Alku men2e sarjassa, vaimo kun tulee duunista niin ehkä korkki naurahtaa, igen...Huomenna voi olla kesän kuumin päivä. +30 voi mennä rikki useilla paikkakunnilla.
Miten vietät huomisen päivän?
Alku men2e sarjassa, vaimo kun tulee duunista niin ehkä korkki naurahtaa, igen...Huomenna voi olla kesän kuumin päivä. +30 voi mennä rikki useilla paikkakunnilla.
Miten vietät huomisen päivän?
Saa. Myös uimahousut ovat sallittuja, eli ei ole mitään homohousu(©scholl)pakkoa.Saako yleisellä rannalla uida ilman uimashortseja?
Kysymys on kompa.
Tein juuri niin.
Saako yleisellä rannalla uida ilman uimashortseja?
Kysymys on kompa.
Tein juuri niin.
Oikea vastaus. Tai ainakin lähes.Saa. Myös uimahousut ovat sallittuja, eli ei ole mitään homohousu(©scholl)pakkoa.
Hei pelko pois. Ei ne kalat lähes näkymätöntä pikkumatoa haukkaa. Vaikka niin voisit toivoakkin.. tai et.Mä en uskaltaisi uida alasti, kun pelkäisin että kala.käy kiinni. Okei tiedän että pelko on aiheeton, mutta niinhän pelot usein on. Ei näitä järjellä voi selittää, se on mitä se on.
Uusi tyhmä kysymys. Kävin juuri munasillani terassillani. Onko se sallittua? Veis sinne samaiset uimassa olleet shortsit pestynä kuivumaan.
Lisäkysymys. Paljonko maksaa a.le cog laatikko, 24 tölkkiä, Latvian ja Viron rajalla?
Bonuskysymys. Kuinka monta alkoholimyymälää on kyseisellä rajalla, siis alle 1.5km alkuperäisestä valtakunnan rajasta?
Hmm.. vastaus oli kyllä.. ei itse vastaus kysymyksiini, mutta öö erikoinen. Kiitos osallistumisesta, ja siitä että tuot meille uusia näkökulmia (ei tirkistelijänä, sun sheivaamiseen toki). Vaan ajatuksena laajennat näkemystämme..Vastaukseni on sanasta sanaan totta. En tiedä onko se sallittua, mutta ajan aina munakarvani terassilla, myös talvella. Enkä ole ikinä sakkoja saanut. Näin teen siksi, koska auringonvalossa näkee paremmin kuin sisällä. Toisaalta ehkä pienestä ei sakoteta.
Tuota, tuota. Savonlinnassa hauki puraisi naista jalkaan. Ja jalka on 12 tuumaa eli jos elimesi koko on tuo 12 tuumaa tai enemmän, kannattaa pitää uikkarit jalassa.Hei pelko pois. Ei ne kalat lähes näkymätöntä pikkumatoa haukkaa. Vaikka niin voisit toivoakkin.. tai et.
Hmm.. vastaus oli kyllä.. ei itse vastaus kysymyksiini, mutta öö erikoinen. Kiitos osallistumisesta, ja siitä että tuot meille uusia näkökulmia (ei tirkistelijänä, sun sheivaamiseen toki). Vaan ajatuksena laajennat näkemystämme..
Niin, mutta kommentoinkin että palstaveljellä on niin pieni, että se ei kaloja kiinnosta.Tuota, tuota. Savonlinnassa hauki puraisi naista jalkaan. Ja jalka on 12 tuumaa eli jos elimesi koko on tuo 12 tuumaa tai enemmän, kannattaa pitää uikkarit jalassa.
Ookei. Kiitos jälleen akti.. siis aktiivisuudesta.Mä oon sheivannut jo monta vuotta, aloitin sen jo 1990-luvulla. Loppupuolta vuosikymmentä. Tulee siisti olo, eikä siitä haittaa ole. Pari kertaa kuukaudessa.
Öö, kun siellä kävin, niin kiikaroitko nakkini, kun pissasin puskaan..? Vai ollankohan me "saunatuttuja" =)Kyllähän minä sinun koon tiedän, tuli vain lainattua väärää viestiä.
Ookei. Kiitos jälleen akti.. siis aktiivisuudesta.
Entäpä jonkinlainen vastaus 3 kysymykseen..?
Ihmettelen kuka sen on sinne laittanut. Tänään löysin pakastimesta jäätyneen colatölkin. Annoin sen sulaa ja join pois.Mitä teet, kun löydät pakastimestasi jäätyneen A oluen?
Kesäjuomaksi?Juot pois? On tullut testattua. Ihan hyvää oli (siis kunhan on sulanut).
Jess.. 5.2% mallia ViroVaikka talvijuomaksi, mutta nyt sen verran lämmin että viilentää kivasti (ja voltitkin käsittääkseni tallella).
Avasin ja sain puolen litran ohravaahdon päälleni.Vaikka talvijuomaksi, mutta nyt sen verran lämmin että viilentää kivasti (ja voltitkin käsittääkseni tallella).
Heitän mettän reunaan tuollaiset juomat.Ei musta ollut ketjuvisa juontajaksi, mutta nyt yksi elämäntärkeä kysymys.
Mitä teet, kun löydät pakastimestasi jäätyneen A oluen?