Gareth Bale ja Lionel Messi
:D Kyllä, kyllä. Olisi pitänyt kirjoittaa, etten ymmärrä miten joku voi osua sillä tavalla. Täysin utopistinen ajatus meikäläiselle.
Gareth Bale ja Lionel Messi
Mitä ampumiseen tulee, niin olen oikeakätinen, ampuessa tähtään vasemmalla silmällä ja ase (kiväärin tai haulikon tukki) on oikeaa olkapäätä vasten.
Miten tämä on mahdollista? Jotenkin tuntuu luonnottomalta asennolta.
Niin se vain on, mutta kultainen ampumamitali ja 3 päivää kuntsaria tuli.
Itse miellän että kiekkomailassa se alakäsi on enemmän "tukena" ja se kynäily tehdään paljolti sillä yläkädellä (siis eihän se ihan noin ole mutta siis tuon takia luulisin että yleensä oikeakätiset pelaa vasen alhaalla). Lisäksi mailalla tehdään paljon töitä vain yhdellä kädellä ja sehän on luonnollisesti juurikin se yläkäsi.Minä olen oikeakätinen ja -jalkainen mutta pelaan oikea käsi alhaalla niin kuin melko moni kynäilijä. En ymmärrä miten oikeakätinen voi pelata vasen käsi alhaalla.
Veli on vasen/vasen ja isällehän se oli kova paikka.
Saako olla utelias: miksi ihmeessä?
Tästä tulikin mieleen, saako putkassa muka käyttää puhelinta?Jos mies on joutunut putkaan ja päättää alkaa siellä tumputtamaan, niin salliiko poliisi sellaisen toiminnan vai keskeyttääkö välittömästi?
Ostin eilen umpinaisessa muovipakkauksessa olevan fetasalaatin, mutta unohdin laittaa sen jääkaappiin. Tuote oli yön yli huoneenlämmössä ja pistin vasta tänään aamulla kylmään. Viitsiikö sitä enää syödä?
Ostin eilen umpinaisessa muovipakkauksessa olevan fetasalaatin, mutta unohdin laittaa sen jääkaappiin. Tuote oli yön yli huoneenlämmössä ja pistin vasta tänään aamulla kylmään. Viitsiikö sitä enää syödä?
Näissä lihapaketeissa ainakin on suojakaasua sisällä. Itsellä on ollut rajana se, että jos paketti ei ole pahemmin "turvonnut", niin se on täysin käyttökelpoinen.
Edit: härö
Lähinnä tarkoitin sitä lihapakettia, joka on jäänyt kauppareissun jälkeen unohduksiin repun pohjalle.Jos tarvii edes pelätä paketin turpoamista, niin en suosittelisi edes käymistä sellaisessa kaupassa.
Kyllä vain. Minulla on toki se Ensemble Ambrosius -albumi hyllyssä. Levy on mielenkiintoinen aikaansaannos, ja erottuva poikkeus Zappa-coverien ja -tribuuttien joukossa.Tiesitkö sinä @Pisin Kääpiö 186cm , että Ultra Bran toinen mieslaulaja, Olli Virtaperko on kova Zappa-fani ja on levyttänyt albumillisen FZ:n musiikkia käyttäen pelkästään barokki-instrumentteja?
Planet Zappa interview with Olli Virtaperko | Ensemble Ambrosius
Liigassa kymmeniä, NHL:ssä enemmän eli menee yli sadankin joillain pelaajilla. Senttereillä nuo eniten ottavat iskua ja snaipperit myös vaihtelevat aika usein. Tai toisaalta jos kiekko on löytänyt verkkoon niin samalla mailalla mennään niin kauan kunnes katkeaa ja sitten kiukutellaan.Kuinka monta lätkämailaa menee ammattikiekkoilijalla Liiga-NHL vuodessa noin? Onko kymmeniä vai jopa sata?
Liigassa kymmeniä, NHL:ssä enemmän eli menee yli sadankin joillain pelaajilla. Senttereillä nuo eniten ottavat iskua ja snaipperit myös vaihtelevat aika usein. Tai toisaalta jos kiekko on löytänyt verkkoon niin samalla mailalla mennään niin kauan kunnes katkeaa ja sitten kiukutellaan.