PuttinOnTheFoil
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Olen enemmän kuin mielelläni väärässä tässä asiassa, itseasiassa toivoin että oisin kuullut väärin. Pitääpä ehkä vähän kelailla tallenteita!
"Lavalla" olleena ei ollut Gonna. TV:n välityksellä jotain saattoi vääristyä. Mutta ei todellakaan ollut Gonna. Tilaajan kanssa oli kyllä listat sovittu ennakkoon.Olen enemmän kuin mielelläni väärässä tässä asiassa, itseasiassa toivoin että oisin kuullut väärin. Pitääpä ehkä vähän kelailla tallenteita!
Ei ollut Gonna Fly Now, ei hätää.
Olisikohan jollekin tallentunut jaettavaksi orkesterisovitus maalibiisistä? Olisi kiva kuulla se.
Mulla menee nyt ohi ja lujaa. Mikä on ongelmana gonna fly now kappaleessa?
Paljonkohan oli lauantaina oikeasti katsojia? Ilmoitettiin vain että loppuunmyyty ja liigan sivuilla on katsojamäärä 8200 mutta kyllähän orkesteri vei ison osan noista paikoista.
Mulla menee nyt ohi ja lujaa. Mikä on ongelmana gonna fly now kappaleessa?
"Gonna Fly Now" on ollut Jokerien maalilaulu jo 90-luvun alusta lähtien, joten jos on sitä ikäpolvea joka on nähnyt
paikallismatseja Jokerit-HIFK Nordiksella, ei ole voinut välttyä sen kuulemiselta. Nuoremmille toki voi olla uusi asia.
Ja kyllähän se varmaan tuli niissä Talviklassikoissakin jotka olivat Ilmalan kotipelejä. En muista enää.
Ekalla erätauolla huomaisin isot kyltit Royal Clubin avoimilla ovilla, joilla ohjasivat sinne katsomaan futista. Tokalla tauolla jäin kiekkokatsomoon, ja futista tuli kuin tulikin ihan mediakuutiolta. 3. erän jollain pelikatkolla kuulutettiin Suomen 3. maali, jolle yleisö antoi kunnon taputukset. Samoin lopputulos kuulutettiin pelikatkolla, ja yleisö hurrasi + huudettiin pitkä tovi Suomi- huutoja. Kivaa!Osaako joku matsissa ollut kertoa miten IFK hoiti tuo futiksen näyttämisen, sujuiko smootisti ja miten moni hallissa ollut skippasi matsin?