Tänään en ole mitään ottanut. Tai no kyllähän tänää, kun joskus kuudelta lopetettiin juominen. Nyt ei pysty edes ajattelemaan alkoholia.Ookei. Ehkäpä oot ottanut korjaussarjaa, ja sillä helpottaa kummasti oloa?
Tänään en ole mitään ottanut. Tai no kyllähän tänää, kun joskus kuudelta lopetettiin juominen. Nyt ei pysty edes ajattelemaan alkoholia.Ookei. Ehkäpä oot ottanut korjaussarjaa, ja sillä helpottaa kummasti oloa?
Juo lisää. Itsehän ajattelin nössöillä tänään oikein kunnolla ja mennä elokuvateatteriin katsomaan Midsommar nimisen elokuvan. Sen jälkeen voisi ottaa kaksi(toista) tuoppia.Tänään en ole mitään ottanut. Tai no kyllähän tänää, kun joskus kuudelta lopetettiin juominen. Nyt ei pysty edes ajattelemaan alkoholia.
Ehkäpä nuorena henkilönä et oo vielä tottunut/huomannut, että 2-3 annosta, ja krapula kummasti poistuu..?Tänään en ole mitään ottanut. Tai no kyllähän tänää, kun joskus kuudelta lopetettiin juominen. Nyt ei pysty edes ajattelemaan alkoholia.
Nuorempana olin introvertti ja viime talvena testin mukaan olin 60-40 ekstro- eli homovertti. Ihme hommaa. Tai ei kai se niin. Teininä ja nuorena aikuisena moni on introisempi. Niin että varo vaan. Saatat ajautua ekstrovertiksikin.Poden. Tosin en enää kovin paljon.
Olen myös introvertti.
No eipä tuo aina noin mee. Minusta tuntuu, että ihmiset tykkäävät olla omissa oloissaan yhä enemmän. Internet yhdistää, vapaa-aika livenä ei niinkään.Nuorempana olin introvertti ja viime talvena testin mukaan olin 60-40 ekstro- eli homovertti. Ihme hommaa. Tai ei kai se niin. Teininä ja nuorena aikuisena moni on introisempi. Niin että varo vaan. Saatat ajautua ekstrovertiksikin.
Eipä kukaan ole aina niin menemisestä kirjoittanutkaan. Minulla luki saatat ajautua.No eipä tuo aina noin mee. Minusta tuntuu, että ihmiset tykkäävät olla omissa oloissaan yhä enemmän. Internet yhdistää, vapaa-aika livenä ei niinkään.
Lisäkysymys. Oletko introvertti vai ekstrovertti?
Joo. Toi sana piti googlata. Mutta taitaa sekin osua useimpiin meistä.Olen ambivertti.
Mä myönnän rehellisesti, en ole ikinä ymmärtänyt mitä nämä tarkoittaa, enkä ole ottanut selvää. Joten en voi vastata. Olen tunteella eläjä. En tiedä kumpaan osuu.Lisäkysymys. Oletko introvertti vai ekstrovertti?
Mä myönnän rehellisesti, en ole ikinä ymmärtänyt mitä nämä tarkoittaa, enkä ole ottanut selvää. Joten en voi vastata. Olen tunteella eläjä. En tiedä kumpaan osuu.
Eli olenko siis transvestiitti?Molempiin.
Eli olenko siis transvestiitti?
No mullakin on monesti sivistyksessäni aukko, mutta onneksi on google, joka kertoopi.Mä myönnän rehellisesti, en ole ikinä ymmärtänyt mitä nämä tarkoittaa, enkä ole ottanut selvää. Joten en voi vastata. Olen tunteella eläjä. En tiedä kumpaan osuu.
Introvertit ovat yleesä epäsosiaalisia ja viihtyvät paremmin yksin kuin muiden ihmisten seurassa. Ekstrovertti on tämän vastakohta ja nämä ihmiset tykkäävät viettää paljon aikaa ystäviensä seurassa sekä nauttivat sosialisoinnista. Toivottavasti aukesi edes jotenkin.Mä myönnän rehellisesti, en ole ikinä ymmärtänyt mitä nämä tarkoittaa, enkä ole ottanut selvää. Joten en voi vastata. Olen tunteella eläjä. En tiedä kumpaan osuu.
Hyvä ettei oo darraa, jaksaa elää sekunteja paremmin pois elämästä. Mulla ei ole darraa. Ei ole koskaan vielä ollutkaan. Enkä mä ole kuin vasta karvan vajaa 18, joten tuskinpa se on mikään iso ihmekään. Tai minulle ei ole, mutta teistä palstan aikuisista en tiiä. Sen perusteella mitä olen kuullut, niin lienee parempi pysyä synttäreiden jälkeenkin selväpäisenä eikä täyttää mahaa kaljalla, niin ei ole tarvetta oksentaa aamulla ja tuntea itsensä kohtaavan kohta kuoleman. Mikäli se siis noin menee.
Olen yleensä pitänyt itseäni enemmän introverttina, hiljaisena tarkkailijana, mitä kyllä olenkin. Vaan tässä vuoden aikana olen muuttunut julkisilla paikoilla mielestäni hieman rohkeammaksi hemmoksi. En ole mikään puhelias pälpättäjä muuten kuin satunnaisesti, mutta kovin vetäytyvääkään minusta ei saa. Olen siis varmaankin tuota keskimallia, eli ambiverttia. Tähän johtopäätökseen on hyvä lopettaa.
Jos kyseessä on nimenomaan myynti, mielestäni teko täyttäisi selvästi petoksen tunnusmerkit (RikosL 36 luku 1 §): "Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."Ivan kaupittelee ohikulkijoille pillereitä, joita usein käytetään huumausaineina, ja hänet pidätetään, Osoittautuu, että pilleripakkaukset ovat väärennettyjä ja pilleritkin vaarattomia kalkkitabletteja.
Ivania ei varmaan voida syyttää huumeiden kaupittelusta, mutta voidaanko edes petoksesta? Tai viranomaien harhauttamisesta, jos tekee kaiken tietoisena poliisin läsnäolosta...
En usko. Mummulta kuulee kyllä aika usein kaiken maailman vanhoja sanontoja. Kovin montaa en kyllä ulkoa muista.Olin kävelyllä. Musta kissa käveli tien yli. Ja vieläpä kohti. Olisiko mun pitänyt sylkäistä 3x olkani yli, kuten vanhankansan mielestä piti? (vai menikö se niin).
Uskotko tuollaisiin vanhoihin juttuihin? Ja teetkö vanhojen sanontojen mukaan?
Riippuu siitä näkikö kukaan asiaa.Entä jos Schrödingerin kissa menee tien - tahi kvanttimekaniikan superpositioasetelman - yli?
Rammstein - Rosenrot (16-bit)
Eri sävyn punainen leiri, mutta silti: Janne Hauhtonen?HIFK:n leiriin olisi kysymys. Kuka oli se isokokoinen suomalainen sentteri joka pelasi 90-luvun lopulla, tai 2000-luvun alussa? Oli ollut keskinkertainen aina, mutta joidenkin penailujen johdosta päätyi ykkösketjun sentteriksi ja pelasi huikean kauden, teki liki 60 pistettä ja kolkutteli maajoukkueen portteja. Suonenvetokauden jälkeen palasi takaisin tasolleen, joku 20 pojoo/kausi.
Se hän oli.Eri sävyn punainen leiri, mutta silti: Janne Hauhtonen?
Eri sävyn punainen leiri, mutta silti: Janne Hauhtonen?