Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 554
  • 1 600

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Mie toivon että maksani kestää vielä.[/QUOTE]

Kestäähän se, mutta vaimosi ei jää enää katsomaan tuollaista viinan juontia.

Toivon, että löydän itselleni naisen. Kauniin naisen.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Toivon, että löydän itselleni naisen. Kauniin naisen.

Ja sinähän löydät! Löydät naisen, joka jättää jopa Beyoncé Knowlesin ja Eva Longorian varjoonsa. Tosin löydät hänet internetistä. Hän kieputtaa sinut pikkusormensa ympärille, riistää kaikki rahasi, ja katoaa takaisin bittiviidakkoon. Valokuva kaunottaresta jää kuitenkin sinulle.

Itsehän toivon, että ensin viikon matkamme ECC-turnaukseen Pietariin olisi "antoisa" ja "menestyksekäs".
 

S@nsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itsehän toivon, että ensin viikon matkamme ECC-turnaukseen Pietariin olisi "antoisa" ja "menestyksekäs".

No tottahan toki hyvinkin menestyksekäs ja antoisa. Tuliaisina löytyy hyppykuppa ja satiaisia.

Itse toivoisin, että pääsisin johonkin lämpimään ja aurinkoiseen maahan lomailemaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Itse toivoisin, että pääsisin johonkin lämpimään ja aurinkoiseen maahan lomailemaan.

Pääsetkin lomalle mahtavaan lomaparatiisiin, mutta helvetillinen helle ja polttava auringonpaiste pilaa lomasi sekä polttaa nahkasi karrelle, kärsit aivan saatanallisista kivuista 3 kk.
Toivoisin, että pääsisin takaisin lentoasemalle töihin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Toivoisin, että pääsisin takaisin lentoasemalle töihin.

Pääset kyllä, mutta tapahtuu jotain kummaa ja seuraavan kerran kun astut kahvihuoneesta asemalle, onkin HKI-Vantaa muuttunut tuntemattomaksi siperialaiseksi lentoasemaksi, jossa terminaali on täynnä myöhästyneiden Thaimaan-lentojen suututtamia scholleja.

Minä toivoisin, että saisin duunia pääkaupungistamme ja pääsisin siirtymään sinne.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä toivoisin, että saisin duunia pääkaupungistamme ja pääsisin siirtymään sinne.

Saat töitä, pääset paikan päälle todistamaan vuosisadan koti-ikävää joka ei laannu ennen kuin olet irtisanonut itsesi ja muuttanut takaisin sinne mistä maailmalle lähdit. Paska reissu vaan tulipa käytyä.

Toivon että onnistun tavoitteessani viettää tipaton tammikuu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toivon että onnistun tavoitteessani viettää tipaton tammikuu.
Onnistutkin. Huumeeton helmikuu jää sen sijaan haaveeksi, ja pian istutkin jo posessa syytettynä hallussapidosta. Ehdollista paukkuu.

Toivon helppoa työpäivää huomiseksi.
 
TOivon että palkkaani nostetaan reilusti alkuvuodesta.
Palkkaasi nostetaan reilusti alkuvuodesta, eli tammi-maaliskuussa saat 10% enemmän, mutta muina kuukausina 30% normaalia vähemmän.

Toivon, että huomenna minulla olisi mukavaa ja mielekästä tekemistä.
 

nikozwan

Jäsen
Toivon, että huomenna minulla olisi mukavaa ja mielekästä tekemistä.

Ja kyllähän sulla olikin. Postiluukustasi tipahi Boston Legalin (jenkeissä) käynnissä olevan 4. tuotantokauden kaksi viimeistä, julkaisematonta jaksoa suomenkielisillä teksteillä vielä varustettuna. Kävit onnesta soikeana kotisohvalle katselemaan niitä kylmä olut kädessäsi...

... olut kuitenkin tipahti lattialle ja hajosi kun tajusit, että William Shatner oli saanut tarpeekseen Denny Cranesta ja ottanut loparit sarjasta. Hänen tilalleen Dennyn rooliin oli palkattu aina niin karismaattinen ja komea Ronn Moss a.k.a. Ridge Forrester.

Minä toivon että Pentti Matikainen & Paul Baxter pakkaavat tavaransa ja muuttavat yhdessä Penan mökille Liiperiin(?), irtisanoutuen HIFK:sta ja vannovat etteivät enää ikinä astu jalallaan Helsingin Jäähalliin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä toivon että Pentti Matikainen & Paul Baxter pakkaavat tavaransa ja muuttavat yhdessä Penan mökille Liiperiin(?), irtisanoutuen HIFK:sta ja vannovat etteivät enää ikinä astu jalallaan Helsingin Jäähalliin.
Asia toteutuu, mutta samana päivänä HIFK ilmoittaa sainanneensa Baxterin tilalle Alpo Suhosen Ässistä kolmen kauden sopparilla joka sisältää lisäksi option. Toimitusjohtajaksi tulee kukapas muukaan kuin Juhani Tamminen. Kaksikko vakuuttaa, että yhteistyö tulee sujumaan lepposissa merkeissä.

***

Itsehän toivon, että SaiPa menee tällä kaudella säälipleijareihin ja etenee sieltä jatkoon vieläpä.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Itsehän toivon, että SaiPa menee tällä kaudella säälipleijareihin ja etenee sieltä jatkoon vieläpä.


No SaiPahan menee. SaiPa pelaa sm-liiga finaaleissa, mutta joutuu tyytymään hopeaan. Tämän jälkeen tapahtuukin ihmeitä, nimittäin OPG, Tarkki ja Immonen kärähtävät dopingista.

Toivon itselleni hyvää elämää.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Toivon itselleni hyvää elämää.

Elämästäsi tulee loistava, niinkin loistava, että kaikki ympärilläsi olevat läheiset kaikkoavat ja joudut loistamaan yksinäisyydessä.
Minä toivon, että kesä tulisi nopeasti.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä toivon, että kesä tulisi nopeasti.

Tuleehan se, varsinkin sinulle, koska makaat trooppisen sairauden takia eristyksessä koko kesän, harmi ettei karanteenikopissasi ole ikkunoita.

Itse toivon etten katkaise jalkaani huomenna kun olen monen vuoden tauon jälkeen laskemassa mäkeä suksilla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse toivon etten katkaise jalkaani huomenna kun olen monen vuoden tauon jälkeen laskemassa mäkeä suksilla.

Et katkaise. Itse asiassa tuo jalkasi on ainoa ruumiinosa joka jää täysin ehjäksi kaaduttuasi!

Itse toivon kaikille ihmisille oikein hyvää elämää!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Itse toivon kaikille ihmisille oikein hyvää elämää!
Toiveesi toteutukoon. Tälläkin hetkellä kuolee satoja ihmisiä verkkokalvoillaan vilistäen kaikki epäonniset tapahtumat ja sielua viiltävät murheet elämänsä varrella. Jokainen heistä on kuitenkin vain iloinen kohdatessaan sen syvemmän unen tulon, sillä olihan tämä elämä paskaa. Niin kuin se on meillä kaikilla typeryksillä jotka tällä tuhoontuomitulla pallolla vielä tallustelemme.

Itse toivon suuresti, että jaksaisin sittenkin innostua yrittäjyydestä niin paljon, että vaivaudun tunnollisena opiskelijana huomenna opinahjon fasiliteettiin oppimaan hieman lisää..
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse toivon suuresti, että jaksaisin sittenkin innostua yrittäjyydestä niin paljon, että vaivaudun tunnollisena opiskelijana huomenna opinahjon fasiliteettiin oppimaan hieman lisää..

Niin jaksatkin. Kun pääset paikalle, huomaat, että päivän luennot ja muut tapahtumat on peruutettu opettajiin iskeneen äkillisen virusepidemian vuoksi.

Itse toivon, että Jyppi saisi jostain kaivettua pakin takalinjoilleen ennen tammikuun loppua.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Itse toivon, että Jyppi saisi jostain kaivettua pakin takalinjoilleen ennen tammikuun loppua.
Kaikki Jypin pelaajat löytävät itselleen pakin ennen pleijareita. Niinpä pudotuspelit ovat pelkkää peruuttelua, ja ne loppuvatkin Jypin osalta pikaisesti.

Pistetäänpä vaihteeksi näihin toivomuksiin vähän vaikeusastetta.

Talvi on pimeä ja minä yksinäinen. Nyt tarvitaan kaunista naisseuraa. Ja kaksin kappalein, olenhan mitä uljain urho, korskein koijareista, viheltäjistä viriilein. Viime aikoina sydämeni on vienyt kaksi elokuvien sulotarta; Huuliharppukostajan sielukas ex-ilolintu Jill McBain, sekä Sin Cityn notkeansuloinen kapakkatanssija Nancy Callahan. Ja nyt puhun siis nimenomaan roolihahmoista. Tehtäväsi on siis toimittaa tänne Claudia Cardinale vuodelta 1968, sekä mustavalkoinen Jessica Alba. Saa suorittaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Talvi on pimeä ja minä yksinäinen. Nyt tarvitaan kaunista naisseuraa. Ja kaksin kappalein, olenhan mitä uljain urho, korskein koijareista, viheltäjistä viriilein. Viime aikoina sydämeni on vienyt kaksi elokuvien sulotarta; Huuliharppukostajan sielukas ex-ilolintu Jill McBain, sekä Sin Cityn notkeansuloinen kapakkatanssija Nancy Callahan. Ja nyt puhun siis nimenomaan roolihahmoista. Tehtäväsi on siis toimittaa tänne Claudia Cardinale vuodelta 1968, sekä mustavalkoinen Jessica Alba. Saa suorittaa.

No sehän nyt toki onnistuu! Ikävä kyllä, koska olet uljain urho ja viheltäjistä viriilein, nämä naiset alkavat piru vie tapella sinun päältäsi! Ja tietenkin ehtivät listiä toisensa ennen kuin ehdit minkäänlaiseen kanssakäymiseen heidän kanssaan. Että se siitä...

Minä toivon että kukaan ei toteuta toivettani.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
En jaksa selata koko ketjua mutta ilmeisesti joku Kerho-kannattaja on toivonut Kerholle menestystä ja Lintumäki toteuttaa toiveen ketjun hengen mukaisesti.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Itse toivon etta taivas putoaa niskaani.
Koska edellisestä kerrasta, siis siitä kun taivas viimeksi on pudonnut jonkun niskaan, on kulunut jo melkoinen tovi, täytyi minun käydä tarkistamassa ajan tasaista käsitteistöä. Helsingin yliopiston oikeuslääketieteen laitokselta löytyi selestiaalisten kuolemantapausten historiaan perehtynyt tutkija. Hän kertoi minulle, että nykyinen luonnontieteisiin nojaava maailmankatsomuksemme ei enää mahdollista taivaan putoamista niskaan siten kuin se ennen käsitettiin. Nykyisin tätä termiä käytetään tapauksista, joissa henkilö on jäänyt Mervi Tapolan ja maankuoren väliin.

Toivon, että Rautakorpi kasvattaa ensi kaudeksi takatukan, joka saattaa Pentin ja V-matin häpeään.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toivon, että Rautakorpi kasvattaa ensi kaudeksi takatukan, joka saattaa Pentin ja V-matin häpeään.

Rautakorpi kasvattaa kyllä tukan, mutta takatukaksi sitä ei valitettavasti voi kutsua, koska eräs sikarimies Nordensköldiltä on ominut itselleen oikeudet takatukka-käsitteeseen. Rautakorven tukka herättää kylläkin ensi kaudella sangen suurta huomiota kokoonsa nähden.

Toivoisin saavani jostain ilmaiseksi 5 kappaletta A4-paperia, jotta voisin tulostaa pankista tiliotteet ja viedä ne etuuskäsittelijälle. Ja sitte tietenkin ensi kauden vuokra ei saisi jäädä rästiin sen takia että etuuden maksu viivästyy minusta johtumattomasta syystä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Toivoisin saavani jostain ilmaiseksi 5 kappaletta A4-paperia, jotta voisin tulostaa pankista tiliotteet ja viedä ne etuuskäsittelijälle. Ja sitte tietenkin ensi kauden vuokra ei saisi jäädä rästiin sen takia että etuuden maksu viivästyy minusta johtumattomasta syystä.

Saat paperit ja saat vietyäkin ne perillä. Mutta rahaa et saa ja se ei johdu sinusta riippumattomista syistä. Kyllä se johtuu ihan itsestäsi. Näkevät hukkaan heitettynä rahana.

Itse toivon seuraavaan viestiin mahdollisimman mukahassua toiveen tuhousta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös