Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 843 530
  • 11 230

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Amatööri. Et oo vissiin kuullu suojakänneistä.
Tarkoitetaanko tällä sitä, mistä kuulin juuri vähän aikaa sitten isommalta pojalta. Eli siis ensimmäisenä päivänä juodaan kaksin käsin, jotta seuraavana päivänä ei tarvitse juoda niin paljoa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Minkä muutoksen olet tehnyt viimeksi?
Itse aloitin maidonjuonnin, erittäin pitkän tauon jälkeen.
Lisäys. Saapi toki olla muutos, mistä asiasta tahansa.
Olen lopultakin tänä vuonna alkanut ottaa paikkoihin ajoissa ehtimisen vakavissani enkä enää myöhästele niin usein kuin ennen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tarkoitetaanko tällä sitä, mistä kuulin juuri vähän aikaa sitten isommalta pojalta. Eli siis ensimmäisenä päivänä juodaan kaksin käsin, jotta seuraavana päivänä ei tarvitse juoda niin paljoa.
Itse olen oppinut, että suojakännillä tarkoitetaan kutakuinkin päinvastaista. Kun ensimmäisenä päivänä ottaa (sopivat) kännit, niin toisena päivänä tuntuu, ettei se viina mene niin helpolla päähän. Eli toisena jaksaa/voi juoda enemmän tulematta niin tolkuttomaan humalaan. Harjoittelua siis on se eka ilta.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Olen lopultakin tänä vuonna alkanut ottaa paikkoihin ajoissa ehtimisen vakavissani enkä enää myöhästele niin usein kuin ennen.
Entisen firman (Iso, kansainvälinen) TJ antoi osuvaa palautetta myöhässä olevalle myyntijohtajalle. Oli myöhässä kokouksen alusta noin 10 min ja osallistujia oli ehkä kaksikymmentä.
"hienoa että pääsit paikalle, mutta aikataulut koskevat sinuakin ja myöhästymällä osoitit ettet kunnioita muita paikalla olijoita ja et hukannut vain sinun aikaasi ja palkkaasi, vaan kaikkien paikalla olevien. Laske siitä paljonko tämä myöhästyminen maksoi"
 
K

Kiekkokatsoja

Mikä on sun herkkusi nakkikopilla (grillissä)?
Mulle se makkaraperununat on se mättö, mutta kanapita, on maultaan huippu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Entisen firman (Iso, kansainvälinen) TJ antoi osuvaa palautetta myöhässä olevalle myyntijohtajalle. Oli myöhässä kokouksen alusta noin 10 min ja osallistujia oli ehkä kaksikymmentä.
"hienoa että pääsit paikalle, mutta aikataulut koskevat sinuakin ja myöhästymällä osoitit ettet kunnioita muita paikalla olijoita ja et hukannut vain sinun aikaasi ja palkkaasi, vaan kaikkien paikalla olevien. Laske siitä paljonko tämä myöhästyminen maksoi"

Tämän kun nuorisolle saisi opetettua. Minulle on kunnia-asia olla paikalla silloin kun paikalla kuuluu olla, mutta on ihmisiä, yleensä nuoria ja / tai kulttuuri-ihmisiä, jotka eivät aikatauluista saati muista sovituista asioista välitä hevon vittua.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tarkoitetaanko tällä sitä, mistä kuulin juuri vähän aikaa sitten isommalta pojalta. Eli siis ensimmäisenä päivänä juodaan kaksin käsin, jotta seuraavana päivänä ei tarvitse juoda niin paljoa.

Suojakännin voi myös vetää kaikkea ei niin innostavaa kohtaa, nopeena esimerkkinä parin tunnin autoilu jonnekin vitunaikaiseen kissanristiäiseen. Ottaa ennen lähtöä pari ettei pysty enään ajamaan (näin siis sanotaan vaimolle) ja ottaa matkalla muutaman sivistyneesti.

Ei tarvi ajella eikä jäpittää selvinpäin. Ilman harjoitusta en suosittele isoja määriä kerralla ettei joudu siihen holtin poistavaan nousukänniin ja käyttäydy tyhmästi.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Kanatartar tietysti. Mistähän niitä vain saisi?
Lontoosta sai pari vuotta sitten, joku Michelintähti-mesta se oli, nimenkin saisin varmaan kaivettua kaverilta ketä oli mukana. Muistaakseni tuli syötyä koko tasting kierros, eli ei niin pahaa.
Seuraavan aamun huonoa oloa en laita safkan piikkiin, juomien tms ennemmin...
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En juurikaan tunne lapsia, joten kysyn miten nykyään koulussa opetetaan uskontoa? Siis jossain ala-asteella. Kun muistelen omaa aikaa, niin kristinuskoa opetettiin siellä aika lailla faktana.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En juurikaan tunne lapsia, joten kysyn miten nykyään koulussa opetetaan uskontoa? Siis jossain ala-asteella. Kun muistelen omaa aikaa, niin kristinuskoa opetettiin siellä aika lailla faktana.
Miten kauan sun ala-asteen ajoista on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös