitten ja tuohon aikaan se nyt oli kohtalaisen rentoa opetusta.Semmoinen 30 vuotta.
No tämä selittää hyvinkin paljon. Itse pääsin ala-asteelta 16 vuotta sitten ja tuohon aikaan se nyt oli kohtalaisen rentoa opetusta.
No eppäillä soppii.Mutta kysyinkin sitä, että esitetäänkö kristinuskoa edelleen ikään kuin faktapohjalta.
Ei enää. Taidettu kieltää.Mutta kysyinkin sitä, että esitetäänkö kristinuskoa edelleen ikään kuin faktapohjalta.
EnPodetko krapulaa?
En osaa oikein sanoa. Molempia piirteitä löytyy itsestäni, mutta ehkä enemmän olen pitänyt itseäni introverttinä (vai introverttina?). Olen työskennellyt koko kesän kaupan alalla ja sen kautta ulsoantini on parantunut huomattavasti.Oletko introvertti vai ekstrovertti?
Podetko krapulaa?
Minä en, ja oon siitä tyytyväinen.
Lisäkysymys. Oletko introvertti vai ekstrovertti?
Poden. Tosin en enää kovin paljon.Podetko krapulaa?
Minä en, ja oon siitä tyytyväinen.
Lisäkysymys. Oletko introvertti vai ekstrovertti?
Ookei. Ehkäpä oot ottanut korjaussarjaa, ja sillä helpottaa kummasti oloa?Poden. Tosin en enää kovin paljon.
Olen myös introvertti.