Tulppu kirjoitti:Yleinenkin keskustelunaihe teilläpäin?
Sähän repäsit. Päinvastoin, aiheesta ei ole juurikaan keskusteltu. Ehkä pitäisi. Oonko mä sitten gayfagster?
Tulppu kirjoitti:Yleinenkin keskustelunaihe teilläpäin?
lintu kirjoitti:Nyt kun tarkemmin ajattelee, on täysin absurdia vaatia että muijalla on ajeltu mutta itse ei viitsi panostaa.
Tulppu kirjoitti:Kaikenlainen posliinipelleily miespuolisilla henkilöillä putoaa heti hinttikategoriaan, no question about it.
jupster kirjoitti:Jeffrey, millä sheivaat pallisi? Onhan noi partaveitset nykyään turvallisia, mutta silti pelottaa ajatuskin ajella kasseja kun verisuonet kuitenkin aika pinnassa.
\o_ Runkkarit ei sheivaa.vetti kirjoitti:Onko ihan oikeasti vielä joku joka ei yhtään siisti karvojaan? Ihmettelyketjuun tää kait kuuluisi. Tosin makunsa kullakin, mitä sitä ihmettelemään.
HN kirjoitti:Ajelen tyvestä, jotta kullini näyttäisi isommalta.
lintu kirjoitti:Nyt kun tarkemmin ajattelee, on täysin absurdia vaatia että muijalla on ajeltu mutta itse ei viitsi panostaa.
1Timer kirjoitti:Omaa provoasihan sa tietysti taas tossa heitat, mutta silti, onnea vaan schollille suhdetoiminnan syovereissa! Maailmassa on muitakin kun "mina itse".
lintu kirjoitti:Muijan haluan ehdottomasti sheivattuna, saa olla pieni kolmio yläpuolella mutta itse römpsä kyllä pitäisi olla täysin ajeltu, on aivan eri asia käydä alakerrassa visiitillä oraalisesti mikäli se on paljas. Nyt kun tarkemmin ajattelee, on täysin absurdia vaatia että muijalla on ajeltu mutta itse ei viitsi panostaa.
D - fence kirjoitti:Nimittäin, kun nainen imuttaa eli ottaa suihin, niin helposti syntyy semmonen "tukistus -efekti" karvojen jäädessä nyrkin ja molon väliin.
sopuli kirjoitti:Tervetuloa meidän pienimoloisten joukkoon sakeaan. Itselläni tämä on syy nro 1. Muuten peesailen HN:ää.
masaman kirjoitti:Niin ja sheivattu pimperon ympärys on mitä mieluisin yllätys aina silloin tällöin:=)
ipa rules kirjoitti:Ei muuta, kuin downloadaamaan kroatian euroviisuissa esiintyneen naikkosen "kotivideo" netistä. Siinä voi sitten ihmetellä ja ajatella, että olisko se sheivaaminen hyvä vai huono asia.
kritiikki kirjoitti:Ja taas tämä nimimerkki paljastaa sitä itseään.
Ei helvetti Hervannan Näkijä. Kenelle sinun patukkasi pitäisi näyttää isommalta. Itsellesikö?
QUOTE]
Allekirjoittanut ainakin tietää kyllä naisia jotka pitävät siitä, kun miehet ajavat karvoitustaan ihan reilulla kädellä pois, ei pelkästään siksi, että ei jäisi karvoja suuhun vaan myöskin sen vuoksi, että kyseinen taistelusauva olisi visuaalisesti suuremman näköinen. Tiedä sitten suuren massan mielipidettä, oman otokseni virhemarginaali kun tietysti on vielä melkoisen suuri.