Sovitaanpa sitten niin.Kuten totesin mulla ei ole tarvetta seitsemättä kertaa perustella samaa asiaa. Linkit Korpikosken omiin sanomisiin löytyy aiemmista viesteistäni.
Sovitaanpa sitten niin.Kuten totesin mulla ei ole tarvetta seitsemättä kertaa perustella samaa asiaa. Linkit Korpikosken omiin sanomisiin löytyy aiemmista viesteistäni.
No kyllähän tuo Korpikosken suolistosairaus oli sopimuksentekohetkellä tiedossa kun se oli juuri hiukan ennen todettu. Ja koska tuo asia oli jokseenkin tuore, eikä varmuudella kukaan voi tietää, miten sairauden kanssa tulee pärjäämään, oli tuo kuuden vuoden sopimus melkoisen riskaabelia tehdä. Ja jos vielä tuollaisilla summilla, joita julkisuudessa on esitetty. Toki tällä ja tulevilla kausilla Lauri voi näyttää, ettei sopimusta tehty turhaan. Vielä sitä ei ole nähty. Ja itse olen silti ihan hyvilläni, että saatiin kotiutettua sentään tuon tason pelimies - toivon vaan, että se realisoituu myös kentällä.Osoita epätotuus tässä? Sainaushetkellä Laurin kunto oli tarkastettu lääkäreillä ja mitään viitteitä huonosta ei ollut ja tämä on tieto ei mikään lottokonelausunto. Jos haluat tarkemmin jatkaa, niin pistä yksityisviesti.
Nyt kun Virtasen kanssa kävi kuten kävi, niin olisi mukava kuulla, ollaanko rosteriin hakemassa korvaajaa tuolle tontille.
Aivan hiton pehmeä on tuo meidän rosteri, se on kyllä pakko todeta.
Nyt kun Virtasen kanssa kävi kuten kävi, niin olisi mukava kuulla, ollaanko rosteriin hakemassa korvaajaa tuolle tontille.
Joukkueen sisäisen dynamiikan terveyteen ja sitä kautta yhtenäisyyteen on ehkä tehty tärkeä viimeinen palvelus, joka toivottavasti näkyy ajan saatossa parempana tuloksena.
Eli pidetty pukukoppipelaaja poistamalla ongelmat poistuu? Asia selvä.
Mutta nythän Calle saa olla äänessä, helpompi jakaa oppeja joukkueelle.Poistetaan kaikki äänet kopissa ni hyvää tulee. Neuvostomeininki ja joukkuevalta -sarkasmihymiö-
Tämmöistähän ei ole poistettu.Eli pidetty pukukoppipelaaja poistamalla ongelmat poistuu? Asia selvä.
Tämmöistähän ei ole poistettu.
Ja tähän lähteenä oli?
Olinko huomaavinan että Jani Fogu Förström on ottanut luistelutunteja kesän aikana, mutta kankeus oli poissa ja jalka näytti todella hyvältä.Anttalainen oli positiivinen ilmestys. Ennemmin tällä hetkellä katson Anttalaista ja Forsströmiä kentällä kuin Lukkaa.
Anttalainen oli positiivinen ilmestys. Ennemmin tällä hetkellä katson Anttalaista ja Forsströmiä kentällä kuin Lukkaa.