Joo siis kyllähän mä joka päivä, tai ainakin lähes joka päivä käyn suihkussa ja vaihdan alusvaatteet ja pesen hampaat jne. Siis mitä tohon hygieeniajuttuun tulee. Parturissa en oo nyt ihan vähään aikaan käynyt, mutta varmaan tässä joku viikko sinnekkin eksyn. En mä kuitenkaan stressaa tosta jutuista. Mä meen sitten parturiin kun musta tuntuu että hiukset on liian pitkät ja lyhyillä olis kivempi ja helpompi olla. En sen takia että olis trendikästä pitää päässä jotain tiettyä kampausta tai esim että naiset tykkäisi jostain. Siis sama juttu oikeastaan pukeutumissa ja vaatteiden ostossa tms. Ja tietenkin mä rasvaa laitan jos iho on kuiva jostain kohtaa. Vasta mä viime syksynä laitoin käsiinkin rasvaa, oliskohan sen vaikutus jo loppunut?
Ehkä mä taisin kuitenkin vähän liikaa siis vitsailla. Mutta tavallaan noi kirjoitukset on mun osalta totta.
Kerronpa tässä yhden jutun, kun kerta oon vauhtiin päässyt. Tapailin tossa jokunen vuosi sitten yhtä ihan kivaa tyttöä. No ehkä se oli vähän sellainen trendipelle (siis horochicksi teinislutti demipissis). Tai ehkä se oli enemmänkin sellaista livingdoll tyyppiä, kun eihän siitä ees nähnyt minkä näköinen se oli kun sillä oli niin paljon meikkiä naamassa. No mutta mä tapailin sitä pari kertaa, ja sen kans oli joskus ihan kivakin olla. Sitten se tapahtui. Tultiin tänne mun kämpille ja se katsoi tota mun hyllyä ja sanoi "onks tässä sun kaikki kauneudenhoitotuotteet?". Siis mitä helvettiä. No joo, sillä kyllähän siinä hyllyssä mm. joku tervashampoo, eli ehkä se oli sille kaupunkilaiselle hieman outo juttu. Eipä sen jälkeen taidettu nähdä.
Edit: Siis nythän mä vasta sen tajusin. Kyllähän mäkin näytän tekevän jotain naisen eteen. Omalla tyylilläni vaan, kuten jokainen muukin. Ennen treffejä pesen hiukset tervashamppoolla, sit ennen lähtöä otan rohkaisuryypyn tervasnapsista, ja kun tyttö tulee kämpille niin laitan tervan hajuisen tuoksukynttilän palamaan... siis jos tuoksukynttilä ei tuoksu, vaan haisee tervalta, niin eihän se voi olla homoeroottista... Ehkä tää ketju meni vähän liikaa sillä silmällä ketjuksi, sori.