Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 552
  • 1 600

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itse olen menossa viikonloppuna kummipojan syntymäpäiville, jonne on tiettävästi tulossa suuri määrä kersoja pitämään kovaa meteliä. Toivon kuitenkin, ettei lasten mehuhetki päättyisi ikävästi.
Hyvinhän se meneekin, tosin taas oma "mehuhetkesi" kummipojan isän pontikan kanssa sammuttaa sinut jo ennen iltakuutta sen jälkeen kun olit oksentanut kersojen taikuriesityksen aikana ja kaatanut onkimiskojun yrittäessäsi kähmiä kaikkia paikalla olevia naispuoleisia.

Itse toivon että huomisen ottelussa Rangers rökittää Ducksit perusteellisesti ja Teemu on pelkkä housu vaan Gardenin jäällä.
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itse toivon että huomisen ottelussa Rangers rökittää Ducksit perusteellisesti ja Teemu on pelkkä housu vaan Gardenin jäällä.

NY Rangers rökittää Ducksit 8-3, mutta Teemu tekee pisteet 2+1, ja hänet valitaan tappiosta huolimatta ottelun kärkikolmikkoon (2 tähteä). Eli Teemu on Duckseista ainut, jolla ne housut pysyvät ylhäällä läpi ottelun.

Itse toivon, että Penan lähdön myötä IFK alkaa vihdoin menestymään urheilullisesti sm-liigassa, ja pääsee välillä myös finaalien kautta europeleihin.
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Itse toivon, että Penan lähdön myötä IFK alkaa vihdoin menestymään urheilullisesti sm-liigassa, ja pääsee välillä myös finaalien kautta europeleihin.

Toiveesi toteutuu ja HIFK voittaa jo tänä keväänä Suomen mestaruuden esittämällä kaikkien aikojen fyysisintä kiekkoa. Toukokuussa uusi toimitusjohtaja Jukka Valtanen kertoo omista näkemyksistään sekä esittelee ensi kauden pelaajahankintansa: Mika Störmberg, Antti-Jussi Niemi, Petri Varis, Juha Lind ja Tomek Valtonen. Tiedotustilaisuudessa toimitusjohtaja Valtanen kertoo, kuinka hän on 10-vuotiaasta asti fanittanut Matti Virmasta.

Itse toivon, että tämä vitun räntäkeli loppuisi jo pian.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sehän loppuu samalla sekunnilla kun hakeudut AnaMasan sadeviitan alle. Se suojaa kaikelta!

Mutta ihan noin nimimerkkisi innoittamana mieleen juolahti Libor-kolleegan #6 toivomus George Bushin peräpukamista. Täytyy sanoa, että jää rypäleet kauppaan kyllä vielä joksikin aikaa... Ehkä en osta niitä enää koskaan?
Raaka visio.

Toivon, etten tänä iltana kuulisi lisää huonoja uutisia.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Sehän loppuu samalla sekunnilla kun hakeudut AnaMasan sadeviitan alle. Se suojaa kaikelta!

Mutta ihan noin nimimerkkisi innoittamana mieleen juolahti Libor-kolleegan #6 toivomus George Bushin peräpukamista. Täytyy sanoa, että jää rypäleet kauppaan kyllä vielä joksikin aikaa... Ehkä en osta niitä enää koskaan?
Raaka visio.

Toivon, etten tänä iltana kuulisi lisää huonoja uutisia.

Todellakin tänä iltana rulettaa! Puolisosi odottaa kotona kukkien ja shamppanien kera, jälkipolvi on hoidettu sukulaisiin. Kesken kiihkeimmän aktin kuulet toisella korvalla töllöstä, kuinka IFK sainaa ketjullisen entisiä punapaitoja NHL:stä Olli Jokisen johdolla ensi kauden joukkueeseen. Kaikki muutenkin menee ns. putkeen, kunnes..

..vuorokausi vaihtuu samalla kun heräät unestasi housut märkinä.

Toivon, että uusi 23v. sihteerimme ehdottaisi minulle jotakin "päiväkahvien" merkeissä..
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Toivon, että uusi 23v. sihteerimme ehdottaisi minulle jotakin "päiväkahvien" merkeissä..

Toiveesi toteutuukin kunnes tytön kämpillä hän tulee vessasta strap-onin kanssa ja sanoo "mä haluaisin panna sua".

Itse haluaisin voittaa Monivedosta tänään.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse haluaisin voittaa Monivedosta tänään.

No niin voitatkin, itse asiassa niin paljon että veikkauksen rahanmaksukapasiteetti ylittyy ja sen seurauksena voittojen maksu viivästyy about viidelläkymmenellä vuodella. Kuolet pari päivää enne kuin rahat on tilillä.

Toivon että rahat riittää tämän kankkusen muuttamiseen hiprakaksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Toivon että rahat riittää tämän kankkusen muuttamiseen hiprakaksi.

Riittää mainiosti. Niin hyvin, että vetäiset uudet kunnon kännit, josta seurauksena on elämäsi kankkunen, rahat ovat loppu, ja joudut kärsimään vessapöntölle jutellen oikein urakalla.
Toivoisin kunnon talvimyräkkää tänne etelä-Suomeen, että päästäisiin taas jännittämään liikenteessä.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Toivoisin kunnon talvimyräkkää tänne etelä-Suomeen, että päästäisiin taas jännittämään liikenteessä.


Lunta tuleekin kuin esterin takalistosta. Tämän vuoksi autolla ajaminen kielletään koko etelä-Suomessa.

Itse toivoisin osaavani soittaa haitaria.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Toivoisin kunnon talvimyräkkää tänne etelä-Suomeen, että päästäisiin taas jännittämään liikenteessä.

Talvimyräkkähän tulee ja joku mällää autosi lunastukseen. Toivon, että nämä univelat kuittaantuisivat ennen mustahuppuisen ulosottomiehen saapumista.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse toivoisin osaavani soittaa haitaria.
Osaathan sinä. Torstaisen hernekeiton ansiosta päästelet ilmaa R-kioskilla siihen malliin, että takanasi seisova, juuri Kakolasta vapautunut 212/155 köriläs tulkitsee hanurisi soivan haikeasti ja vasten tahtoasi "tyydyttää" tarpeesi takapihalla.

Toivon Santtu Silvennoisen kirjoittavan huomiseen Iltalehteen katkeran artikkelin siitä, kuinka Raipe pakotettiin Tapparan pukukoppiin maaotteluennätyksen vuoksi.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivon Santtu Silvennoisen kirjoittavan huomiseen Iltalehteen katkeran artikkelin siitä, kuinka Raipe pakotettiin Tapparan pukukoppiin maaotteluennätyksen vuoksi.

Menneekö menneisyyden ennustamiseksi, mutta onnistuihan tuo. Samaan aikaan ilmestyi kuitenkin Hoikkalan kolumni, joten Iltalehti veti häntä koipien välissä oman kritiikkinsä pois.

Oma toiveeni on, että Glasgowssa olisi pääsiäisen tienoilla keväistä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma toiveeni on, että Glasgowssa olisi pääsiäisen tienoilla keväistä.

Onhan siellä. Sinä et kuitenkaan ole paikalla, koska sinulle on uskoteltu, että Pääsiäisenä Libor Ustrnul ja Roman Vopat ottelevat Nordiksella paidattomina. Sinä nyit epätoivoisena Nordiksen lukittua ovea.

Toivon, että ensi kesä olisi keleiltään hieno siellä, missä sitä vietän.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
O

Toivon, että ensi kesä olisi keleiltään hieno siellä, missä sitä vietän.

Kesä on hieno, mutta molemmat jalkasi murtuvat ennen kesää ja kesäsi menee jalat kipsissä pyörätuolissa istuen. (edit: sitäpaitsi HIFK:n kauden osalta kesäloma sinulla alkaa hyvin aikaisessa vaiheessa)

Toivon että nukkuisin hyvin ensi yönä
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
joku ystävällinen sielu vois tulla leikkaamaan minun hiukset.
Kohtaat ystävällisen sielun. Hän tarjoutuu suorittamaan tukanleikkuun ilmaiseksi, koska muistutat hänen edesmennyttä enoaan Valdemaria. Viikkoa myöhemmin sinut pidätetään nimettömän vihjeen perusteella epäiltynä Valdemar Knullströmin murhasta. Sinut tuomitaan elinkautiseen vankeuteen. Raskauttavin todiste oikeudenkäynnissä oli murhaajan murhapaikalle jättämästä hiuksesta saatu DNA-näyte.

Toivon, että Rautakorpi johdattaa Hämeenlinnan Pallokerhon aina Stanley Cup -voittoon asti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Toivon, että Rautakorpi johdattaa Hämeenlinnan Pallokerhon aina Stanley Cup -voittoon asti.

Rautakoipi johdattaa pallokerhon nimenomaan stanley cup voittoon asti ja takasin. Fantasia-matkat oy järjestää kaiken pienellä hypnoosilla ja pientä lisämaksua vastaan hypnoosi kattaa yhden voitto-ottelun KalPaa vastaan, ottelu jossa Kari Rosenberg tekee 3+1 tehot torjuen samalla 43 kertaa. HYVÄ HPK!

Toivon mitä toivon toivoen etten toivoisikaan.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toivon mitä toivon toivoen etten toivoisikaan.

Toivotkin oikein lujaa että et mitään toivoisikaan. Se meni Jatkoajan palstalaisille aika hyvin läpi, paitsi yhdelle. Tämä juntti täyttää toivomattomienkin toiveet.

Haluaisin harjoitella automaattivaihteisella autolla ajamista, ennen tosi toimia.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Haluaisin harjoitella automaattivaihteisella autolla ajamista, ennen tosi toimia.

Pääset kyllä kokeilemaan, mutta tuo harjoitus muodostuu niin katastrofaaliseksi, ettet koske enää ikinä tuon jälkeen automaattivaihteiseen autoon.

Toivon, että lompakossani olevassa Keno-kupongissa olisi edes jonkinlainen voitto (isompi kuin joku 2 euroa).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toivon, että lompakossani olevassa Keno-kupongissa olisi edes jonkinlainen voitto (isompi kuin joku 2 euroa).
Onhan siinä. Tiputat kuitenkin kuponkisi vahingossa kuralammikkoon, ja sen päälle peruuttaa joku papparainen Ladallaan sotkien sen tunnistamattomaksi mössöksi.

Toivon kaikille hyvää.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh. Ensiksikin, Kaiki kirjoitetaan isolla. Ja toiseksi, se hyvä ei nyt mene pelkästään Kaikille vaan myös Ryokolle, ja kaikesta päätellen sitä tarvitaankin.
"From the very first episode, it’s pretty clear that Yakushiji Ryoko no Kaiki Jikenbo is all style and very little substance" sanotaan esittelysivuilla (http://www.nihonreview.com/anime/yakushiji-ryoko-no-kaiki-jikenbo).

Että vähän tarkemmin voisit kohdentaa toiveitasi, hei.

Toivon löytäväni tänään minulle sopivan ja kohtuuhintaisen mustan jakkupuvun.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivon löytäväni tänään minulle sopivan ja kohtuuhintaisen mustan jakkupuvun.

Löydät toki, mutta kassalla myyjätär toheloi ja väripatruuna laukeaa ja pukusi muuttuu puolittain huutavanpunaiseksi. Ja sehän oli tietenkin ainoa laatuaan koko paikkakunnalla.

Toivon, että autooni ei iske tulevan talven aikana korjaamokäyntejä vaativia vikoja.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Onhan siinä. Tiputat kuitenkin kuponkisi vahingossa kuralammikkoon, ja sen päälle peruuttaa joku papparainen Ladallaan sotkien sen tunnistamattomaksi mössöksi.

Toivon kaikille hyvää.

Ainakin kaikille Jatkoajan poikamiehille toivotaankin kaikille hyvää. Nimittäin isäinpäivää.

edit: ihan hlvtin hidas
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Löydät toki, mutta kassalla myyjätär toheloi ja väripatruuna laukeaa ja pukusi muuttuu puolittain huutavanpunaiseksi. Ja sehän oli tietenkin ainoa laatuaan koko paikkakunnalla.

Toivon, että autooni ei iske tulevan talven aikana korjaamokäyntejä vaativia vikoja.
Ei, mutta heti keväällä sinuun vittuuntuneet naisihmiset iskevät koslasi jokaisen ikkunan paskaksi.

Toivon, että tulevalla Afrikan reissulla ei iske mikään kaamea tauti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös