Enpä kovin montaa tiedä, jotka tuollaista tekevät. Siis pönttöselfieitä kymmenittäin joka päivä laittaisivat someen. Itse asiassa omassa kaveripiirissäni ei ole yhtään sellaista, joka olisi yhtään pönttöselfietä laittanut ainakaan minun nähtävilleni, joten suosittelen kaveripiirin tarkistamista.No pari vuoteen ok, joustetaan sen verran.
Mä olen liian vanha ymmärtääkseni tätä nykypäivän intoa ottaa kuvia itsestään kaupan liukuportaista vessan pöntölle ja kaikki tuosta välistä. Nämä otokset on tietysti julkaistava vähintään kymmenessä eri somekanavassa, ettei nyt keltään jää väliin et mitä on puuhattu.
Yksin reissatessa selfie on välillä otettava, ellei halua pelkkiä maisemia kuvailla. Aina kun sitä avuliasta kanssamatkaajaa ei siihen hollille satu. Tai perheen kanssa yhtälailla, jos koko porukan haluaa silloin tällöin samaan kuvaan mahduttaa. Ja otanpa niitä kuvia vielä useamman kerrallaan, siten kun varmistaa sen, että yksi kymmenestä saattaa olla ihan ok.
No mutta, tämä taitaa työnhausta mennä ohitse. Samaa mieltä siitä, että hauskoja ne ohi kameran katsotut selfiet ovat. Varsinkin kun monessa kolmannes omasta päästä on saatu rajattua pois ja suurimman huomion saa se luonnottoman laaja otsa sekä kaiken ohittava katse. Ihan sama siinä tilanteessa, mikä colosseumi tai eiffeli siellä taustalla on.