Tunnista bullshit-leikki

  • 34 720
  • 289

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
A. Olen jutellut pitkään maalivahti Tomi Karhusen kanssa.
B. Tuomas Kyrö on pumminut minulta tupakkia.
C. Olen sekstaillut erään erittäin tunnetun suomalaisen näyttelijättären kanssa.

Haaaa... Tää on helppoa!

A: No, varmasti olet
B: Hähä... Ite pummasit Kyröltä => puppua!
C: Suomessa lienee enemmistö naisia, joiden kanssa olet sekstaillut ja vielä enemmän niitä, joiden kanssa tulet sekstailemaan... puhumattakaan niistä, jotka haluaisivat sekstailla kanssasi. Kai tuohon eka porukkaan mahtuu muutama näyttelijätärkin jos muukin esiintyvä artisti, poliitikoista puhumattakaan.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
A. Olen jutellut pitkään maalivahti Tomi Karhusen kanssa.
B. Tuomas Kyrö on pumminut minulta tupakkia.
C. Olen sekstaillut erään erittäin tunnetun suomalaisen näyttelijättären kanssa.

Sekstailu on ilmauksena väljä riippuen puhujan iästä ja/tai murrealueesta. Lisäksi olisi epämukavaa altistaa itsensä arvailulle tästä kumppanista. Herrasmies kun olet, väite C on puppua.

@Surukuku arvaili salibandyraivoni kaarta. Arvaus oli väärä, sillä lapseton olen. Rauhoittumiseni johtuu muusta henkisestä kasvusta. Luultavasti kaudet erotuomarina tekivät kastraation.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Haaaa... Tää on helppoa!
Eipä ollutkaan helppoa!

A. Joo, olen jutellut Karhusen kanssa pitkän tovin. Terkkui Tomppuliinille! (ei kuitenkaan olla sukua tai muutenkaan mitään kavereita)

B. Kyllä se oli Kyrö, joka minulta pummi tupakkia. Minulla ei ollut tupakkaa, koska en yleensä polta. Pummi sen jälkeen kaveriltani, jolla oli tarjota. En kerro missä ja milloin tätä tapahtui, ettei Kyrö tiedä kuka olen. Kuitenkin lukee juhannuksena Jatkoaikaa. Olimme tapahtumahetkellä kuitenkin kaikki selvinpäin.

C. En ole sekstaillut kenenkään näyttelijättären kanssa! Vuonna 2009 eräs tunnettu näyttelijätär tuli baarin sulkemisen jälkeen vikittelemään minua. Hänellä oli seurassaan eräs tunnettu näyttelijä, he eivät kuitenkaan ole pariskunta. Annoin vikittelijälle pakit! Hän oli tuolloin naimisissa ja minä varattu. Tapahtumapaikka ei ollut kotikaupunkini Oulu, vaan ihan toisaalla. Ehkä niillä on avoin suhde, tai jotain. Vaihtoehtoja on niin monia, että turha arvailla.

Sanainen arkku sen sijaan arvasi oikein.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Vuonna 2009 eräs tunnettu näyttelijätär tuli baarin sulkemisen jälkeen vikittelemään minua. Hänellä oli seurassaan eräs tunnettu näyttelijä, he eivät kuitenkaan ole pariskunta. Annoin vikittelijälle pakit! Hän oli tuolloin naimisissa ja minä varattu.
....
No, sen verran osui minullakin, kun kerroin maailmassa olevan about enemmistö naisia, jotka haluaisivat sekstailla kanssasi. MOT.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kukistamattomana valehtelijana aloitan jo kolmannen kierroksen.

A. Olen suorittanut arkiautoilua mm. Datsun 100A:lla, Kuplavolkkarilla, Toyota Corolla DX:llä, Opel Kadett B:llä.
B. Armeijassa sain yksikössäni saapumiserästäni eniten kuntsareita kotiuttamispäivämäärääni mennessä.
C. Ensimmäinen vaimoni oli erinomainen kokki, ja opetti minulle monia upeita reseptejä. Kiitos niistä!
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noh, kokeillaan itsekin saadaanko ketään vipuun. Eli yksi näistä väittämistä ei pidä paikkaansa. Mikä?

A. Sauli Niinistö on ilmoittanut terveydentilani televisiossa
B. Jatkoajan kesätyttö on ollut minun tukiopetuksessani
C. Jari Litmanen on ollut joukkuetoverini
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kukistamattomana valehtelijana aloitan jo kolmannen kierroksen.

A. Olen suorittanut arkiautoilua mm. Datsun 100A:lla, Kuplavolkkarilla, Toyota Corolla DX:llä, Opel Kadett B:llä.
B. Armeijassa sain yksikössäni saapumiserästäni eniten kuntsareita kotiuttamispäivämäärääni mennessä.
C. Ensimmäinen vaimoni oli erinomainen kokki, ja opetti minulle monia upeita reseptejä. Kiitos niistä!
Hmm... Oletan että olet jotenkin amisautoilua harrastanut, ja a on oikein. b taitaa olla myöskin totta.

c sensijaan.. Ettei vaan ole käynyt niin että eka vaimo oppi sinulta? Tai sitten vasta sinulla on nyt eka vaimo menossa. c on paskapuhetta.

Tää on kivaa touhua, siispä itsekin arvuutelkaamme:

a) Olen meinannut saada dunkkuuni JYPin fanireissulla.
b) Olen joutunut järjestyksenvalvojan paimentamaksi Jyväskylän mm-rallissa.
c) Olen saanut mopojonneillua harrastaessani sakot.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Noh, kokeillaan itsekin saadaanko ketään vipuun. Eli yksi näistä väittämistä ei pidä paikkaansa. Mikä?

A. Sauli Niinistö on ilmoittanut terveydentilani televisiossa
B. Jatkoajan kesätyttö on ollut minun tukiopetuksessani
C. Jari Litmanen on ollut joukkuetoverini

Saako tällä ketään vipuun on aika hauska ilmaisu. Vaihtoehtoja silmaityäni, olisi ehkä ollut parempi kysyä mikä annetuista vaihtoehdoista on oiken. Veikkaan C:tä, koska olen täysin tietämätön henkilöstäsi, eikä paras kesätyttöehdokkaani saanut yhtään ääntä - ei siis edes allekirjoittaneelta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Hmm... Oletan että olet jotenkin amisautoilua harrastanut, ja a on oikein. b taitaa olla myöskin totta.

c sensijaan.. Ettei vaan ole käynyt niin että eka vaimo oppi sinulta? Tai sitten vasta sinulla on nyt eka vaimo menossa. c on paskapuhetta.

Tää on kivaa touhua, siispä itsekin arvuutelkaamme:

a) Olen meinannut saada dunkkuuni JYPin fanireissull
b) Olen joutunut järjestyksenvalvojan paimentamaksi Jyväskylän mm-rallissa.
c) Olen saanut mopojonneillua harrastaessani sakot.

Olen tullut siihen käsitykseen, että @Captain Slow on ylpeä Keski-Suomalainen rallijäbä. Ylpeä siinä mielessä, ettei aiheuta vaaraa tai järjestyshaittaa edes kännissä. Joten B on kirjoitettua nelipyöräluisua.

Ja peijoonin jäbä luet minua kuin avointa kirjaa. Totta on, että ensimmäinen vaimoni on myös nykyinen. Ja talon kokki olen minä, enkä koskaan soittele nuoteista vaan improvisoin keittiössä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olen tullut siihen käsitykseen, että @Captain Slow on ylpeä Keski-Suomalainen rallijäbä. Ylpeä siinä mielessä, ettei aiheuta vaaraa tai järjestyshaittaa edes kännissä. Joten B on kirjoitettua nelipyöräluisua.
Ja nyt osui huti taas vaihteeksi. Seuraava.

E: Kyllä jyppiläinen toisen jyppiläisen tuntee, vaikka kuinka koitat väittää toista.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
a) Olen meinannut saada dunkkuuni JYPin fanireissulla.
b) Olen joutunut järjestyksenvalvojan paimentamaksi Jyväskylän mm-rallissa.
c) Olen saanut mopojonneillua harrastaessani sakot.

C) Kypärättä ajosta. Vauhti ja virittäminen ei istu nmimerkkiin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Noh, kokeillaan itsekin saadaanko ketään vipuun. Eli yksi näistä väittämistä ei pidä paikkaansa. Mikä?

A. Sauli Niinistö on ilmoittanut terveydentilani televisiossa
B. Jatkoajan kesätyttö on ollut minun tukiopetuksessani
C. Jari Litmanen on ollut joukkuetoverini

Saattaisit olla joku maajoukkuefutaaja, koska Niinistö oli palloliiton pj takavuosina. Lähden kuitenkin uskomaan, ettet ole. Jari Litmanen on joku muu kuin Litti, ja niinpä väite a. on puppua.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
C) Kypärättä ajosta. Vauhti ja virittäminen ei istu nmimerkkiin.
Hehee. Ei oo tullut sakkoja, eli tyhjä arpa.

Väittämien taustat:

a pitää paikkansa, sinänsä hymyilyttävää että tämä meinasi tulla oman joukkueen kannattajalta joka oli vähän hutikassa. Ilmeisesti suuttui siitä kun satuin jotain höpisemään pelin lopputuloksesta saman seurueen naisjäsenelle. Hymyilyttää vieläkin tuo tapaus.

b on totta myös, tapahtui Lankamaalla kun eräs auto päätti 90' risteyksessä mennä väärään suuntaan. Menin siinä sitten loppuvaiheessa pätkää kuvaamaan että mitä tapahtui kun sama auto ei tullut poispäin. En sitten huomannut lippusiimaa joka erotti muistaakseni pelastushenkilökunnalle määrätyn paikan.. Otin pari askelta lähemmäs kunnes järkkäri työnsi sivumpaan ja sanoi ettei oo mitään nähtävää.

c on siis valetta. Virimopo oli vaikka nick sanoisi mitä, mutta kun kyseessä oli alkuperäiskuntoinen ja enemmän tai vähemmän legendaarinen Suzuki PV, niin eipä tuo poliisien huomiota kiinnittänyt kuin positiivisessa mielessä. Niin ja kypärä on ollut aina päässä ja lukko kiinni. Enkä ole alkoholin tai muitten päihteiden alaisena mopolla koheltanut.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
A: Minua on haastateltu lukuisia kertoja eri radiokanaville, ja eri lehtiin.

B: Olen voittanut oman sarjani kansainvälisessä painiturnauksessa.

C: Minulla on kotona tallissa autokorjaamo-tasoinen varustus ihan vain omien harrastusten takia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
A: Minua on haastateltu lukuisia kertoja eri radiokanaville, ja eri lehtiin.

B: Olen voittanut oman sarjani kansainvälisessä painiturnauksessa.

C: Minulla on kotona tallissa autokorjaamo-tasoinen varustus ihan vain omien harrastusten takia.

Veikkaan C:tä, koska autoharrastajien autotalleissa harvemmin löytyy autokorjaamon tasoista varustelua.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
A: Minua on haastateltu lukuisia kertoja eri radiokanaville, ja eri lehtiin.

B: Olen voittanut oman sarjani kansainvälisessä painiturnauksessa.

C: Minulla on kotona tallissa autokorjaamo-tasoinen varustus ihan vain omien harrastusten takia.

Suosikkijoukkueesi puoltaa c:n paikkaansapitävyyttä. Koska tämä on varmaan kiinnostavaa median näkökulmasta, myös a lienee totta.

Minulla on varsin vahva käsitys siitä että B on bubbua.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
a) Olen tinannut BB-Nikon kanssa neljäpäiväisen rännin
b) Sain patukkapäiseltä suvakilta pullon iskun päähän, kun avasin sille ideologiaani keskitysleirien tuomisesta moderniin aikaan.
c) Heräsin Manchesterin Salfordista ilman lompakkoa ja puhelinta, ja vailla minkäänlaista ymmärrystä, kuinka olin sinne päätynyt.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
a) Olen tinannut BB-Nikon kanssa neljäpäiväisen rännin
b) Sain patukkapäiseltä suvakilta pullon iskun päähän, kun avasin sille ideologiaani keskitysleirien tuomisesta moderniin aikaan.
c) Heräsin Manchesterin Salfordista ilman lompakkoa ja puhelinta, ja vailla minkäänlaista ymmärrystä, kuinka olin sinne päätynyt.

Kyllä ei ole A totta.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
a) Olen tinannut BB-Nikon kanssa neljäpäiväisen rännin
b) Sain patukkapäiseltä suvakilta pullon iskun päähän, kun avasin sille ideologiaani keskitysleirien tuomisesta moderniin aikaan.
c) Heräsin Manchesterin Salfordista ilman lompakkoa ja puhelinta, ja vailla minkäänlaista ymmärrystä, kuinka olin sinne päätynyt.

B:n on pakko olla valetta, tai sitten kaikki ovat tosia. C on epäilemättä tosi tarina,Minä olen itse herännyt kerran Forssasta, aivan yhtä vähällä tiedolla siitä, kuinka olen sinne päätynyt. Miksei sama olisi voinut käydä saareilla asuneellekin. A on kompa, mutta täyttä totta. Vaikka jo pelkkä nimimerkkien henkilöllisyyden arvauuttelukin taitaa olla palstan sääntöjen vastaista, mutta otan tietoisen riskin, Olen ollut jo pitkään täysin vakuuttunut siitä, että nimimerkkisi taakse kätkeytyy se aito ja oikea BB-Niko.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Minulla on varsin vahva käsitys siitä että B on bubbua.

Ja näinhän se asia on. Tallissani tosiaan on kaikki mahdolliset nosturista rengaskoneisiin. Mediaan olen päässyt ihan somen ansiosta. Olen laittanut liikkeelle pari internet-ilmiötä, ja näiden takia olen saanut yhteydenottoja. Alakouluikäisenä kävin painiturnauksessa Ruotsissa, mutta mitään mainittavaa menestystä en saavuttanut.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
a) Olen tinannut BB-Nikon kanssa neljäpäiväisen rännin
b) Sain patukkapäiseltä suvakilta pullon iskun päähän, kun avasin sille ideologiaani keskitysleirien tuomisesta moderniin aikaan.
c) Heräsin Manchesterin Salfordista ilman lompakkoa ja puhelinta, ja vailla minkäänlaista ymmärrystä, kuinka olin sinne päätynyt.
Veikkaan, että C on epätietoa. Ihan varmasti sinulla on jonkinlainen käsitys ollut paikkakunnalle joutumisestasi, vaikka yksityiskohdissa on saattanut olla puutteita. Lompakon ja puhelimen nyt hukkaa joka toinen viinaa älynpoistotarkoituksissa ottava silloin tällöin, siinä ei ole mitään kummallista.

Suvakit ne ovat saakeli soikoon, perhana vieköön, juuri tuollaisia. Pullosta tulee päähän jotta räiske käy, jos herkeät käydä suvaitsemaan väärin.

Olisi ehkä kannattanut vetää neljän päivän ränni niin antaumuksella, ettet olisi muistanut siitä BB-Nikosta mitään. Puhelinta ja lompakkoa ei silti olisi välttänyt hävittää.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
@Geezer osui oikeaan. Hienohko äijä, vaikka arvailu todellisminästä meni fiduiksi. Joskus vielä lauletaan Rentu Ruusua yhdessä Forssan karaokessa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Seuraa se on Nikokin.

Minä olen kyllä edelleen niin vakuuttunut todellisesta henkilöstäsi, meidän täytyy nyt olla todistamassa ihmeeksi luokiteltavaa tapahtumaa. Paitsi, että persoonasi on tunnetusti jakautunut, niin Forssassa sama kävi myös ruumiillesi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös