Kuulemma fanikulmassa oli kuulutettu kolme kertaa megafonilla asiasta. Ei kuulunut ainakaan ihan ylös asti.Tästä olisi mukava saada lisätietoa hallilla olevilta. Ei ainakaan vielä aloitettu chantteja.
Moneen kertaan mutta eihän se kuulu kuin muutaman metrin päähän.Kuulemma fanikulmassa oli kuulutettu kolme kertaa megafonilla asiasta. Ei kuulunut ainakaan ihan ylös asti.
Mitä lakanassa lukee?
Tuo fanien protestihan on kuin HIFK:n kausi pienoiskoossa. Kaksi osa-aluetta kunnossa, mutta yksi on jätetty puolitiehen.Onko toi viimeinen rätti varastettu klubipäädystä?
Onko toi viimeinen rätti varastettu klubipäädystä?
Se viimeinen lakana oli varmaan jätetty alkkisfaijan tehtäväksi. Ryyppäsi maalirahat kyhäsi tuon pari minuuttia ennen pelin alkua.Tuo fanien protestihan on kuin HIFK:n kausi pienoiskoossa. Kaksi osa-aluetta kunnossa, mutta yksi on jätetty puolitiehen.
Juuri näin! Hienoa, että reagoitiin ja annettiin pitkästä aikaa katsomosta painetta muutenkin kuin vihellyskonsertilla.Fanikulmalle tunnustusta eilisestä, hienoa että jollain tavalla reagoitiin. Jos lakanat ahdistivat niin luulen, että saa tehdä itse paremmat ja viedä sinne näytille? Ja ei, mulla ei ole mitään kytköksiä fanikulmaan ja lakanoiden tekijöihin.
Muuten eilisestä, pitkästä aikaa voi kokea jollain tavalla viihtyneensä paikan päällä, ja niitä matseja ei oo tällä kaudella ollu montaa.
Fanikulmalle tunnustusta eilisestä, hienoa että jollain tavalla reagoitiin. Jos lakanat ahdistivat niin luulen, että saa tehdä itse paremmat ja viedä sinne näytille? Ja ei, mulla ei ole mitään kytköksiä fanikulmaan ja lakanoiden tekijöihin.
"Kauden idiootit"-palkinnon voittajat löytyivät tänään kevyesti. F4:sen kohdalla olevan aition humalaiset nuoret miehet. Kännissä saattaa tuntua hyvältä ajatukselta huutaa ja laulaa tyyliin "Hata, hata IFK", "Pissa pä IFK", "Sha-la-laa, itä-helsingistä", "jokerit" yms., mutta todellisuudessa se on ainoastaan ihan vitun junttia. Hyvin edustivat seuraansa.
d) miten niillä on ollut varaa, kun joutuvat jakamaan sämpylätkin?Miten ne ovat a) viitsineet tulla kilpailijan matsiin, b) miten ne on päästetty matsiin ja c) eikö niitä viety edes ulos hallista?
No, aitionhan voi vuokrata kuka vaan, joten en tiedä kenen piikkiin oli. Aitio vaikeuttaa C-kohtaa, jos olisivat katsomon puolella, jälki olisi tietysti toisenlaista.Miten ne ovat a) viitsineet tulla kilpailijan matsiin, b) miten ne on päästetty matsiin ja c) eikö niitä viety edes ulos hallista?
Joo noin 100 kingiä tulossa jos arviot pitää paikkaansa. Saattaa olla fani kulma aika täynnäHuomenna on matsin jälkeen HIFK Aid hallilla, aika läjä Kingejä ilmeisesti tulossa matsiin joten saattaa mökää riittää jos jengillä on muuten vaikeuksia syttyä matsiin.
Tuota studiokulmauksen valoa vissiin vähän kevennettiin ekaan erätaukoon. Meinaisi näkökyky hävitä ennen matsin alkua kun erehdyin katsomaan sinne suuntaan.Säätäkääs niitä spiikkineidin mikin volyymeja vähän alemmas.
Kai kävit kertomassa näille molemmille ”lähe menee vielä, kun pääset”.Hajahuomiona - nyt olen nähnyt 2 Billebeinon takkia samassa matsissa HIFK:n kotipelissä. Narreja soluttautuu tonteille.