Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 557
  • 1 600

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ted Raikas kirjoitti:
Minä taas toivon, että saisin vihdoin rahoitukset kasaan ja reissu Ilosaarirockiin mahdollistuisi ensikesänä ja säät suosisi tapahtumaa.

Jees, rahoitus onnistuu, mutta istumisen kanssa tulee ongelmia muutaman päivän aikana, kiitos peräaukon ympärille kohdistuvan kivistyksen.

Ja reissu Ilosaareen mahdollistuu, mutta voi ei, ilosaarirockin kaikki hiemankaan nimekkäämmät esiintyjät peruuttavat keikkansa, joten päälavalle kiipeää paikallinen, tosin kavereiden kehuma, lahjakkuus Raija & duo Vessa Harja. Ja vastaavia esiintyjiä riittää läpi Rockin.

Itse toivon pelkkää hyvää vaan. Yksitoikkoista.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Sir von Aulis kirjoitti:
Itse toivon pelkkää hyvää vaan. Yksitoikkoista.
Kaikkea hyvää piisaakin, muttei sinulle. Voitat Lotossa kaikkien aikojen jätti potin, mutta tottakai paras kaverisi, jolta on sätkä paperit loppu, päättää väsätä siitä sauhut. Saat unelmiesi muijan, mutta huomaatkin kuukauden kuluttua että hän onkin jätkä. Voitat unelma matkan tuntemattomaan paratiisiin, mutta perillä selviää että sinut on lähetetty Afganistaniin rassaamaan Osaman röörejä.

Itse toivon, ettei Jortikan Hanttaa enää ikinä nähdä TPS:n aitiossa..
 
Viimeksi muokattu:

TML

Jäsen
FlamesFan kirjoitti:
Minäpä toivon, ettei Jortikan Hannua nähdä enää TPS:n vaihto aitiossa.
Jortikka ei olekaan aitiossa, mutta änkyttää kuuluttajan kopissa toisella puolella.

Minä toivon että nostalgiset kentät jätetään historian kirjoihin ja ryhdytään hakemaan uusia kuvioita. Ei tupu-hupu-lupu:lle sekä teletubbies-vitjalle.
 

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
TML kirjoitti:
Minä toivon että nostalgiset kentät jätetään historian kirjoihin ja ryhdytään hakemaan uusia kuvioita. Ei tupu-hupu-lupu:lle sekä teletubbies-vitjalle.

nostalgiakentät jäävätkin historian kirjoihin. Jatkossa maajoukkueessa viilettää "Marko-Marko-Marko"-ketju, johon kuuluvat kansainvälisesti tunnetut Mäkinen-Kivenmäki-Jantunen.

Toivon ettei Norrena pelaa ensi pelissä maalivahtina.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Herra Tuomari kirjoitti:
Toivon ettei Norrena pelaa ensi pelissä maalivahtina.

Ei hän pelaakaan. Hän pelaa sentterinä ykkösketjussa yhdessä Pärssisen ja Pyörälän kanssa.

Minä toivon, että työpaikallani oleva tuittu takakireä ja paskantärkeä nutturapää -tradenomi pitäisi tunkkinsa ja antaisi niiden tehdä asiat, jotka osaavat ne tehdä.
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Herra Tuomari kirjoitti:
nostalgiakentät jäävätkin historian kirjoihin. Jatkossa maajoukkueessa viilettää "Marko-Marko-Marko"-ketju, johon kuuluvat kansainvälisesti tunnetut Mäkinen-Kivenmäki-Jantunen.

Toivon ettei Norrena pelaa ensi pelissä maalivahtina.

[edit] Prkl. Oon hidas...

Ei pelaa, vaan Norrena pistetään tuomaan lisää käsiä hyökkäyspäähän. Fred(e)rik viilettää ykkösketjun laiturina Kallion rinnalla. Sentterinä pelaa Berg ja paikkeina Pärssinen-Jutila. uusi ykkösmiehitys jauhaa kaikki ylivoimat ja vetää tasakentällisin joka toista vaihtoa. Berg rakentaa taikakäsillään peliä, Norrena pelaa maalinedustalla, kun on siellä tottunut olemaan ihan luonnostaan ja Kallio voittaa kiekot omille kulmissa.

Mää toivon, Numminen nostaa lordi Stanleyn pokaalia keväämmällä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
zamuel kirjoitti:
Mää toivon, Numminen nostaa lordi Stanleyn pokaalia keväämmällä.

Nostaa mutta Selänteen mökillä.

Toivon pokerissa ylemmälle tasolle siirtymisen sujuvan asiallisesti ilman pahimpia biittejä ja tilttejä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
vision kirjoitti:
Toivon pokerissa ylemmälle tasolle siirtymisen sujuvan asiallisesti ilman pahimpia biittejä ja tilttejä.
Onnistuu. Nouset suoraan pilven reunalle.

Toivon seuraavalle tähän ketjuun kirjoittavalle syylää heppiin.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
sampio kirjoitti:
Onnistuu. Nouset suoraan pilven reunalle.

Toivon seuraavalle tähän ketjuun kirjoittavalle syylää heppiin.
Jonkinlainen syylä heppiini tosiaan tarttui - naisestasi.

Itse toivoisin kaatavani jatkossa edes hieman laadukkaampia naisia.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
spertti kirjoitti:
Itse toivoisin kaatavani jatkossa edes hieman laadukkaampia naisia.

jo vain, herättyäsi Tapolan Mervin vierestä vittuunnut, lähdet jatkamaan vapunviettoa ja seuraavana aamuna heräätkin Aira Samulinin ja Susan Kurosen keskeltä. Kyllä kelpaa.

Vielä toivon, et Suomi voittais jääkiekon MM-kultaa tämän vuoden kisoissa.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Sir von Aulis kirjoitti:
Vielä toivon, et Suomi voittais jääkiekon MM-kultaa tämän vuoden kisoissa.

Voittaa toki - tosin, sitten vasta kun Wallinheimo pelaa suomen maalilla.

Itse toivoisin JYPin hankkivan kunnon ykkössentterin.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
TolBero kirjoitti:
Voittaa toki - tosin, sitten vasta kun Wallinheimo pelaa suomen maalilla.

Itse toivoisin JYPin hankkivan kunnon ykkössentterin.

Näin tulee tapahtumaan - ainakin Keskisuomalaisen mielestä: "Sami Salonen JYPin ykkös-senaksi!".

Itse toivon, että Venäjän Stshastlivyi #25 heittää yhdessä tuomari Pellerinin kanssa voltin ja tulevat niskat edellä alas.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Nebula kirjoitti:
Itse toivon, että Venäjän Stshastlivyi #25 heittää yhdessä tuomari Pellerinin kanssa voltin ja tulevat niskat edellä alas.

Heittävätkin, syyt tosin tulevat Jarkko Ruudun niskoille ja Suomen Jääkiekkoliitolta vaaditaan korvauksia kansainvälisten helmien, kuten tämän Venäjän kapteenin, niskojen telomisesta. Tämä johtaa Ruudun ja muiden fyysisesti kykeneväisten pelaajien poistamiseen joukkueesta kesken kisojen.

Itse toivon, että muutto tyttöystäväni kämppään sujuisi ilman tavanomaista selänvenähtäyttämistä esimerkiksi pesukonetta kantaessa.
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Swift kirjoitti:
Itse toivon, että muutto tyttöystäväni kämppään sujuisi ilman tavanomaista selänvenähtäyttämistä esimerkiksi pesukonetta kantaessa.
Selkäsi ei venähdä, mutta leukasi loksahtaa kun löydät tyttöystäväsi kuksimassa parhaan kaverisi kanssa tyttöystäväsi... anteeksi, ex-tyttöystäväsi kämpässä.

Itse toivon Ismo Laitelan onnen kääntymistä Salkkareissa.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Pakkipari kirjoitti:
Itse toivon Ismo Laitelan onnen kääntymistä Salkkareissa.

Kääntyykin kunnes tajuaa, että käsitteli sorkkarautaa ilman käsineitä. Kaiken huipuksi saa huomata, että hopeat ovat yhden lottorivin arvoisia.

Itse toivon tällä hetkellä rikkovani monkeyballissa 5000 metrin rajapyykin.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
-japi- kirjoitti:
Itse toivon tällä hetkellä rikkovani monkeyballissa 5000 metrin rajapyykin.
Kyllähän se rikkoutuu, ja ihan komeastikin - vuonna 2030. Samalla meni elämäsi, mutta mitäs tuosta. Tavoitteet täytetty!

Itse toivoisin että työpaikkani nyt jo vihdoin varmistuisi.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
paze kirjoitti:
Itse toivoisin että työpaikkani nyt jo vihdoin varmistuisi.

Heti huomenna ja kävipä vielä niinkin hyvin, että pomosi jää pitkäaikaiselle sairauslomalle ja tilalle tulee elämäänsä kyllästynyt mulkero joka saa sinut näkemään punaista.

Toivon että viikonloppu tulisi nopeasti, tekisi mieli vain puutua juuri tällä hetkellä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TolBero kirjoitti:
Toivon että viikonloppu tulisi nopeasti, tekisi mieli vain puutua juuri tällä hetkellä.
Ja nopeastihan se tuleekin, niinkuin myös se 41 asteen kuume joka kaataa sinut sängyn pohjalle houreilemaan. Siinä on puutumista riittämiin.

Toivon, että Liverpool voittaa tänä vuonna Mestarien liigan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Trenchtown kirjoitti:
Toivon, että Liverpool voittaa tänä vuonna Mestarien liigan.
Liverpool voittaa finaalin varsinaisella peliajalla. Tosin loppuhetkillä Merseyn jengi taktikoi ja ottaa sisään vaihtopelaajana jonkun puolituntemattomuuden kellon käydessä melkein yliaikaa. Matsin jälkeen paljastuu että vaihtomies on täysin edustuskelvoton. Poolilta mestaruus pois ja rapeat sakot päälle. Eikä asiaa Mestarien Liigaan muutamaan vuoteen.

Itse toivon että kesällä tapahtuva muuttoni ulkomailta Suomeen sujuisi hyvässä järjestyksessä, kuormakin on suurehko.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Pisin Kääpiö 186cm kirjoitti:
Itse toivon että kesällä tapahtuva muuttoni ulkomailta Suomeen sujuisi hyvässä järjestyksessä, kuormakin on suurehko.

Näin tapahtuu, tosin talosi palaa poroksi, kun tavarat on juuri saatu sisään. Saat väliaikaisen majoituksen alkoholistien yömajasta. Yläsängyn jannulla on kaiken hyvän lisäksi virtsanpidätysvaikeuksia.

Toivon, että viime aikoina kehnosti toiminut perämoottorini ei jätä minua pulaan.
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Nahkaparturi kirjoitti:
Toivon, että viime aikoina kehnosti toiminut perämoottorini ei jätä minua pulaan.

Eihän se jätäkään, mutta vene kapsahtaa karille ja uppoaa. Perämoottori kuitenkin laulaa kokoajan iloisesti.

Toivon, että pääsen kevään lopuista tenteistä läpi.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Kostaja#2 kirjoitti:
Toivon, että pääsen kevään lopuista tenteistä läpi.

Tottakai läpi pääset suuren lukemisen ansiosta, mutta valitettavasti jäät lopulta kiinni lunttaamisesta. Selitykset ei auta, vaikka olitkin vain tsekkaillut edessä istuvan tytön takalistoa. Lopulta kuitenkin viimeistelet asian ja laitat nyrkkisi tenttipapereista läpi.

Itse toivon, että Manun alakerta pysyy tänään koko ottelun läpi kasassa, eikä virheitä tule.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
-japi- kirjoitti:
Itse toivon, että Manun alakerta pysyy tänään koko ottelun läpi kasassa, eikä virheitä tule.

Niin se pysyykin, mutta Dida tekee maalipotkuista viisi maalia.

Minä taas toivon, että lämpenisivät nämä ilmat, jotta pääsisi hauenpyyntiin.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Uleåborgir kirjoitti:
Minä taas toivon, että lämpenisivät nämä ilmat, jotta pääsisi hauenpyyntiin.

Ilmat lämpenevätkin pian hellelukemiin. Ainut, että yhtäkkisen lämpenemisen johdosta hauetkin katosivat salaperäisesti järvistä.

Toivon, että pääsisin viettämään kiihkeän yön Kiira Korven kanssa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Niin paasetkin, silla Kiira Korven kundikaveri mattaa sua kiihkeasti tauluun koko yon, Kiiran katsellessa tilannetta vieresta.

Itse toivoisin saavani hieman sita sun tata. Enimmakseen tata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös