Tunnista bullshit-leikki

  • 34 306
  • 289

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minä olen kyllä edelleen niin vakuuttunut todellisesta henkilöstäsi, meidän täytyy nyt olla todistamassa ihmeeksi luokiteltavaa tapahtumaa. Paitsi, että persoonasi on tunnetusti jakautunut, niin Forssassa sama kävi myös ruumiillesi.

Forssassa tuli taputteluja selkään. Ihan käsittämätön mysteeri tämä persoonani on. Jostain BB-Nikon, Elli Haloon ja Hjallis Harkimon välistä löytyy vastaus.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nikoa kuulemma pantiin peppuun BB:ssä mutta sitä ei meille näytetty! Näin olen kuullut. Ai kauhia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Lyön uuden kermaisan kombon kehiin:

a) Olen heittänyt high fivet Cheeekin kanssa
b) Olen heittänyt high fivet Elisabeth Rehnin kanssa
c) Olen heittänyt high fivet Jutta Urpilaisen kanssa
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Lyön uuden kermaisan kombon kehiin:

a) Olen heittänyt high fivet Cheeekin kanssa
b) Olen heittänyt high fivet Elisabeth Rehnin kanssa
c) Olen heittänyt high fivet Jutta Urpilaisen kanssa

A on lööperiä. Keekin kanssa heitit alafemmat.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Siis Vesaa lainaten: Voi vittu! Stubakin on messissä, joten tulee tulee hyvät myllyt.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Lyön uuden kermaisan kombon kehiin:

a) Olen heittänyt high fivet Cheeekin kanssa
b) Olen heittänyt high fivet Elisabeth Rehnin kanssa
c) Olen heittänyt high fivet Jutta Urpilaisen kanssa

c) on kusetusta

Kaipa sitä pitää heittää omaakin BS-listaa:
a) Eräs sukulaiseni on voittanut mestaruuden sekä Mestiksessä, että Liigassa.
b) Ystäväni on ollut eräässä yksilölajissa niin hyvä, että hän on muutti ulkomaille, koska Suomen taso ei ole riittänyt hänelle.
c) Olen käynyt vain kolme kertaa baarissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
a) Eräs sukulaiseni on voittanut mestaruuden sekä Mestiksessä, että Liigassa.
b) Ystäväni on ollut eräässä yksilölajissa niin hyvä, että hän on muutti ulkomaille, koska Suomen taso ei ole riittänyt hänelle.
c) Olen käynyt vain kolme kertaa baarissa.

A) Kaipa sitä jatkislainen voi kiekkomiehiä tuntea
B) Suomi ei ole maailman paras maa, niitä tuloksia lähdettiin hakemaan kaukomaille tai ehkä Ruotsiin
C) Eihän tätä voisi laittaa, jos se ei olisi lähes totta, mutta kertoja on pari enemmän. Olen itsekin käynyt viime aikoina vähemmän baareissa

Helppo C.
 
Viimeksi muokattu:

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
A) Kaipa sitä jatkislainen voi kiekkomiehiä tuntea
B) Suomi ei ole maailman paras maa, niitä tuloksia lähdettiin hakemaan kaukomaille tai ehkä Ruotsiin
C) Eihän tätä voisi laittaa, jos se ei olisi lähes totta, mutta kertoja on pari enemmän. Olen itsekin käynyt viime aikoina vähemmän baareissa

Helppo C.

No perskuta.

A) Spot-on. Äitini pikkuserkku on siis voittanut Mestiksessä kerran mestaruuden ja Liigassa kaksi kertaa sekä saanut Kalevi Numminen -palkinnon (mikä annetaan Liigan parhaalle valmentajalle).
B) No nyt osui täysin oikeaan, lähti juurikin Ruotsiin ratsastamaan.
C) Perustelu hieman väärä. Ideana oli se, että olen käynyt vain kaksi kertaa baarissa elämäni aikana. Jos laivaa ei lasketa. Kerran enon kanssa ja kerran kävin yksin, kun vitutti erään tärkeäksi muodostuneen potilaan kuolema. Mainittakoon, että ko. potilas tuli osastolle "kotikuntoisena", eli asui kotona ilman kotihoidon apuja ja ehti kymmenen päivää elää osastolla, kunnes tuli exitus.

No nyt kyllä täytyy heittää heti seuraavaa listaa kehiin.

A) Olen sukua entiselle Suomen presidentille & kaksi kautta pääministerinä toimineelle herralle.
B) Twitterissä minua seuraa mm. yksi jatkoajan nimimerkki & toimittaja sekä TUTO Hockeyn toimitusjohtaja.
C) Olen kuluttanut erään edit: videopelin pelaamiseen n. 500h (=n. 20 vuorokautta!)
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
A) Keskustelin nyt juhannusaattona Ressu Redfordin kanssa salijuttuja ravintolalaivalla.
B) Jouduin kielikurssilla putkaan Lontoossa.
C) Olen ollut kolmessa chileläisessä vankilassa.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Vähän työelämää näin kesäloman kunniaksi:

a. Olen työskennellyt lyhyen aikaa Oulussa osittain omasta asunnottomuudesta johtuen.
b. Olen ollut vähintään kuukausia kestäneessä työsuhteessa viiteen kuntaan josta yksikään ei ole Oulu.
c. Myös ulkomailla olen keikkaillut yksityisen sektorin palveluksessa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
A) Keskustelin nyt juhannusaattona Ressu Redfordin kanssa salijuttuja ravintolalaivalla.
B) Jouduin kielikurssilla putkaan Lontoossa.
C) Olen ollut kolmessa chileläisessä vankilassa.
A on kakkaa, koska ei Ressu ollut keikalla.

Ja oma toinen yritelmä, koska eka arvattiin heti:

A) Olen polttanut noin vuorokaudessa 11 askia tupakkaa.
B) Olen tuurannut Antti Niemeä (stanleycupvoittajaa) maalissa.
C) Olin perjantaina 13.päivä syyskuuta lennolla AY666 Köpiksestä kohteeseen HEL.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
A on kakkaa, koska ei Ressu ollut keikalla.

Ja oma toinen yritelmä, koska eka arvattiin heti:

A) Olen polttanut noin vuorokaudessa 11 askia tupakkaa.
B) Olen tuurannut Antti Niemeä (stanleycupvoittajaa) maalissa.
C) Olin perjantaina 13.päivä syyskuuta lennolla AY666 Köpiksestä kohteeseen HEL.

Muistaakseni joku on joskus kertonut täällä aiemmin tuon C:n. Ehkä se olit sinä. Myös B on totta. Joten a on höpöä.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noh, kokeillaan itsekin saadaanko ketään vipuun. Eli yksi näistä väittämistä ei pidä paikkaansa. Mikä?

A. Sauli Niinistö on ilmoittanut terveydentilani televisiossa
B. Jatkoajan kesätyttö on ollut minun tukiopetuksessani
C. Jari Litmanen on ollut joukkuetoverini

Saako tällä ketään vipuun on aika hauska ilmaisu. Vaihtoehtoja silmaityäni, olisi ehkä ollut parempi kysyä mikä annetuista vaihtoehdoista on oiken. Veikkaan C:tä, koska olen täysin tietämätön henkilöstäsi, eikä paras kesätyttöehdokkaani saanut yhtään ääntä - ei siis edes allekirjoittaneelta.

Saattaisit olla joku maajoukkuefutaaja, koska Niinistö oli palloliiton pj takavuosina. Lähden kuitenkin uskomaan, ettet ole. Jari Litmanen on joku muu kuin Litti, ja niinpä väite a. on puppua.

Näistä vaihtoehdoista C ei pidä paikkaansa. Sauli ilmoitti aikoinaan puhemiehenä ollessaan minun sairastumisestani televisiossa ja olen järjestänyt myös tukiopetusta eräälle jatkoajan jo valituista kesätytöistä, mutta Litmasen kanssa en ole ikinä missään pelannut. Eli @Geezer nappasi tämän oikein.

@Sanainen arkku saa erityismaininnan itsetuntoa hivelleestä maajoukkuemaininnasta, vaikka veikkaakin oikein, etten ihan maajoukkuetason futari olekaan ollut. Silti maininnasta erityispinnat.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän työelämää näin kesäloman kunniaksi:

a. Olen työskennellyt lyhyen aikaa Oulussa osittain omasta asunnottomuudesta johtuen.
b. Olen ollut vähintään kuukausia kestäneessä työsuhteessa viiteen kuntaan josta yksikään ei ole Oulu.
c. Myös ulkomailla olen keikkaillut yksityisen sektorin palveluksessa.

Veikataan, että et ole ikinä Oulussa työskennellyt.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Osallistutaanpa itsekin.

a) Minulle on tyrkytetty Road Managerin pestiä Apocalyptican Saksan turneelle, vaikkei minulla ollut, eikä ole tänä päivänäkään pienintäkään kokemusta sellaisesta touhusta.

b) Petri Varis on onnistunut heiluttamaan verkkoa selkäni takana kahdesti. Traumaattinen kokemus, jota ei lievennä yhtään se, ettei yksikään muu 90-luvun kattilapäistä ole kyennyt siihen kertaakaan.

c) Olen täryttänyt elokuvaohjaaja Aki Kaurismäen kanveesiiin eräässä Helsingiläisessä ravintolassa ja murtanut siinä rytinäsä pari kämmenselän luuta vasemmasta lapasestani.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Osallistutaanpa itsekin.

a) Minulle on tyrkytetty Road Managerin pestiä Apocalyptican Saksan turneelle, vaikkei minulla ollut, eikä ole tänä päivänäkään pienintäkään kokemusta sellaisesta touhusta.

b) Petri Varis on onnistunut heiluttamaan verkkoa selkäni takana kahdesti. Traumaattinen kokemus, jota ei lievennä yhtään se, ettei yksikään muu 90-luvun kattilapäistä ole kyennyt siihen kertaakaan.

c) Olen täryttänyt elokuvaohjaaja Aki Kaurismäen kanveesiiin eräässä Helsingiläisessä ravintolassa ja murtanut siinä rytinäsä pari kämmenselän luuta vasemmasta lapasestani.

A on totta. Tiedän, että noi road manager -ym. tekniikan poika -virat on sellaisia, joita jaellaan saunakaveri-tyyliin.

B lienee myös totta. Kaksi suonenvetoa on ihan mahdollista.

C on siis bullshittiä. Aki on jo selvinpäin hankala tyyppi ja siihen kun lisätään pari pulloa calvadosta, niin siinä voi nyrkki alkaa heilumaan, mutta kuitenkin huidoit ohi.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
A on totta. Tiedän, että noi road manager -ym. tekniikan poika -virat on sellaisia, joita jaellaan saunakaveri-tyyliin.

B lienee myös totta. Kaksi suonenvetoa on ihan mahdollista.

C on siis bullshittiä. Aki on jo selvinpäin hankala tyyppi ja siihen kun lisätään pari pulloa calvadosta, niin siinä voi nyrkki alkaa heilumaan, mutta kuitenkin huidoit ohi.

Oikeinhan tuo meni.

A on siis totta ja perustelusi loistava. Työtä tyrkytti eräs tuttavani, joka työskentelee bändipuolen fanituotebisneksen parissa.

B on myös totta. Tuo murheellinen tapahtuma ei kuintenkaan liity jääkiekkoon, vaan vuosien takaiseen salibandyhöntsäilyyn.

C on bullshittä, koska pötköttäjä ei ollut Aki, vaan eräs hänen varsin nimekäs kollegansa. Jääköön hänen persoonansa kuitenkin salaisuudeksi.
 

Nick Neim

Jäsen
Vastaan c. Et sinä ole televisiossa ollut, ethän? Tällä kertaa poikkean logiikastani ja epäilen (mielestäni) epätodennäköisintä vaihtoehtoa.

Jäänyt näemmä vastaamatta, mutta olen ollut televisiossa. Kyseessä oli tosin dokumenttiaiheinen ohjelma, jossa olin taustalla. Kuitenkin lähes minuutin ajan nauhottivat keskusteluani muutaman ystävän kanssa, joten siinä mielessä koitin hieman harhauttaa tuolla puheroolilla.

En ole myöskään koskaan ollut lentokoneessa, joten se a) pelannut jääkiekko sm-tasolla juniorina oli palturia. Jääkiekkotaustaa löytyy, mutta taidot eivät koskaan riittäneet noin korkealle.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
A: Olen käynyt kaikissa Pohjoismaissa.

B: Olen vetänyt kännit ravintolavaunussa erään tunnetun suomalaisen tapahtumajärjestäjän kanssa.

C: Olen saanut ja lusinut vankeustuomion.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
A: Olen käynyt kaikissa Pohjoismaissa.

B: Olen vetänyt kännit ravintolavaunussa erään tunnetun suomalaisen tapahtumajärjestäjän kanssa.

C: Olen saanut ja lusinut vankeustuomion.

Saatu ja lusittu kakku on perusjuttuja ja ravintolavaunussa on kaikki dokannut jonkun kanssa, mutta kukaan ei ole niin hullu, että kiertäisi pohjoismaat kokonaan. A on siis paskaa.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Saatu ja lusittu kakku on perusjuttuja ja ravintolavaunussa on kaikki dokannut jonkun kanssa, mutta kukaan ei ole niin hullu, että kiertäisi pohjoismaat kokonaan. A on siis paskaa.

Juurikin näin. Islanti on käymättä. Varmaan jääkin käymättä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
A) Olen sukua entiselle Suomen presidentille & kaksi kautta pääministerinä toimineelle herralle.
B) Twitterissä minua seuraa mm. yksi jatkoajan nimimerkki & toimittaja sekä TUTO Hockeyn toimitusjohtaja.
C) Olen kuluttanut erään edit: videopelin pelaamiseen n. 500h (=n. 20 vuorokautta!)

A on paskaa. Olet vissiin Turusta, joten arvelen että sinua seuraavat nimimerkki Jaws, joku Turun Sanomien kesätoimittaja ja junnujen nimellinen toimitusjohtaja. C on myös oikein, tuo ei edes ole paljoa jos peli on julkaistu vaikka vuonna 2010 eikä sille ole jatko-osaa. Tai sitten olet pelannut Age of Empiresia ja jäänyt koukkuun.

A) Olen todistanut tilannetta, jossa Pasi Nurminen hääti hirven vasoineen pois omakotitalon pihalta.
B) Olen katsonut yli 30 leffaa ja 5 tv-sarjaa kuluneen vuoden aikana.
C) Olin tietoinen Jere Karalahden huumebisneksistä ennen kuin lehdet alkoivat uutisoida tapauksesta ja Karalahden juttu paisui skandaaliksi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
A) Olen todistanut tilannetta, jossa Pasi Nurminen hääti hirven vasoineen pois omakotitalon pihalta.
B) Olen katsonut yli 30 leffaa ja 5 tv-sarjaa kuluneen vuoden aikana.
C) Olin tietoinen Jere Karalahden huumebisneksistä ennen kuin lehdet alkoivat uutisoida tapauksesta ja Karalahden juttu paisui skandaaliksi.

Jaa-a, eiköhän A ole paskaa. Se hirvi hääti Nurmisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös