Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 847 713
  • 11 232

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jos aloittaa sanomisen, tulisi sitä jatkaa loppuun asti.
Tarjoan puuttuvaan kohtaan sanaa hyväosaiset. Osuuko?
Rosvosektorille meni. Eihän siihen hyväosainen enää tarvitse olla, karjalauma liikkuu halvalla.
Jätän hullut jännitykseen ja jokainen voi sorvata itseään miellyttävän tai epämiellyttävän luonnehdinnan lauseen lopetukseksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Rosvosektorille meni. Eihän siihen hyväosainen enää tarvitse olla, karjalauma liikkuu halvalla.
Jätän hullut jännitykseen ja jokainen voi sorvata itseään miellyttävän tai epämiellyttävän luonnehdinnan lauseen lopetukseksi.
Okei, nyt en osaa ratkaista tehtävää, ja jään nollille.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taitaa nestehukka olla lähellä, ilman alkoholinkin ottoa. Lienee parempi välttää krapullamääräistä alkoholinautintoa?
Ehkä se olisi hyvä, mutta kun jääkaappi on täynnä kaljaa ja lonkeroa. Huomenna mennään ihan vedellä ja ehkä kokiksella.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Tietääkö kukasn pääseekö Tampereella testailemaan Philipsin terveydenhuoltotuotteita. CPAP-maski vähän kiinnostaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Saako yleisellä rannalla uida ilman uimashortseja?
Kysymys on kompa.
Tein juuri niin.

Ei saa, mutta kokeile seuraavaksi kalsarit jalassa. Jos siis käytät sellaisia.

Jos on kesä, niin ne kuivuu nopeasti siellä nivuksissa uimaretken jälkeen eikä joudu puheisiin viranomaisten kanssa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en uskaltaisi uida alasti, kun pelkäisin että kala.käy kiinni. Okei tiedän että pelko on aiheeton, mutta niinhän pelot usein on. Ei näitä järjellä voi selittää, se on mitä se on.
 
K

Kiekkokatsoja

Saa. Myös uimahousut ovat sallittuja, eli ei ole mitään homohousu(©scholl)pakkoa.
Oikea vastaus. Tai ainakin lähes.
Uin juuri tavallisissa shorseissa.
Paikalla oli vain 5 alakoulupoikaa, joten tuskin mun juttu ketään kiinnosti.
Mulla oli kolmet uimashortsit. Yhdet lainasin, en saanut takaisin, yhdet hajosi, ja yhdet jäi kuivumaan paikkaan, josta ne joutaa roskiin.
 
K

Kiekkokatsoja

Mä en uskaltaisi uida alasti, kun pelkäisin että kala.käy kiinni. Okei tiedän että pelko on aiheeton, mutta niinhän pelot usein on. Ei näitä järjellä voi selittää, se on mitä se on.
Hei pelko pois. Ei ne kalat lähes näkymätöntä pikkumatoa haukkaa. Vaikka niin voisit toivoakkin.. tai et.
 
K

Kiekkokatsoja

Uusi tyhmä kysymys. Kävin juuri munasillani terassillani. Onko se sallittua? Veis sinne samaiset uimassa olleet shortsit pestynä kuivumaan.

Lisäkysymys. Paljonko maksaa a.le cog laatikko, 24 tölkkiä, Latvian ja Viron rajalla?
Bonuskysymys. Kuinka monta alkoholimyymälää on kyseisellä rajalla, siis alle 1.5km alkuperäisestä valtakunnan rajasta?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uusi tyhmä kysymys. Kävin juuri munasillani terassillani. Onko se sallittua? Veis sinne samaiset uimassa olleet shortsit pestynä kuivumaan.

Lisäkysymys. Paljonko maksaa a.le cog laatikko, 24 tölkkiä, Latvian ja Viron rajalla?
Bonuskysymys. Kuinka monta alkoholimyymälää on kyseisellä rajalla, siis alle 1.5km alkuperäisestä valtakunnan rajasta?

Vastaukseni on sanasta sanaan totta. En tiedä onko se sallittua, mutta ajan aina munakarvani terassilla, myös talvella. Enkä ole ikinä sakkoja saanut. Näin teen siksi, koska auringonvalossa näkee paremmin kuin sisällä. Toisaalta ehkä pienestä ei sakoteta.
 
K

Kiekkokatsoja

Vastaukseni on sanasta sanaan totta. En tiedä onko se sallittua, mutta ajan aina munakarvani terassilla, myös talvella. Enkä ole ikinä sakkoja saanut. Näin teen siksi, koska auringonvalossa näkee paremmin kuin sisällä. Toisaalta ehkä pienestä ei sakoteta.
Hmm.. vastaus oli kyllä.. ei itse vastaus kysymyksiini, mutta öö erikoinen. Kiitos osallistumisesta, ja siitä että tuot meille uusia näkökulmia (ei tirkistelijänä, sun sheivaamiseen toki). Vaan ajatuksena laajennat näkemystämme..
 
Hei pelko pois. Ei ne kalat lähes näkymätöntä pikkumatoa haukkaa. Vaikka niin voisit toivoakkin.. tai et.
Tuota, tuota. Savonlinnassa hauki puraisi naista jalkaan. Ja jalka on 12 tuumaa eli jos elimesi koko on tuo 12 tuumaa tai enemmän, kannattaa pitää uikkarit jalassa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm.. vastaus oli kyllä.. ei itse vastaus kysymyksiini, mutta öö erikoinen. Kiitos osallistumisesta, ja siitä että tuot meille uusia näkökulmia (ei tirkistelijänä, sun sheivaamiseen toki). Vaan ajatuksena laajennat näkemystämme..

Mä oon sheivannut jo monta vuotta, aloitin sen jo 1990-luvulla. Loppupuolta vuosikymmentä. Tulee siisti olo, eikä siitä haittaa ole. Pari kertaa kuukaudessa.
 
K

Kiekkokatsoja

Tuota, tuota. Savonlinnassa hauki puraisi naista jalkaan. Ja jalka on 12 tuumaa eli jos elimesi koko on tuo 12 tuumaa tai enemmän, kannattaa pitää uikkarit jalassa.
Niin, mutta kommentoinkin että palstaveljellä on niin pieni, että se ei kaloja kiinnosta.
Mutta kiitos mielikuvasta, että mulla olisi tavallista poikkeava. Ei ole.
Lisäys. Savonlinnassa, on siinä linnan lähellä olevan juhannuskokon nurmikolla, runsaasti koiranpaskaa. Warokaa..
 
K

Kiekkokatsoja

Mä oon sheivannut jo monta vuotta, aloitin sen jo 1990-luvulla. Loppupuolta vuosikymmentä. Tulee siisti olo, eikä siitä haittaa ole. Pari kertaa kuukaudessa.
Ookei. Kiitos jälleen akti.. siis aktiivisuudesta.
Entäpä jonkinlainen vastaus 3 kysymykseen..?
 
K

Kiekkokatsoja

Nyt mua vielä vaivaa, kun palstalaiset ei oo osallistuneet vastauksien arvontaan.
Vääräkin vastaus palkitaan kommentilla!

No ei oo pakko jos ei teho. Mut ken leikkiin ryhtyy.. niin yyterillä kaveriinsa yhtyy.. Eiku nyt modet suuttuu. Sori, en enempää.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei musta ollut ketjuvisa juontajaksi, mutta nyt yksi elämäntärkeä kysymys.
Mitä teet, kun löydät pakastimestasi jäätyneen A oluen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös