No en kyllä huutelisi mistään omasta joukkueesta, jos valitsee suosikkijoukkueensa jostain bundesliigasta ja vertaa sen kannattamista esim kotimaiseen vaihtoehtoon.
En tiedä missä haavemaailmassa olet,mutta siinä vaiheessa jos HIFK pelaisi mestista ei mökki vetäisi joka iltaan 8 kiloa. Jokaisen tapaa kannattaa voi toki tuossa tilanteessa kyseenalaistaa ja arvostella.
Tuista b sarjaan tippumisesta en osaa sanoa, varmaan mertsi ainakin luovuttaisi? Voipi olla että kapakat ei olisi joka kevät täynnä enää kun leijona karjuu. Toki voi olla että pelit japania ja Maltaa vastaan on trillereitä.
Miten niin "valinnut"? En mä ole mitään valinnut. En ole tietääkseni myöskään ottanut kantaa vielä siihen, mitä mieltä olen kotimaisesta fudiksesta. Seuraan kahta eri joukkuetta, joista kumpikaan ei pelaa pääsarjatasolla. Toisen jengin himamatsit käyn katsomassa kaikki, pelaavat Kolmosessa.
Mulla on ainakin verenperintönä siirtyneet joukkueet sukupolvelta seuraavalle. En mä saanut synnärillä valita, että mikä logo mun potkupukuun tulee. Valkkailkaa tee muut jenginne miten haluatte.
Missä ihmeen haavemaailmassa, voitko selventää?
Ja mitä v- sitten, vaikka siellä olisi 2/3 penkeistä näkyvissä? Mä menisin matsiin - koska siellä pelaa IFK - vaikka jouduttaisiin menemään @SOF1969 ja @BOL kanssa kolmestaan.
Toisaalta mä en nyt tiedä mitä me tässä väännetään, kun en ole vieläkään saanut sun pointista kiinni, eikä jaksaisi vain vuorovittuilla. Toki saat nyt vielä tähän viestiin antaa samalla mitalla takaisin, kun mä tämän tappelun aloitinkin.