Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 167 567
  • 1 601

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Idea poimittu toiselta forumilta: Kirjoittaja ensin toteuttaa edellisen kirjoittajan toiveen, mutta samalla pilaa sen. Ja lopuksi toivoo itse jotain. Tässä pari esimerkkiä:

HTML:
Toivon, että Karhu-olut olisi sponsorina jääkaapissani.
------
Toteutettu, mutta valitettavasti sopimus kattaa vain ykkösoluen.
Itse toivon, että minulla olisi 15 jalkavaimoa.
------
Toteutettu, mutta tämän jälkeen huomaatkin pitäväsi enemmän miehistä.
jne...

Ja ketjun ensimmäinen toive on, että Kärpät voittaa tänään Moskovan Dynamon.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Toteutettu,mutta hinta on kova:Tenkrat,Bäckström ja Viuhkola loukkaantuvat loppukauden ajaksi.
Oma toiveeni on että TPS ilmoittaa tänään sopimuksesta Marko Jantusen ja Lasse Pirjetän kanssa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Konnamuori kirjoitti:
Oma toiveeni on että TPS ilmoittaa tänään sopimuksesta Marko Jantusen ja Lasse Pirjetän kanssa.

Juu, ilmoitti jo. Mutta Jantusen poikahan se sitten opettaa Pirjetän, Kauppilan, Liuksen, Nurmisen ja muut pelimiehet miesten tavoille ja sponsori-Koffit meinaa loppua kesken, kuten pelaajatkin.

Mie en jaksa toivoa mitään lätkäjuttua, mutta olisi jättekiva jos auton ovet eivät olisi jäässä, kun kohta pitää lähteä.
 

Europoli

Jäsen
Everton kirjoitti:
Mie en jaksa toivoa mitään lätkäjuttua, mutta olisi jättekiva jos auton ovet eivät olisi jäässä, kun kohta pitää lähteä.

Eivät ole jäässä, ne on poistettu kokonaan.

Parvekelasit pitäisi saada puhtaiksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Everton kirjoitti:
Mie en jaksa toivoa mitään lätkäjuttua, mutta olisi jättekiva jos auton ovet eivät olisi jäässä, kun kohta pitää lähteä.

toteutettu, auton ovet eivät ole jäässä ,mutta aukaisemisen jälkeen eivät pysy enää kiinni.
Minä toivon ,että minua ei lynkata ,kun en tänään(kään) jaksa vaivautua joukkueen harkkoihin.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
#77 kirjoitti:
toteutettu, auton ovet eivät ole jäässä ,mutta aukaisemisen jälkeen eivät pysy enää kiinni.
Minä toivon ,että minua ei lynkata ,kun en tänään(kään) jaksa vaivautua joukkueen harkkoihin.
Menisit Jarna ees tänään, ku on uuden joukkueen eka reenit... No eiku asiaan, eli toteutettu, joukkuekaverit ei lynkkaa sinua poissaolosta, vaan lähettävät sinulle kolmen viikon päästä parane pian kortin, kun laiskottelusta aiheutuneet pahat peräpukamat ei meinaa hellittää.

Ja itse toivon että voittaisin ensi viikolla jostain arpajaisista upouuden läppärin.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Fosse kirjoitti:
Ja itse toivon että voittaisin ensi viikolla jostain arpajaisista upouuden läppärin.
Läppäri pistettiin jo etukäteen postiin mutta valitettavasti postin kusti murjoo paketin väkisin sisään liian pienestä postiluukusta ja rikkoo koneen korjauskelvottomaksi. Eikä tietenkään ota vastuuta teostaan.

Oma toiveeni olisi että joku viitsisi tehdä fysiikan töiden työselostukseni valmiiksi kun itse on millään jaksaisi. Ja palautus on ensi torstaina, eli saa pitää kiirettä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
vintsukka kirjoitti:
Oma toiveeni olisi että joku viitsisi tehdä fysiikan töiden työselostukseni valmiiksi kun itse on millään jaksaisi. Ja palautus on ensi torstaina, eli saa pitää kiirettä.
Minä suostun tekemään ja saan sen ajoissa valmiiksi ja palautettua, mutta tulos on nolla, koska en ymmärrä fysiikasta mitään.

***

Itse toivoisin, että pääsisin treffeille Famke Janssenin kanssa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
vintsukka kirjoitti:
Oma toiveeni olisi että joku viitsisi tehdä fysiikan töiden työselostukseni valmiiksi kun itse on millään jaksaisi. Ja palautus on ensi torstaina, eli saa pitää kiirettä.

Kaverisi lupaa palauttaa työn puolestasi. Ikävä kyllä hän palauttaa sen ihan väärään paikkaan, ja vuosien päästä kun saat diplomityösi (?) valmiiksi, niin osastolta kysellään että "Mites tuo sinun fysiikan kurssi kun sulla on ne labrat suorittamatta?". Valmistumisesi siirtyy puolella vuodella ja unelmiesi työpaikka menee ex-tyttöystäväsi uudelle kusipää poikakaverille.

Toivon, että osaisin käyttää pilkkua paremmin.

edit: Ted ehti ensin, mutta eipä se tämän ketjun jatkoa haittaa. Kunhan joku vaan pilaa minunkin haaveeni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
V-man kirjoitti:
Toivon, että osaisin käyttää pilkkua paremmin.

Toiveesi toteutuu ja lukuisien harjoituksien jälkeen opit käyttämään pilkkua loistavasti.
Harmi vain, että sinä päivänä kuin sinä opit käyttämään pilkkua, pilkku poistuu kokonaan käytöstä.

Minä toivon saavani hyvän kesätyöpaikan ensi kesäksi.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Europoli kirjoitti:
Parvekelasit pitäisi saada puhtaiksi.
Siinä ne huuhtoutuu kätevästi, kun palokunta sammuttaa palavaa kämppääsi parvekkeen kautta.
vilperi kirjoitti:
Minä toivon saavani hyvän kesätyöpaikan ensi kesäksi.
Saat niin hyvän kesätyöpaikan, että eräs häiriintynyt ja kateellinen kaverisi naarmuttaa kesätyörahoillasi hommaamaasi autoa niin pahasti, ettei vakuutustarkastajakaan usko sitä ilkivallaksi.

Itse toivoisin näiden jatkuvien vatsavaivojen katoamista iäksi.
 

LKM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Montreal Canadiens
AnaMasa kirjoitti:
Itse toivoisin näiden jatkuvien vatsavaivojen katoamista iäksi.

Pääset tuskistasi. Valitettavasti hautajaisissasi on ikävä tunnelma koska pappi on humalassa.

Minä toivon että kohta syntyvä esikoisemme on kaikin puolin terve ja hyvässä kunnossa.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
LKM kirjoitti:
Minä toivon että kohta syntyvä esikoisemme on kaikin puolin terve ja hyvässä kunnossa.

Kunnossa on , mutta samalla sinulle kerrotaan että olet maailman ensimmäinen synnyttänyt mies, takapuoleen sattuu...

Itse toivon että monari osuis tänään pitkästä aikaa
 
Suosikkijoukkue
D-Kiekko, Teräs-Kiekko, Eka-Kiekko
sekolust kirjoitti:
Itse toivon Jokerien nousevan säälipleijareihin.

Menee finaaleihin saakka ja johtaa IFK:ta otteluvoitoin 2-0 ja kolmattakin peliä 3-0 vain jäädäkseen hopealle...

Tupakointi pitäisi saada itsellä loppumaan.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
sekolust kirjoitti:
Osuu, mutta kuponki häviää voitonjuhlissa.

Itse toivon Jokerien nousevan säälipleijareihin.

Nousee, mutta ennen sitä joukkue on tyhjennetty ennen siirtotakarajaa ja sääleissä joukkue, jolla on nolla sopimusta kaudelle 06-07 tippuu kahdessa ottelussa.

Itsehän toivon, että Raimo Helminen jatkaa Ilveksessä vielä kauden 06-07.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ghost kirjoitti:
Itsehän toivon, että Raimo Helminen jatkaa Ilveksessä vielä kauden 06-07.

Jatkaahan se, mutta vaatii sen verta kovan liksan verottajaa ilahduttaakseen, että koko muu Ilveksen joukkue koostuu C-junnuista.

EDIT: Itsehän toivon luonnollisesti sosialistista vallankumousta tapahtuvaksi ympäri maailman heti huomenna.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Helmut Steiger kirjoitti:
Tupakointi pitäisi saada itsellä loppumaan.

Eduskunta kieltää sinulta tupakoinnin, mutta määrää samalla sinut ravintoloiden tulevien tupakkakoppien tuhkakuppien tyhjentäjäksi.

Sm-liigaan karsinnat?
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
pekutti kirjoitti:
Sm-liigaan karsinnat?

Palaavat, ja Jukurit onnistuu voittamaan, mutta Kale&Urpo pudottaa takaisin Mestikseen, kun taloudelliset edellytykset ei täyty

Itse toivoisin lottovoittoa
 
Ted Raikas kirjoitti:
Itse toivoisin, että pääsisin treffeille Famke Janssenin kanssa.
Kyllä pääset, treffeillä Famke kertoo olevansa oikeasti mies ja haluavansa ottaa sinut rajusti takaapäin ravintolan WC:ssä.

krobbe kirjoitti:
Toivoisin Tapparaan maalintekijää.
Kai Nurminen siirtyy 5 vuoden sopimuksella kirvesrintoihin.



Toivon että saisin mukavan kesätyöpaikan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
Hazardipakki kirjoitti:
Toivon että saisin mukavan kesätyöpaikan.

Kyllä!
Saat paikan Karibialta lumiauran kuljettajana. Poikkeuksellisen lumen puutteen vuoksi toiminta kuitenkin ulkoistetaan ja menetät työpaikkasi...


Toivon, että Järvenpään Haukat ei menisi konkurssin seuraavan kolmen vuoden aikana...
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
KukaMitäHäh? kirjoitti:
Toivon, että Järvenpään Haukat ei menisi konkurssin seuraavan kolmen vuoden aikana...

Eivät mene, mutta Harkimo ostaa heidät Jokerien farmijoukkueeksi. Nimi muuttuukiin Järvenpään Narreiksi.

Toivoisin Suomen voittavan kultaa miesten lätkästä Torinossa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
sekolust kirjoitti:
Toivoisin Suomen voittavan kultaa miesten lätkästä Torinossa.
Kyllä, pojat voittavat kisakylän arpajaisissa sveitsiläiset kultakellot mieheen, jotka tosin paljastuvat myöhemmin katinkullaksi ja jok'ikistä viduddaa.

***

Toivon itse pääseväni taiteen filosofian tentin läpi ensiviikolla, valmistautuminen siihen on venähtänyt näihin ihan viimeisiin päiviin.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Paaset toki, mutta huomaat, etta se oli vaara taide. Nimittain maalaustaide.

Itse toivon taman sateen jo loppuvan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös