Joo en kait mä selvänä muutenkaan matseihin menis, tai itse asiassa minnekään muuallekaan. No töihin nyt yleensä, paitsi että ainahan siellä on krapula. No joskus nyt vähän promillejakin.Ota rohkaisuryyppy niin helpottaa.
Joo en kait mä selvänä muutenkaan matseihin menis, tai itse asiassa minnekään muuallekaan. No töihin nyt yleensä, paitsi että ainahan siellä on krapula. No joskus nyt vähän promillejakin.Ota rohkaisuryyppy niin helpottaa.
Mistä saa todistuksen asepalveluksesta vapauttamisesta?
Ja miksi vitussa tieto ei ole jo valmiiksi passeja myöntävällä lupaviranomaisella? Nimim. 2011 edellinen passi haettu, eikä tällaisesta kysytty mitään.
poliisi.fi kirjoitti:Passin myöntäminen asevelvolliselle
Asevelvolliselle myönnetään passi enintään sen vuoden loppuun, jolloin hän täyttää 28 vuotta, ellei hän osoita, ettei maanpuolustusvelvollisuus ole esteenä passin antamiselle.
Esteettömyyden voi osoittaa sotilaspassilla, siviilipalvelustodistuksella, sotilasviranomaisen antamalla esteettömyystodistuksella tai kutsuntatodistuksella, josta ilmenee, että hakija on kokonaan tai rauhan aikana vapautettu asepalveluksesta.
Tämä on totta. Väitetään myös, että leftin pelaajien vasen silmä on ns. johtava (tähtäävä) silmä ja siten lähempänä kiekkoa laukaistessa, rightilla johtava silmä taas on oikeanpuoleinen. Ja tämä olisi useimmiten syy siihen, miksi pelaaja valitsee leftin tai rightin. Ellei sitten saanut perinnöksi vain vääränkätisiä mailoja...Ei tarkoiteta. Left tarkoittaa että pelaa vasen käsi alhaalla ja right että oikea käsi alhaalla.
Mikäli intistä oikein muistan, niin siellä väitettiin, että halliseva silmä kulkisi useimmiten käsi kädessä kätisyyden kanssa ja eikö rightin pelaajissa ole keskimäärin enemmän vasenkätisiä? Jäi siksi tuo homma mieleen intistä, kun olen oikeakätinen ja vasen silmä osoittautui hallitsevaksi ja joku skappari sitten suositteli, että pitäisi ampua vasemmalta puolelta. Siitä ei tullut hevonvittua.Tämä on totta. Väitetään myös, että leftin pelaajien vasen silmä on ns. johtava (tähtäävä) silmä ja siten lähempänä kiekkoa laukaistessa, rightilla johtava silmä taas on oikeanpuoleinen. Ja tämä olisi useimmiten syy siihen, miksi pelaaja valitsee leftin tai rightin. Ellei sitten saanut perinnöksi vain vääränkätisiä mailoja...
Mikäli intistä oikein muistan, niin siellä väitettiin, että halliseva silmä kulkisi useimmiten käsi kädessä kätisyyden kanssa ja eikö rightin pelaajissa ole keskimäärin enemmän vasenkätisiä? Jäi siksi tuo homma mieleen intistä, kun olen oikeakätinen ja vasen silmä osoittautui hallitsevaksi ja joku skappari sitten suositteli, että pitäisi ampua vasemmalta puolelta. Siitä ei tullut hevonvittua.
E: Ja ampumisella tarkoitetaan tässä tapauksessa siis aseella ampumista...
Mitä ampumiseen tulee, niin olen oikeakätinen, ampuessa tähtään vasemmalla silmällä ja ase (kiväärin tai haulikon tukki) on oikeaa olkapäätä vasten.
Miten tämä on mahdollista? Jotenkin tuntuu luonnottomalta asennolta.
Kolme kuntsaria kultaisesta ammuntamerkistä kuulostaa yhtä uskottavalta kuin aseen puoleinen silmä kiinni (mielummin kuin auki) ampuminen. Laivaston touhuja?Niin se vain on, mutta kultainen ampumamitali ja 3 päivää kuntsaria tuli.
Johtuu kriitikoiden asenteesta, kuulemma.Hyppäsi silmille tuo Nickelbackin keikkamainos niin rupesin pohtiin että mistä tuon orkesterin kova mollaaminen ja suurinpiirtein maailman paskimmaksi bändiksi leimaaminen johtuu? Eihän nuo nyt munkaan suosikkeihin kuulu, mutta kaipa niitä aika monta huonompaakin bändiä löytyy...?
Minä olen vasenkätinen/oikeajalkainen, kun taas broidi on oikeakätinen/vasenjalkainen.Kuinka yleistä on, että kätisyys ja jalkaisuus menevät ristiin? Minä näin esimerkiksi olen oikeakätinen, mutta vasenjalkainen.
Minä olen vasenkätinen/oikeajalkainen, kun taas broidi on oikeakätinen/vasenjalkainen.
Kolme kuntsaria kultaisesta ammuntamerkistä kuulostaa yhtä uskottavalta kuin aseen puoleinen silmä kiinni (mielummin kuin auki) ampuminen. Laivaston touhuja?
Samaa miettinyt itsekkin joskus. Itse olen vasenkätinen mutta oikeajalkainen ja pelaan leftiltä. Useimmat muut tuntemani vasurit ovat taas righteja.
Minäkin pelaan leftiä, mutta se taas johtuu siitä ett sain ensimmäisen käyrän lätkämailan joululahjaksi 6-vuotiaana (vuonna 1974) ja se sattui olemaan left. Ennen sitä olin right kun pelasin suoralla lavalla.Samaa miettinyt itsekkin joskus. Itse olen vasenkätinen mutta oikeajalkainen ja pelaan leftiltä. Useimmat muut tuntemani vasurit ovat taas righteja.
Minä olen vasenkätinen/oikeajalkainen, kun taas broidi on oikeakätinen/vasenjalkainen.