Finlandi_36
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Itsellä ei Veikkaus jonkun takia avaudu joten haluaako joku kertoa jos sieltä jo päivän kokoonpano löytyisi?
Itsellä ei Veikkaus jonkun takia avaudu joten haluaako joku kertoa jos sieltä jo päivän kokoonpano löytyisi?
Voittavaa kokoonpanoa on turha/ei kannata muuttaa. Ilmeisesti tekeminen oli niin hyvää, että luottoa löytyy siihen, että samalla tekemisellä homma hoituu. No, yksi peli kauden alussa on oikeasti liian lyhyt aika arvioida ellei nyt ihan vihkoon ole mennyt.Nopealla vilkaisulla samalla kokoonpanolla mennään, kun Ässiäkin vastaan. Pajuniemikin edelleen pois.
Harmillisesti joukkueessa on kaksi nelossentteriä, joista toinen pelaa kolmosketjussa. Olisiko Pärssisestä tähän jotain apua, sitten kun on täysin toipunut vammoistaan? Jotenkin myös toivoisi, että Suorannasta saataisiin enemmän irti, kuin nelosen laituri, mutta pystyykö hän edes ohittamaan rosterissa ketään tällä hetkellä?
Jotenkin myös toivoisi, että Suorannasta saataisiin enemmän irti, kuin nelosen laituri, mutta pystyykö hän edes ohittamaan rosterissa ketään tällä hetkellä?
Vähän samaa miettinyt. Itse tykkään kuitenkin Kaskisen ajattelutavasta että pyritään rakentamaan 4 tasaista ketjua. Silti tuo on jätetty hieman puolitiehen mielestäni kun Filppula pelaa laidalla. Filppula, Wirtanen, Nättinen, Kuru/Karvonen/Pärssinen. Tuossa olisi oikeasti ihan hyvä sentterinelikko.
Itse tekisin:Mä en oikein innostu Filppulasta sentteristä. Sen verran kuitenkin enemmän jalkaa on nelikolla Wirtanen, Nättinen, Kuru, Karvonen. Karvonen on muuten ollut tosi iloinen yllätys. Toivottavasti saa runkosarjaan 60peliä. Myös nään omassa päässä tämän nelikon parempana kuin Filppulan. Perinteisesti sentteri pelaa kuitenkin enemmän kahteen suuntaan kuin laiturit.
Yks vaihtoehto omaa silmään vois tietenki olla Holm - Wirtanen - Korpikoski ja Nättinen - Filppula - Nurmi, jolloin Nättinen olisi nurmen kanssa aktiivisempi omaan päähän kuin filppula. Nättisellä pariin ekaan peliin noi aloitukset ei oo myöskään sujunu (40.7% 27:llä aloituksella.
Itse tekisin:
Filppula-Wirtanen-Holm
Korpikoski-Nättinen-Pajuniemi
Suoranta-Kuru-Nurmi
Väyrynen-Karvonen-Lehtinen
Aivopieru näköjään multa, joo Budish vaikka Suorannan tai Nurmen tilalle?Budish tippuisi kokonaan pois kokoonpanosta? Mielestäni kahden ottelun otannalla itse valitettavasti tiputtaisin kyllä Suorannan mielummin pois ennen Budishta.
Onko tietoa, että pelaako jo tänään?Pajuniemi