Toivon, että löydän itselleni naisen. Kauniin naisen.
Itsehän toivon, että ensin viikon matkamme ECC-turnaukseen Pietariin olisi "antoisa" ja "menestyksekäs".
Itse toivoisin, että pääsisin johonkin lämpimään ja aurinkoiseen maahan lomailemaan.
Toivoisin, että pääsisin takaisin lentoasemalle töihin.
Minä toivoisin, että saisin duunia pääkaupungistamme ja pääsisin siirtymään sinne.
Onnistutkin. Huumeeton helmikuu jää sen sijaan haaveeksi, ja pian istutkin jo posessa syytettynä hallussapidosta. Ehdollista paukkuu.Toivon että onnistun tavoitteessani viettää tipaton tammikuu.
Toivon helppoa työpäivää huomiseksi.
Palkkaasi nostetaan reilusti alkuvuodesta, eli tammi-maaliskuussa saat 10% enemmän, mutta muina kuukausina 30% normaalia vähemmän.TOivon että palkkaani nostetaan reilusti alkuvuodesta.
Toivon, että huomenna minulla olisi mukavaa ja mielekästä tekemistä.
Asia toteutuu, mutta samana päivänä HIFK ilmoittaa sainanneensa Baxterin tilalle Alpo Suhosen Ässistä kolmen kauden sopparilla joka sisältää lisäksi option. Toimitusjohtajaksi tulee kukapas muukaan kuin Juhani Tamminen. Kaksikko vakuuttaa, että yhteistyö tulee sujumaan lepposissa merkeissä.Minä toivon että Pentti Matikainen & Paul Baxter pakkaavat tavaransa ja muuttavat yhdessä Penan mökille Liiperiin(?), irtisanoutuen HIFK:sta ja vannovat etteivät enää ikinä astu jalallaan Helsingin Jäähalliin.
Itsehän toivon, että SaiPa menee tällä kaudella säälipleijareihin ja etenee sieltä jatkoon vieläpä.
Toivon itselleni hyvää elämää.
Minä toivon, että kesä tulisi nopeasti.
Itse toivon etten katkaise jalkaani huomenna kun olen monen vuoden tauon jälkeen laskemassa mäkeä suksilla.
Toiveesi toteutukoon. Tälläkin hetkellä kuolee satoja ihmisiä verkkokalvoillaan vilistäen kaikki epäonniset tapahtumat ja sielua viiltävät murheet elämänsä varrella. Jokainen heistä on kuitenkin vain iloinen kohdatessaan sen syvemmän unen tulon, sillä olihan tämä elämä paskaa. Niin kuin se on meillä kaikilla typeryksillä jotka tällä tuhoontuomitulla pallolla vielä tallustelemme.Itse toivon kaikille ihmisille oikein hyvää elämää!
Itse toivon suuresti, että jaksaisin sittenkin innostua yrittäjyydestä niin paljon, että vaivaudun tunnollisena opiskelijana huomenna opinahjon fasiliteettiin oppimaan hieman lisää..
Kaikki Jypin pelaajat löytävät itselleen pakin ennen pleijareita. Niinpä pudotuspelit ovat pelkkää peruuttelua, ja ne loppuvatkin Jypin osalta pikaisesti.Itse toivon, että Jyppi saisi jostain kaivettua pakin takalinjoilleen ennen tammikuun loppua.
Talvi on pimeä ja minä yksinäinen. Nyt tarvitaan kaunista naisseuraa. Ja kaksin kappalein, olenhan mitä uljain urho, korskein koijareista, viheltäjistä viriilein. Viime aikoina sydämeni on vienyt kaksi elokuvien sulotarta; Huuliharppukostajan sielukas ex-ilolintu Jill McBain, sekä Sin Cityn notkeansuloinen kapakkatanssija Nancy Callahan. Ja nyt puhun siis nimenomaan roolihahmoista. Tehtäväsi on siis toimittaa tänne Claudia Cardinale vuodelta 1968, sekä mustavalkoinen Jessica Alba. Saa suorittaa.
Minä toivon että kukaan ei toteuta toivettani.
Koska edellisestä kerrasta, siis siitä kun taivas viimeksi on pudonnut jonkun niskaan, on kulunut jo melkoinen tovi, täytyi minun käydä tarkistamassa ajan tasaista käsitteistöä. Helsingin yliopiston oikeuslääketieteen laitokselta löytyi selestiaalisten kuolemantapausten historiaan perehtynyt tutkija. Hän kertoi minulle, että nykyinen luonnontieteisiin nojaava maailmankatsomuksemme ei enää mahdollista taivaan putoamista niskaan siten kuin se ennen käsitettiin. Nykyisin tätä termiä käytetään tapauksista, joissa henkilö on jäänyt Mervi Tapolan ja maankuoren väliin.Itse toivon etta taivas putoaa niskaani.
Toivon, että Rautakorpi kasvattaa ensi kaudeksi takatukan, joka saattaa Pentin ja V-matin häpeään.
Toivoisin saavani jostain ilmaiseksi 5 kappaletta A4-paperia, jotta voisin tulostaa pankista tiliotteet ja viedä ne etuuskäsittelijälle. Ja sitte tietenkin ensi kauden vuokra ei saisi jäädä rästiin sen takia että etuuden maksu viivästyy minusta johtumattomasta syystä.
Itse toivon seuraavaan viestiin mahdollisimman mukahassua toiveen tuhousta