Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 082 313
  • 4 627

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bättre Folkin piti päästä ostamaan matsilippuja jo klo 14 alkaen, mutta eipä toimi ainakaan meikäläisellä. Onnistuuko muilla?
Joo sama homma. Tämän lauantain HPK-matsiin pystyy varaamaan, mutta kaikkien muiden osalta herjaa eioota.
Toimii - mutta ei pysty ostamaan perhelippuja tuon linkin kautta...
Minullakin toimi HPK-matsiin, mutta muihin ei. Voihan surkeutta.
Ongelma tiedossa ja Bättre Folk ostooikeus on pidentynyt tunnilla: Helsingin IFK Twitterissä: "Pieniä haasteita lipunmyynnin käynnistämisen osalta ja tästä syystä Bättre Folk -jäsenien etuosto-oikeutta on jatkettu klo 16:00 saakka. Lipunmyynti avataan siis kaikille Ticketmasterin kanavissa klo 16:00. #HIFK" / Twitter
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä voi ostaa CHL-matsiin vielä ilmeisesti, vaikka niin kotisivulla lukee. Frölunda-matsi on, silloin kun se on pelattu, ollut kyllä kauden mahtavimpia matseja pelillisesti, ja uskon, että on nytkin. Toki kiirettä ei ole, tuskin täyttyy.

EDIT: olihan siellä, miten lie katselin
 
Viimeksi muokattu:

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Osaako joku sanoa, onko Jatkoajalla paikkaa, jossa voi myydä ylimääräisiä lippuja himamatseihin? Vai onko se yleisesti sääntöjä vastaan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Käsittääkseni ensi viikon CHL matsi ei kuulu kausariin. Frölunda ottelu pelataan Nordiksella. Luulisi hallin täyttyvän, kun liput ovat vain 20 e kappale. Kaikki kipin kapin hallille ellette halua kuulla ottelua C moresta Saukkosen selostamana.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tiksissä pelatut CHL pelit eivät kuuluneet kausariin, mut mites noi tulevat. Ja pelataanhan ne nyt Nordiksella sentään?

CHL-matseista aikoinaan lähetetyn spostin mukaan Frölunda-matsi kuuluu tsettiin:

Kolmas CHL-kotiottelu pelataan 5.10. Nordiksella. Töölössä pelattavaan otteluun pääsee kausikortilla.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Käsittääkseni ensi viikon CHL matsi ei kuulu kausariin. Frölunda ottelu pelataan Nordiksella. Luulisi hallin täyttyvän, kun liput ovat vain 20 e kappale. Kaikki kipin kapin hallille ellette halua kuulla ottelua C moresta Saukkosen selostamana.
Nordiksella pelattavat alkulohkomatsit kuuluu kausariin.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joo, siis juuri kausarin lainasta on omassa tapauksessani kyse.

Toi on hankala juttu mun mielestä. Tavallaan mä voisin lainata hintaa vastaan kausaria, mutta sitten monesti ajattelen, että vaikka lippu maksaisi enemmän niin ostan mieluummin lipun koska seura hyötyy. Toisaalta jos itse omistaisin kausikortin ja en pääse matseihin niin mielelläni haluaisin kompensaatiota sille. Ristiriitaista toki. Siksi se olisi paras vaihtoehto, että se menisi seuran kautta, esim. niin että paikka tulee vapaaksi ja kausikortin omistaja saa siitä 30-40% ja seura loput.

Mutta ei mun mielestä siinä ole mitään väärää, jos täällä ilmoittaa että hintaa vastaan lainaa kausikorttia ja sopii sitten yv:llä halukkaan kanssa. Kai se on kausikortin omistajan oma asia ja jakkara on kuitenkin koko kaudelle maksettu, niin eihän siinäkään seura mitään häviä. Mutta nyt monologin jälkeen ole sitä mieltä, että voisin ihan hyvin satunnaisesti (teoriatasolla siis) lainata kausikorttia hintaa vastaan.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Toi on hankala juttu mun mielestä. Tavallaan mä voisin lainata hintaa vastaan kausaria, mutta sitten monesti ajattelen, että vaikka lippu maksaisi enemmän niin ostan mieluummin lipun koska seura hyötyy. Toisaalta jos itse omistaisin kausikortin ja en pääse matseihin niin mielelläni haluaisin kompensaatiota sille. Ristiriitaista toki. Siksi se olisi paras vaihtoehto, että se menisi seuran kautta, esim. niin että paikka tulee vapaaksi ja kausikortin omistaja saa siitä 30-40% ja seura loput.

Mutta ei mun mielestä siinä ole mitään väärää, jos täällä ilmoittaa että hintaa vastaan lainaa kausikorttia ja sopii sitten yv:llä halukkaan kanssa. Kai se on kausikortin omistajan oma asia ja jakkara on kuitenkin koko kaudelle maksettu, niin eihän siinäkään seura mitään häviä. Mutta nyt monologin jälkeen ole sitä mieltä, että voisin ihan hyvin satunnaisesti (teoriatasolla siis) lainata kausikorttia hintaa vastaan.
Jep, ymmärrän tämän pointin kyllä. Mutta toinenkin puoli löytyy: oman duunini vuoksi jää auttamatta 8-12 kotimatsia kauden aikana väliin. Jos ostaisin pelkkiä irtolippuja, kävisin katsomassa 3-5 runkosarjamatsia. Mutta valitsen kausarin, joka ”pakottaa” hallille aina, kun työ sen sallii, eli pyöreästi 20 kertaa runkosarjan aikana. Ja seuralle se luonnollisesti on etu, että ostan kausarin enkä 3-5 irtolippua.

Tästä syystä pyrin omaa korttia ”vuokraamaan”, kun en itse pääse mestoille.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jep, ymmärrän tämän pointin kyllä. Mutta toinenkin puoli löytyy: oman duunini vuoksi jää auttamatta 8-12 kotimatsia kauden aikana väliin. Jos ostaisin pelkkiä irtolippuja, kävisin katsomassa 3-5 runkosarjamatsia. Mutta valitsen kausarin, joka ”pakottaa” hallille aina, kun työ sen sallii, eli pyöreästi 20 kertaa runkosarjan aikana. Ja seuralle se luonnollisesti on etu, että ostan kausarin enkä 3-5 irtolippua.

Tästä syystä pyrin omaa korttia ”vuokraamaan”, kun en itse pääse mestoille.

Hyvä pointti, arvostan suuresti!

Mutta juuri tuota varten olisi kiva jos käyttämättömät kausikorttipaikat saisi käyttöön tai jos voisi ostaa kausikortin vaikka vähempään kuin kaikkiin matseihin, mutta jälkimmäinen varmaan hankalasti toteutettavissa. Mä pääsen 10-15 matsiin korkeintaan kaudessa mutta en sen vuoksi osta kausikorttia kun siinä jää niin paljon matseja väliin.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jonot turvatarkastuksineen 2 minuuttia ennen ottelua infernaaliset. Kyllä tämän piti olla tiedossa myös järjestävälle taholle ilman syyttelyä katsojia kohtaan.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mutta onneksi on väkeä paikalla. Tätä ollut ikävä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ja jonot turvatarkastuksineen 2 minuuttia ennen ottelua infernaaliset. Kyllä tämän piti olla tiedossa myös järjestävälle taholle ilman syyttelyä katsojia kohtaan.
Onko joku lakimuutos tullut, miksi tarkastukset on sellaiset kuin on? Aiemmin(taisivat muutama vuosi sitten ilmaantua) noita ei harrastettu, nyt jonot venyivät rajoitusaikanakin pitkiksi. Koskaan ei ole tainnut mitään omia pulloja kummempaa laitonta halleihin viety. Onko nämä tarpeellisia ja pakollisia.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Ja jonot turvatarkastuksineen 2 minuuttia ennen ottelua infernaaliset. Kyllä tämän piti olla tiedossa myös järjestävälle taholle ilman syyttelyä katsojia kohtaan.

Tietysti voi tulla myös ajoissa paikalle. Itse olin täällä 15:30 ja siinä Köllin jutustelua Kuhdan kanssa seurasin niin havaitsisin, että sisäänkäynnin luo tuli huomattava määrä järkkäreitä. Siihen tilaan nyt ei enempää olisi edes mahtunut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietysti voi tulla myös ajoissa paikalle. Itse olin täällä 15:30 ja siinä Köllin jutustelua Kuhdan kanssa seurasin niin havaitsisin, että sisäänkäynnin luo tuli huomattava määrä järkkäreitä. Siihen tilaan nyt ei enempää olisi edes mahtunut.

Hyvä ottelutapahtuma pitäisi tosiaan olla mahdollista myös niille, jotka ei halua tulla hallille 1,5 tuntia ennen ottelua. Tai edes sitä puolta tuntia, tämä varsinkin arkisin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hyvä ottelutapahtuma pitäisi tosiaan olla mahdollista myös niille, jotka ei halua tulla hallille 1,5 tuntia ennen ottelua. Tai edes sitä puolta tuntia, tämä varsinkin arkisin.
Juuri näin. Ja miksi ihmisiä kiusataan tarkastuksella, jossa ujosti kokeillaan vähän kylkeä, ja kaikki hevosen päätä pienemmät esineet jää varmasti löytymättä kuitenkin. Mutta toki ilman erityistä syytä ei kannata viime tingassa tulla, katsomoon ehtii kyllä jos on varttia ennen pihas.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Hyvä ottelutapahtuma pitäisi tosiaan olla mahdollista myös niille, jotka ei halua tulla hallille 1,5 tuntia ennen ottelua. Tai edes sitä puolta tuntia, tämä varsinkin arkisin.

Itse olen usein hallilla klo 18 arkisin eikä itsellä ole ollut koskaan ongelmia päästä ajoissa omalle paikalle.

Tietysti jos haluaa tulla myöhässä, silloin myös hyväksyy sen ettei välttämättä ole paikalla heti ottelu alussa koska turvatarkastus on tiedossa. Ja itse koen turvatarkastuksen tarpeelliseksi. Sinne kun joku kilipää katollaan teräaseen kanssa, viihdettä kerrakseen lapsille lauantai iltaan.

Tänään itsellä oli monta tekijää miksi vaan varauduin tulemaan aikaisin. Oli City Marathon ja kaksi mielenilmaisua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös