Auttaako konjakki flunssaan?
Onko palstalaisilla kokemusta, missä saisi kaupaksi vanhat pokemon keräily- ja pelikortit. Oli huutonetissä kaupan, muttei siellä kysyntää kyseisille artikkeleille ainakaan ollut, vaikka hype pitäisi olla vielä suhteellisen ylhäällä.
Asun pk seudulla, jos vaikka täällä päin jokin liike näistä olisi kiinnostunut? Google ei vastauksia minulle suonut.
Ehkä vähän, mutta sopivasti.oonko mä tyhmä?
Sen voin ainakin paljastaa, että oikeaan ketjuun olet tullut.oonko mä tyhmä?
Ehkä vähän, mutta sopivasti.
Sen voin ainakin paljastaa, että oikeaan ketjuun olet tullut.
Ei voi olla kovin tyhmä jos itse ymmärtää sen. Oikeasti tyhmä, voisin sanoa, ei tiedä sitä.Kiitos vastauksista. Tuli vain mieleen, kun olo oli tyhmäkin.
Tästä muuten mielenkiintoisena knoppina, että ainakin keskitason liigajoukkueissa seurat joutuvat maksamaan mailoista ja käytännössä ostamaan mailat.
Ei nyt toki kaupan hintoihin, mutta kuitenkin "mailalasku" kaudesta on jo kohtuullisen suuri menoerä.
....
Kataja siis pettää vaimoaan?En tiedä, mutta Kataja ei varmastikaan ole henkilökohtaisessa elämässään yhtä onnellinen kuin mies, joka ei koskaan petä vaimoaan. Toivottavasti tämä riittää.
Kataja siis pettää vaimoaan?
Minä yritän nukkua. Siis sen Shampanjan jälkeen.Mitä lennoilla tehdään business classissa, siis muuta kun nassutellaan katkarapu-voileipien ja skumpan +lentoemäntien kanssa?
Ticketmasterin etusivun yläreunassa oleva "Global Top Events" auttaa. Sieltä tapahtuman valitsemalla se siirtää oikealle Ticketmasterin partnerille siinä maassa.Myydäänkö Suomessa Lippupalvelun (Ticketmaster) palvelu/myyntipisteillä lippuja esim. Tanskaan keikoille tai muualle Eurooppaan vai pelkästään Suomeen keikoille?
Että tarviiko kyseisen maan liput ostaa kyseisen maan Ticketmasterista? Esim. Suomen keikkojen liput juurikin Suomen Ticketmasterista.
Välillä tulee sivusilmällä katsottua Jimiltä mm. Australian rajalla tai juuri nyt kanavalta tuleva Uuden-Seelannin vastaava "Rajavalvojat". Molemmissa ollaan todella tiukkoja muista maista tulleiden eläinten tai kasvien kanssa. Mikä tahansa timjamin oksa, kotilo tai kultakala voi aiheuttaa aivokalvontulehduksen, maksakirroosin tai pernaruton ja kaataa samalla koko saarivaltion. Ollaanko näissä vain ylidramaattisia tai -varovaisia, vai onko näiden maiden bakteerikanta vain niin erilainen kuin muualla maailmassa?