Itse tässä viikko sitten sheivasin ekan kerran kun tuli muijien kanssa juteltua aiheesta ja he kannustivat kokeilemaan. Ekana päivänä olo oli todella mukava, sileät pallit ja varsikin posliini. Vedin sitten kerralla kaiken, antaakseni sängen kasvaa sellaiseksi hieman yli sentin pituiseksi jolloin sen sellaisena aion pitää. Sheivauksen jälkeen kun tuli römpsää oli muijan ilme hyvin iloinen kun sai bokserit revittyä jaloistani, kyllä ne diggaa.
Parin päivän jälkeen kutina tietenkin on kova ja vieläkin hieman kutiaa kun on niin lyhyitä nuo karvat, mutta hyödyt voittaa haitat. Aluksi suhtauduin itsekin hommaan hyvinkin varauksellisesti, ajattelin että hinttareiden hommaa. Mutta nyt kun on asiasta kokemusta ei voi kuin suositella muille, muijan ja sinunkin kannalta parempi.
Muijan haluan ehdottomasti sheivattuna, saa olla pieni kolmio yläpuolella mutta itse römpsä kyllä pitäisi olla täysin ajeltu, on aivan eri asia käydä alakerrassa visiitillä oraalisesti mikäli se on paljas. Nyt kun tarkemmin ajattelee, on täysin absurdia vaatia että muijalla on ajeltu mutta itse ei viitsi panostaa.