Itse olen usein hallilla klo 18 arkisin eikä itsellä ole ollut koskaan ongelmia päästä ajoissa omalle paikalle.
Tietysti jos haluaa tulla myöhässä, silloin myös hyväksyy sen ettei välttämättä ole paikalla heti ottelu alussa koska turvatarkastus on tiedossa. Ja itse koen turvatarkastuksen tarpeelliseksi. Sinne kun joku kilipää katollaan teräaseen kanssa, viihdettä kerrakseen lapsille lauantai iltaan.
Tänään itsellä oli monta tekijää miksi vaan varauduin tulemaan aikaisin. Oli City Marathon ja kaksi mielenilmaisua.
En osaa enkä halua olla tästä eri mieltä. Mutta haluan herättää myös Officea näin vapautusten aikana, että on tarpeeksi skannaavia käsiä. Ajoissa tuleminen on hyve, mutta 5 minuuttia ennen saapuminen ei voi olla myöskään Danten helvetti. Edes täällä Jatkiksessa.
Mitä sellaista tässä ottelussa on tapahtunut, että ollaan näytelty kurkunleikkausmerkkejä? :D Todella kesy ottelu, niin kuin kaikki ottelut nykyään. Kovin vähän on tunnetta nykyaikana, kun vertaa vaikka muinaisiin paikallismatseihin narreja vastaan, joissa oli oikeasti vihaa mukana.Minua hävettää noi fanikatsomon keskisormennäyttäjät ja kurkunleikkaajat...
Mitä sellaista tässä ottelussa on tapahtunut, että ollaan näytelty kurkunleikkausmerkkejä?
Ei se skandinaviumissakaan mikään hurmos ole.
No mä katsoin, että näyttää jotenkin snadilta - skandinaviumissa usein vierailleena ei latomaiset kattorakenteet esim. näyttäneet tutuilta. Mutta uskoin selostajaa. Ja onhan sinne nyt saatu vähän ääntäkin, hejahejjaa.Ei, varsinkaan kun peli pelataan Frölundaborgissa.
Viisastelu sikseen, pointista samaa mieltä kanssasi, vaisua on.
Tätähän ei pitäisi edes ääneen sanoa, mutta kyllä nuo peliesitykset vain vaikuttavat siihen, että tuleeko porukka hallille vai ei. Tämän päivän esitys oli kyllä taas melkoista touhuilua, vaikka arvokkaat pisteet kotiin jäivätkin. Torjunnat 30-16, vaikka Tappara ei mitään erikoista kentällä esittänytkään.
Tämä on toki totta. Toivokaamme silti voittoja vähän yleisöystävällisemmällä pelillä. Koska jos voi valita haluavansa kaiken, niin miksi tyytyä vähempään. Mutta toki asiat tärkeysjärjestykseen. Ehkä voitto paskallakin pelillä avaa joitain takalukkoja ja pelaaminen muuttuu asteittain rennommaksi.Voitto silti aina voitto ja tuo hallille jengiä paremmin kun tappio hienolla pelillä.
Alkuhuuma alkaa olemaan ohi ja katsojaluvut alkaa palailemaan esitysten tasolle, 6214 tänään.
Eiköhän seuraavassa La-kotipelissä ole häkki täynnä ja buumi päällä