Kalikankosto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Ei ole kauaakaan siitä kun luotettiin organisaation ja ennenkaikkea Sami Kapasen tekemiseen, mites nyt? Valmentajavalinta on kaikista ehdokkaista varmasti se tähän tilanteeseen ja kokonaiskuvaan peilaten paras ratkaisu. Nyt olisi kiihkoilijoiden "kaikki-heti-mulle-nyt" tyyppien hieman taas tarkastaa sitä kuuluisaa kokonaiskuvaa - KalPa on pieni seura ja kaikki siirrot, kuten valmentajavalinta nyt, tähtää siihen Kapasen monesti toitottamaan pitkäjänteiseen työhön. Tämä työ ja oma tapa toimia takaa liigakiekon jatkuvuuden Kuopiossa. Useasti miettii, että ansaitseeko Kuopio liigajoukkuetta ollenkaan?
Peleihin mennään nauttimaan tapahtumasta, tapaamaan kavereita, se on sosiaalinen tapahtuma ja ennen kaikkea sinne mennään katsomaan kun OMA joukkue pelaa. Sinne mennään pelasi se joukkue Suomi-sarjassa tai SM-liigan finaaleissa. Annetaan uuden valmentaryhmän kokoaman uuden joukkueen näyttää ja annetaan sitten se asiallinen palaute kun tämäkin kausi on pelaamatta ja monet juhlat juhlimatta.
Valmentajavalinta on tasan tarkkaan huonoin mahdollinen. Tämä on niin selvä juttu, että on ihme että siitä pitää täällä kinata. Tämä on seuralta vittuilua faneille, ehkä kosto siitä kun peleissä ei ole käynyt porukkaa. Onko sarja avoin myös ensi vuonna? Jos on niin ei liigakiekon jatkuvuudesta ole kyllä mitään takeita.
Minä jos kuka olen peleissä käynyt... Suomisarjan aikaankin kun katsomossa oli suurin piirtein vain minä ja minun sinne väkisin raahaamani kaveri.
Pitää vielä sanoa, että valmentajavalinta ihan oksettaa (eikä se johdu siitä tuokkolan naamasta, sehän on ihan kaunis naama.)