No selvisi sekin mistä meidän pihan lähistön oli eksynyt oluita.Heitän mettän reunaan tuollaiset juomat.
No selvisi sekin mistä meidän pihan lähistön oli eksynyt oluita.Heitän mettän reunaan tuollaiset juomat.
Teillä on komee pihakeinu. Mistä ostit?No selvisi sekin mistä meidän pihan lähistön oli eksynyt oluita.
Hitsi, ootko varakas.Heitän mettän reunaan tuollaiset juomat.
Isoisä sen rakensi prkl ja hieno pihakeinu onkin.Teillä on komee pihakeinu. Mistä ostit?
Pelkkä näköyhteys tavaroihini riittää mulle. Tosin jos uin, niin olen silloin pikkurannalla, jossa ei väenpaljoutta.Mitäs Jatkoajan viisaat keskustelijat ovat silloin tehneet jos ovat menneet yksin rannalle ja siitä sitten vielä järveen uimaankin? Tavarat ovat jääneet rannalle vai? Mitä olette ottaneet mukaanne jos olette yksin uimassa? Uimahousut nyt tietenkin mutta entäs vaikka avaimet ja kännykkä? Mitä niille olette tehneet sillä aikaa kun olette uimassa?
Minä olen kyllä jo monina vuosina käynyt yksin uimassa ja olen rohkeasti vain jättänyt tavarani rannalle. Mutta nyt olen ruvennut miettimään että onko tuo liian riskialtista tehdä näin?
Elämä on riskejä täynnä. Yksin uimassa käydessäsi voit myös vaikka saada jonkun suonenvedon tai muun kohtauksen siellä vedessä ja se on sitten moro siinä kohtaa.Mitäs Jatkoajan viisaat keskustelijat ovat silloin tehneet jos ovat menneet yksin rannalle ja siitä sitten vielä järveen uimaankin? Tavarat ovat jääneet rannalle vai? Mitä olette ottaneet mukaanne jos olette yksin uimassa? Uimahousut nyt tietenkin mutta entäs vaikka avaimet ja kännykkä? Mitä niille olette tehneet sillä aikaa kun olette uimassa?
Minä olen kyllä jo monina vuosina käynyt yksin uimassa ja olen rohkeasti vain jättänyt tavarani rannalle. Mutta nyt olen ruvennut miettimään että onko tuo liian riskialtista tehdä näin?
Mitähän tuo tarkoittaa? Selviäisi kai googlaamalla, mutta olkoot..Onko tästä ketjusta tullut Humble brag-sellaisen vastinpari? Havainto omani.
Kerran herätti ihmetystä pakasteessa pussien alle unohtunut viinapullo. Seurauksena olikin jäätynyt pullo. Kuka väittää, että alkoholi ei jäädy? No, toisaalta joka ikinen talvi jämähtää muutama spurgu talvihangessa jääkokkareeksi.Mitä teet, kun löydät pakastimestasi jäätyneen A oluen?
Jos tosissaan kiinnostaa niin Youtube on täynnä videoita kanoista liukuhihnalla... ja tartar kanasta, noh tervetuloa salmonella.Viikonloppuna tuli grillailtua vähän enemmänkin. Valmistellessani kanankappaleita kävi mielessä kysymys: sattuuko broilereihin, kun niiden jalat irroitetaan? Kysymys oli piinaamassa vielä nukkumaan mennessäkin.
Ajattelin tuon liki kesän mittaisen paistamissession jälkeen, että voisin kokeilla vaihteeksi jotain muuta. Mielessä kävi kana-tartar, jossa on perinteisten suolan, pippurin ja sipulin lisäksi hieman sitruunamehua ja pieni ripaus chiliä.
Sehän tietenkin tarkoittaa huokeahintaista vanhempaa maksullista naista. (Vrt. horo, lumppu) Seuraavaksi illalla heiluttelet heille kolikkovörssiä ja tiedustelet riittävän asiallisen kovalla äänellä hintoja eri variaatioissa.Mitä tarkoittaa "Ilmottele, jos pääset iltahurulle!"? En ole kännissä, vaan Pohjanmaalla. En ymmärrä paikallisten kieltä. Auttakaa!
Eikös suomalaisessa broilerinlihassa salmonella ole erittäin harvinainen? Voi olla vuosia että sitä ei havaita kuluttajille myytävissä lihoissa ollenkaan. Tiloillakin erittäin harvoin. Ja tutkitaan aika tiiviisti kuitenkin.ja tartar kanasta, noh tervetuloa salmonella.
Jos ruuasta puhutaan niin punainen liha jääny vähemmälle. Oikeastaan aika huomaamatta. Jostain syystä tullut ostettua enemmän kanaa ja kalaa kuin pekonia ja sikanautaa.Minkä muutoksen olet tehnyt viimeksi?
Itse aloitin maidonjuonnin, erittäin pitkän tauon jälkeen.
En mitenkään. En juo olutta. Pidän tänään etkot juomalla lonkeroa.Ehkä nyt matkin vähän @Kiekkokatsoja a, mutta huomenna on kansainvälinen olutpäivä. Miten aiot viettää kyseistä juhlapäivää?
En juo minäkään kaljaa. Enkä huomenna juo mitään alkoholia. Lauantaina laivalla vasta.En mitenkään. En juo olutta. Pidän tänään etkot juomalla lonkeroa.
Saa "matkia".Ehkä nyt matkin vähän @Kiekkokatsoja a, mutta huomenna on kansainvälinen olutpäivä. Miten aiot viettää kyseistä juhlapäivää?
Tarkoitetaanko tällä sitä, mistä kuulin juuri vähän aikaa sitten isommalta pojalta. Eli siis ensimmäisenä päivänä juodaan kaksin käsin, jotta seuraavana päivänä ei tarvitse juoda niin paljoa.Amatööri. Et oo vissiin kuullu suojakänneistä.
Kai se on huomenna tilattava lounaan kanssa yksi velké pivo eikä malé pivo, kuten tavallisesti.Ehkä nyt matkin vähän @Kiekkokatsoja a, mutta huomenna on kansainvälinen olutpäivä. Miten aiot viettää kyseistä juhlapäivää?
Olen lopultakin tänä vuonna alkanut ottaa paikkoihin ajoissa ehtimisen vakavissani enkä enää myöhästele niin usein kuin ennen.Minkä muutoksen olet tehnyt viimeksi?
Itse aloitin maidonjuonnin, erittäin pitkän tauon jälkeen.
Lisäys. Saapi toki olla muutos, mistä asiasta tahansa.
Akateeminen vartti, oli joskus kauan sitten sanontana myöhästyjille.Olen lopultakin tänä vuonna alkanut ottaa paikkoihin ajoissa ehtimisen vakavissani enkä enää myöhästele niin usein kuin ennen.