Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 554
  • 1 600

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivon, että huominen IFK-Jokerit -ottelu päättyisi IFK:n voittoon.
Se päättyykin jopa murskaavaan sellaiseen, tosin kauden loput ottelut IFK sitten häviääkin. Sad but true.

***

Itse toivon, että saan tänään Indican keikan jälkeen kaikilta bändin tytöiltä pusut!
 

tutzba

Jäsen
Itse toivon, että saan tänään Indican keikan jälkeen kaikilta bändin tytöiltä pusut!

Toki saat. Valitettavasti käy vain niin, että tyttöjen poikaystävät sattuvat näkemään tämän, ja pitävät sinua uhkana. Muutaman viikon kuluttua sinua jo huudellaankin Kadonneet jatkoaikalaiset -ketjussa.

Itse toivon, että kuumeen ja flunssan mukana tullut niskasärky häipyisi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Itse toivon, että saan tänään Indican keikan jälkeen kaikilta bändin tytöiltä pusut!

Saat kyllä ja muutakin. Mutta kannattaa opetella lukemaan pienellä painettu teksti, jopa keikkajulisteista:

"INDICA - played by tranvestite cover band"

Hidas joten ei toivetta.
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse toivon, että kuumeen ja flunssan mukana tullut niskasärky häipyisi.

Ei hätää. Kävelet vain peilin eteen ja sanot sille, että sulla poika alkaa muuten peli tänään klo 18.30. Punainen paita ja numero on 55. Sillä lähtee, ei ole missannut yhtään geimiä, vaikka moni on toivonut.

Toivottavasti huomenna laivalla Ruåtsista tuleva ystäväni ei ole aivan meritaudin runtelema.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Toivottavasti huomenna laivalla Ruåtsista tuleva ystäväni ei ole aivan meritaudin runtelema.

Ei meritaudin mutta malaria ja pari muuta saattavat vaivat.

Itsehän toivon että Jatkoajan pääsivulle saataisiin viimeinkin otsikko HPK ei kuulu liigaan KalPalle ja Ässille kettuilun kaveriksi.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Itsehän toivon että Jatkoajan pääsivulle saataisiin viimeinkin otsikko HPK ei kuulu liigaan KalPalle ja Ässille kettuilun kaveriksi.

Toivomasi otsikko ilmestyykin. Jutussa ylistetään HPK:ta ja kerrotaan, että liiga ei riitä, tähtäin on Euroopassa ja myöhemmin NHL:ssä.

Toivon, että huomenna tapahtuva muutto sujuisi joutuisasti ja ilman pahempia kommelluksia.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivon, että huomenna tapahtuva muutto sujuisi joutuisasti ja ilman pahempia kommelluksia.

Sujuuhan se, kuten myös tulevien naapuriesi muutto. Nimittäin Leif ja Mertsi toiselle puolelle sukuineen, ja Bandidosten Oulun haara toiselle.

Itse toivon Kentin vetäisevän huomenna pätevän keikan Teatrialla.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Toivon, että keksisin jotain mukavaa tekemistä.

Mukavaa tekemistähän se on ku akka heittää hankeen tamppaamaan mattoja. Naapurit kurkkii ikkunasta ja yläkerran Elsa-mummo huutelee ohjeita työn tehostamiseen seinänaapurissa asuvan tosimiehen nauraa räkättäessä viskipullo kourassa parvekkeella. Välillä akka sitten huutaa ikkunasta "vauhtia nyt siihe touhuun, lautasetkin on vielä tiskaamatta ja salkkareiden alkuun mennessä pitäs pölyt olla pyyhitty".

Olisinpa köyhä.
 

Tuplahuuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalapa
Olisinpa köyhä.

Toiveesi toteutuu. Lotto ei osu tälläkään viikolla. Myös pitkävetokubongille raapustamasi "saletti" rivi, jossa KalPan kotivoitto ja pari koripallotasuria, kusee. Lisäksi autosi päästää keskiviikon pakkasaamuna öljyt pihalle. Valitettavasti sitten saat kuulla sinulle tulevasta miljoonaperinnöstä.


Itse toivon hupaisaa työpäivää huomiselle.
 
Viimeksi muokattu:

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Itse toivon hupaisaa työpäivää huomiselle.
Hupaisa tulee, pomollesi. Joudut suorittamaan palveluksia, jotka vaivaavat sinua vielä vuosienkin päästä. Olisi kanattanut lukea työsopimuksen pikkupräntti.

Toivon, että George W. Bush saa kivuliaat, viinirypäleen kokoiset peräpukamat.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Toivon, että George W. Bush saa kivuliaat, viinirypäleen kokoiset peräpukamat.

Näin myös tapahtuu, harmi vain että myös sinä saat peräpukamat, koko luokkaa omena.
Toivon Pentti Matikaiselle hyvää ja onnellista jatkoa.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Toivon Pentti Matikaiselle hyvää ja onnellista jatkoa.
Pena viettää kuin viettääkin onnellisen loppuelämän, mutta tämä tarkoittaa sitä, että HIFK menee täysin sekaisin ilman Penaa ja floppaa täydellisesti putoamalla jo säälipleijareissa jatkosta.

Toivon, että pääsisin mahdollisimman pian takaisin kouluun pois täältä palkattomasta työharjottelusta.
 

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Toivon, että pääsisin mahdollisimman pian takaisin kouluun pois täältä palkattomasta työharjottelusta.

Toiveesi toteutuu, pomosi toteaa ruokatunnilla sinut täysin osaamattomaksi työntekijäksi ja saat kenkää. Pahaksi onneksi opetusviranomaiset peruuttavat tämän johdosta myös opintotukesi ja muut vastaavat apurahat ja saat viikon päästä myös koulustasi kenkää.

Itse toivon että lounaaksi ostamani lasagnepakkaus maistuisi tällä kertaa hyvälle.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse toivon että lounaaksi ostamani lasagnepakkaus maistuisi tällä kertaa hyvälle.

Ja maistuuhan se. Toki ollessasi yhä nälkäinen pakkauksen syötyäsi, päätät valmistaa aterian myös pakkauksen sisällöstä, jossa mukana tämän päivän hittiainekset hiirenpää ja kotiloita.

Tulis edes pakkasta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulis edes pakkasta.

Tuleehan sitä, juuri sen verran, että kotisi edessä oleva vesilammikko jäätyy. Lisäksi siihen päälle sataa kevyttä pakkaslunta sen verran, että naapurit saavat nähdä, kuinka vedät ketarat taivasta kohti ja pään asfalttiin.

Toivon, että Nakkikattila tulee Nordikselle tällä vuosikymmenellä, eikä pelkästään käväisemään.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Toivon että Nakkikattila tulee Nordikselle tällä vuosikymmenellä, eikä pelkästään käväisemään.

Tuleehan se, usean vuoden ajaksi Nordikselle se myös jää.

Harmi sinänsä, että mukana tulevat nakkikattilaa ja sämpylöitä seuraavat Itä-Helsinkiläiset, jotka neljän tuulen hatut päässä pitävät huolen, että "brändi"-termin sijaan HIFK tulee tutummaksi "Kerjäläisten valtakuntana". Ja Neumann on seuraava TJ sekä muoti-ikoni, viikset on niin 2004-lukua.

Toivon että aurinko laajenee, räjähtää ja tuhoaa kaiken olemassaolevan, kaiken mitä ei ole olemassa, ja kaiken mikä tulee olemaan olemassa.
(Puhtaasti mielenkiinnosta vastauksen suhteen)
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Melkein toteutui toivomus. Kaikki meni, paitsi minä jäin henkiin intin sadeviitan ansiosta. Ikävä kyllä se suojaa kaikelta. Nyt makaan ja runkkailen sadeviitan alla tyttäresi tuhkan päällä.

Kunpa se heräisi henkiin niin päästäisiin hommiin.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Tommoselle dorkalle ei vittuile kukaan ikinä!

Tahdon uusimman mitsubishi pajeron kaikilla herkuilla.

Kyllähän sinä Pajeron saat, ihan kaikilla herkuilla. Tosin joudut auton auton korkean hinnan takia vararikkoon. "Olisi se vanha Corolla mennyt sittenkin", tuumaat veneen alla värjötellesäsi..

Itse toivon että tämä päänsärky hellittäisi aamuun mennessä. Tietenkään ei ole särkylääkkeitä kun niitä tarvitsisi..
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Itse toivon että tämä päänsärky hellittäisi aamuun mennessä. Tietenkään ei ole särkylääkkeitä kun niitä tarvitsisi..
Päänsärky hellittää heti, kun älyät poistaa takaraivossasi olevan nastan. Nastalla oli takaraivoosi kiinnitetty lappu, johon oli tuherrettu "Tää tuhkamuna oli elämäni surkein pano, mä en edes tuntenut sen katkarapua. No, nyt sillä on tippuri."

Itse toivon löytäväni päästäni vain sellaisia lappuja, joissa kehutaan minua ajattelijana, sekä ylistetään mieskuntoani.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Itse toivon löytäväni päästäni vain sellaisia lappuja, joissa kehutaan minua ajattelijana, sekä ylistetään mieskuntoani.

Tottakai löydät tällaisia lappuja, harmi vain että olet itse ne kirjoittanut!

toivon itselleni hauskaa tulevaa viikonloppua kaverien ja ryyppäämisen kera
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
toivon itselleni hauskaa tulevaa viikonloppua kaverien ja ryyppäämisen kera

Viikonlopustasi tuleekin mahtava, todellinen superviikonloppu. Sinulla on kavereinesi erittäin hauskaa, ja viina virtaa runsain mitoin. Et edes muista milloin sinulla on ollut yhtä hauskaa.
No, sunnuntain ja maanantain välisenä yönä ystävämme liskot tulevat kyläilemään luonasi ja kärsit vakavista pelkotiloista. Psyykkinen ahdistus äityy niin pahaksi, että hauskanpito on ohi, lopullisesti.

Itse olen menossa viikonloppuna kummipojan syntymäpäiville, jonne on tiettävästi tulossa suuri määrä kersoja pitämään kovaa meteliä. Toivon kuitenkin, ettei lasten mehuhetki päättyisi ikävästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös