AngieRainbow
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Itse kuulun seksuaalivähemmistöön, niin kyllä minusta tuon homo, huora, perseeseen nussimisen huutamisen voisi jättää pois. Nordiksella on myös ollut tarroja, missä on Jokereiden ja HJK:n logot "homot" tekstillä varustettuna, mitkä on mun mielestä tosi mauttomia. Silti diggaan että Kingit fudiksen puolelta tulee Nordikselle, koska he todella elävöittää sitä katsomoa ja arvostan myös sitä, mitä he ovat kannattajakulttuurin eteen tehneet varsinkin jalkapallossa. Ei mulla tulisi mieleenkään mennä mussuttamaan heille, mitä saa huutaa ja mitä ei. Mun mielestäni ei ole myöskään ok mennä työntämään omaa puhelinta toisen naamaan, että otan teistä nyt tässä kuvia. Olin siis eilen pelissä fanipäädyssä ja oli se aika ikävä episodi. Mitäköhän ko lätkägimma tuumais, jos joku menisi ilman lupaa kuvaamaan häntä omalla puhelimella? Kyllä mä mielelläni näkisin kingit jatkossakin Nordiksella huutakoot mitä haluaa, vaikka en siitä homo/huora hommasta niin diggaa. Harmi myös että sitä Supportrar Helsingfors nuorisoryhmää ei ole enää näkynyt. Eihän se fanipääty voi olla muutaman tädin hallinnassa, miten siellä saa joukkuetta kannattaa. Kaikki arvostus mun puolesta Kingeille siitäkin huolimatta, että en pidä kaikista heidän chanteistä.
Viimeksi muokattu: