Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 848 477
  • 11 234

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitäs Jatkoajan viisaat keskustelijat ovat silloin tehneet jos ovat menneet yksin rannalle ja siitä sitten vielä järveen uimaankin? Tavarat ovat jääneet rannalle vai? Mitä olette ottaneet mukaanne jos olette yksin uimassa? Uimahousut nyt tietenkin mutta entäs vaikka avaimet ja kännykkä? Mitä niille olette tehneet sillä aikaa kun olette uimassa?

Minä olen kyllä jo monina vuosina käynyt yksin uimassa ja olen rohkeasti vain jättänyt tavarani rannalle. Mutta nyt olen ruvennut miettimään että onko tuo liian riskialtista tehdä näin?
 
K

Kiekkokatsoja

Mitäs Jatkoajan viisaat keskustelijat ovat silloin tehneet jos ovat menneet yksin rannalle ja siitä sitten vielä järveen uimaankin? Tavarat ovat jääneet rannalle vai? Mitä olette ottaneet mukaanne jos olette yksin uimassa? Uimahousut nyt tietenkin mutta entäs vaikka avaimet ja kännykkä? Mitä niille olette tehneet sillä aikaa kun olette uimassa?

Minä olen kyllä jo monina vuosina käynyt yksin uimassa ja olen rohkeasti vain jättänyt tavarani rannalle. Mutta nyt olen ruvennut miettimään että onko tuo liian riskialtista tehdä näin?
Pelkkä näköyhteys tavaroihini riittää mulle. Tosin jos uin, niin olen silloin pikkurannalla, jossa ei väenpaljoutta.
Ehkäpä tänään käyn vedessä viimeistä kertaa tänäkesänä. Helteet pian ohi, ja muutoinkin tuo vesistön haittapöpöt on jo hankalana.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mitäs Jatkoajan viisaat keskustelijat ovat silloin tehneet jos ovat menneet yksin rannalle ja siitä sitten vielä järveen uimaankin? Tavarat ovat jääneet rannalle vai? Mitä olette ottaneet mukaanne jos olette yksin uimassa? Uimahousut nyt tietenkin mutta entäs vaikka avaimet ja kännykkä? Mitä niille olette tehneet sillä aikaa kun olette uimassa?

Minä olen kyllä jo monina vuosina käynyt yksin uimassa ja olen rohkeasti vain jättänyt tavarani rannalle. Mutta nyt olen ruvennut miettimään että onko tuo liian riskialtista tehdä näin?
Elämä on riskejä täynnä. Yksin uimassa käydessäsi voit myös vaikka saada jonkun suonenvedon tai muun kohtauksen siellä vedessä ja se on sitten moro siinä kohtaa.

Sinne ne vaan arvotavarat pitää rannalle jättää tai sitten jo kotiin. Tai kattelet niille jonkun piilon, mihin ne laitat. Aika harvoin kukaan taitaa rannalla varastella toisten tavaroita, ainakaan täällä Suomessa. Mutta en sanoi ettei ikinä ja se on oma ratkaisu sitten, minkä verran sitä riskiä on valmis ottamaan.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Onko tästä ketjusta tullut Humble brag-sellaisen vastinpari? Havainto omani.
 
K

Kiekkokatsoja

Onko tästä ketjusta tullut Humble brag-sellaisen vastinpari? Havainto omani.
Mitähän tuo tarkoittaa? Selviäisi kai googlaamalla, mutta olkoot..

Toistaiseksi viimeinen hellepäivä. Mitä teet tänään?
Itselläni se on myös samalla viimeinen kesälomapäivä. Paluu arkeen, ja arkirytmiin alkaa huomenna.
Teetkö mitään lupauksia, kun kesä, taikka lomasi päättyy?
Itse ainakin laitan korkkia pienemmälle, tai kokonaan kiinni. Lisään liikuntaa. Ja sitten touhuan vapaa-aikanani enemmän autonlaiton ja kodinlaiton kanssa. Arkirytmi ja eräänlainen nöyryys elämää kohtaan, on ainakin mulle paikallaan, juurikin nyt..
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viikonloppuna tuli grillailtua vähän enemmänkin. Valmistellessani kanankappaleita kävi mielessä kysymys: sattuuko broilereihin, kun niiden jalat irroitetaan? Kysymys oli piinaamassa vielä nukkumaan mennessäkin.

Ajattelin tuon liki kesän mittaisen paistamissession jälkeen, että voisin kokeilla vaihteeksi jotain muuta. Mielessä kävi kana-tartar, jossa on perinteisten suolan, pippurin ja sipulin lisäksi hieman sitruunamehua ja pieni ripaus chiliä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä teet, kun löydät pakastimestasi jäätyneen A oluen?
Kerran herätti ihmetystä pakasteessa pussien alle unohtunut viinapullo. Seurauksena olikin jäätynyt pullo. Kuka väittää, että alkoholi ei jäädy? No, toisaalta joka ikinen talvi jämähtää muutama spurgu talvihangessa jääkokkareeksi.

Jonkin aikaa ihmettelin pulloa, mutta sen pohjalla olikin hitaasti väreilevää nestettä ja sulana osana oli ylösalaisin olevan suppilon mukaisesti supistuva jäätymätön osa. Sulattuaan sisältö maistui sitten suunnilleen sille mille pitikin, vaikka hyytävän kylmä wiinas turrutti kylläkin upeasti koko turpavärkin...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Viikonloppuna tuli grillailtua vähän enemmänkin. Valmistellessani kanankappaleita kävi mielessä kysymys: sattuuko broilereihin, kun niiden jalat irroitetaan? Kysymys oli piinaamassa vielä nukkumaan mennessäkin.

Ajattelin tuon liki kesän mittaisen paistamissession jälkeen, että voisin kokeilla vaihteeksi jotain muuta. Mielessä kävi kana-tartar, jossa on perinteisten suolan, pippurin ja sipulin lisäksi hieman sitruunamehua ja pieni ripaus chiliä.
Jos tosissaan kiinnostaa niin Youtube on täynnä videoita kanoista liukuhihnalla... ja tartar kanasta, noh tervetuloa salmonella.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä tarkoittaa "Ilmottele, jos pääset iltahurulle!"? En ole kännissä, vaan Pohjanmaalla. En ymmärrä paikallisten kieltä. Auttakaa!
Sehän tietenkin tarkoittaa huokeahintaista vanhempaa maksullista naista. (Vrt. horo, lumppu) Seuraavaksi illalla heiluttelet heille kolikkovörssiä ja tiedustelet riittävän asiallisen kovalla äänellä hintoja eri variaatioissa.
Muuten, paljonko juokset nykykunnollasi ja pikkupieruissa cooperintestissä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
ja tartar kanasta, noh tervetuloa salmonella.
Eikös suomalaisessa broilerinlihassa salmonella ole erittäin harvinainen? Voi olla vuosia että sitä ei havaita kuluttajille myytävissä lihoissa ollenkaan. Tiloillakin erittäin harvoin. Ja tutkitaan aika tiiviisti kuitenkin.
Jotenkin ei silti itseänikään houkuttele kana-tartar.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kysyin vaimoihmiseltä, että kokeillaanko em. kana-tartaria. Katse oli nenänvartta pitkin niin pitkä, että uskoin kaulimen heilahtavan – jälleen.
Kyseessä on melkoisen kömpelö herja, enkä suosittelisi raakaa tai edes ”medium” broileria kenellekään. Sain kerran buffetissa kanansiipiä joiden sisus oli punertava. Ilta ja yö menivätkin seurauksia eli vähintäänkin ansaittua lentopaskaa odotellessa.
Kana-tartarista puuttuu vain päältä eli tulivuren huipulta pilaantunut kananmunan keltuainen...
 
K

Kiekkokatsoja

Minkä muutoksen olet tehnyt viimeksi?
Itse aloitin maidonjuonnin, erittäin pitkän tauon jälkeen.
Lisäys. Saapi toki olla muutos, mistä asiasta tahansa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös