Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 557
  • 1 600

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
spertti kirjoitti:
Jonkinlainen syylä heppiini tosiaan tarttui - naisestasi.
Naisestani? Homojahan tässä ollaan, joten katsopa partnerisi naama tarkemmin seuraavalla kerralla.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Tämä ketju ylös viestillä millä hyvänsä.

Niin paasetkin, silla Kiira Korven kundikaveri mattaa sua kiihkeasti tauluun koko yon, Kiiran katsellessa tilannetta vieresta.

Itse toivoisin saavani hieman sita sun tata. Enimmakseen tata.

Saatkin tätä. Tätä saadessasi saat valitettavasti myös sitä, minkä urologikin toteaa.

Itse toivon polveni kestävän syksyn ensimmäiset jääharjoitukset.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse toivon polveni kestävän syksyn ensimmäiset jääharjoitukset.

Kestäähän se. Se on nivunen joka tällä kertaa pettää.

Asuntoa pitäisi vaihtaa, toivottavasti saan tämä entisen mahdollisimman nopeasti kaupaksi - ja hyvään hintaan.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Asuntoa pitäisi vaihtaa, toivottavasti saan tämä entisen mahdollisimman nopeasti kaupaksi - ja hyvään hintaan.

Totta kai saatkin kaupaksi ja hyvään hintaan. Heti kaupan jälkeen asuntojen hinnat ihmisten ilmoilla pompsahtavat pilviin, ja joudut ostamaan kerrostaloyksiön Raumalta.

Itse toivon, että parhaillaan savustamani lammas onnistuu yli odotusten.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Itse toivon, että parhaillaan savustamani lammas onnistuu yli odotusten.

Lammas onnistuukin, mutta savu tunkeutuu naapuriisi, jossa asuu 145 kiloinen bulgarialainen maahanmuuttajanainen. Naisen tullessa valittamaan savusta, hän rakastuu sinuun korviaan myöten ja seuraa sinua ikuisesti, kunnes suostut menemään naimisiin hänen kanssaan.

Toivon, että joku ostaisi minulle autoon talvirenkaat.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivon, että joku ostaisi minulle autoon talvirenkaat.

Ostaa toki. Tuon 145-kiloisen bulgarialaisen maahanmuuttajanaisen seuraava uhri olet nimittäin sinä, ja hän haluaa tehdä sinuun vaikutuksen ostamalla sinulle renkaat...

Toivon että kukaan ei edes yrittäisi toteuttaa tätä toivettani.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
-OO- kirjoitti:
Toivon että kukaan ei edes yrittäisi toteuttaa tätä toivettani

Näin tapahtukoon, kukaan ei yritä vaan se tapahtuukin vahingossa ja toteuttajanahan toimiikin kukas muukaan kuin sinä itse aivan huomaamatta.

Toivon, että JYP saalistaisi ensi viikolla Kärpistä täydet kolme pistettä.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toivon, että JYP saalistaisi ensi viikolla Kärpistä täydet kolme pistettä.

Onnistuuhan se, paitsi että:

- Wallinheimo, Immonen, Virtanen loukkaantuvat katsomosta heitetyn pommin räjähdettyä vaihtoaitiossa. Kaikki ovat pois koko loppukauden
- Jypin sponsorit kiehuvat raivosta kun menestystä ei tullutkaan ja vaativat rahojansa takaisin
- Kärpät tekee ottelun voittomaalista protestin, ottelu merkitään loppujen lopuksi 3 kk:n videonauhatarkastelujen jälkeen tasapeliksi.

Toivon että mitään pommia ei kuitenkaan loppujen lopuksi heitetä ja että joukkueiden tämän hetkinen paremmuus pystyttäisiin ratkaisemaan pelaajien kesken.
 

Pawe87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ura, Hermes
Toivon että mitään pommia ei kuitenkaan loppujen lopuksi heitetä ja että joukkueiden tämän hetkinen paremmuus pystyttäisiin ratkaisemaan pelaajien kesken.

Pommia ei heitetä ja paremmuuskin ratkeaa pelaajien kesken. Tosin nyrkein. Jalonen kyllästyneenä taitokiekkoon käskyttää pelaajansa tappelemaan. Tästä seuraa Jaloselle potkut ja Kärpät suljetaan liigasta määräämättömäksi ajaksi...

Toivon ettei Pittsburgh pärjää alkavalla Nhl -kaudella.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Toivon ettei Pittsburgh pärjää alkavalla Nhl -kaudella.

Ja näin käy, mutta... Pingviinit hankkivat muutamalla nerokkaalla treidillä itselleen kolme ensimmäistä varausvuoroa koko draftissa ja näin ollen turvaavat dynastiansa kestävyyden. Heikosti menneen kauden jälkeen alkaa menestyminen ja Pittsburghiin lähtee 10 perättäistä Cuppia suvereeneilla esityksillä.

Ja toivotaan jotain jääkiekon ulkopuolelta. En kyllä tiedä on wanha jo, mutta...

(On hyvä toivoa ajoissa.) Toivon, että kevään YO-kirjoitukset menevät uskomattoman upeasti.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Toivon, että kevään YO-kirjoitukset menevät uskomattoman upeasti.

Kyllähän ne menevätkin. Mutta niin menevät muillakin, koska kirjoituksiin on vahingossa livahtanut väärät kysymykset.. Tästä syystä hyvistä pisteistäsi huolimatta saat vain juuri ja juuri kirjoituksesi läpi.

Itse toivon että uuden TV-tason kokoaminen sujuu nopeasti, ja että tällä kertaa paketista löytyvät myös kaikki tarvittavat osat.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse toivon että uuden TV-tason kokoaminen sujuu nopeasti, ja että tällä kertaa paketista löytyvät myös kaikki tarvittavat osat.

Kyllä sujuu, nimittäin Tohmajärvellä asuvalla Reiskalla joka on myös ostanut uuden TV-tason. Sen sijaan sinun TV-tasostasi puuttuu juuri ne ratkaisevat osat ja sen takia tuhraat siihen koko illan etkä saa siltikään valmiiksi.

Toivon että saisin tänään.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toivon että saisin elämääni ilahduttamaan pian sekä "kissan" että kissan.

Saat toki kummankin. Hyvin pian. Samassa huomaat kuitenkin ettei "kissa" pidä kissasta ja ilmoittaa että jompikumpi lähtee. Kissarakas kun olet et henno luopua kummastakaan ja loppujen lopuksi huomaat että sekä "kissa", että kissa ovat häipyneet. Pian kirjoitat seuranhakuilmoituksen: "Kissaton mies vailla kehräävää kissaa".

Toivottavasti päihdyn perjantaina, muuten keskusmuisti tilttaa ihan kympillä!
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Koskenkorva kirjoitti:
Toivottavasti päihdyn perjantaina, muuten keskusmuisti tilttaa ihan kympillä!

Päihdythän toki, jopa siinä määrin että keskusmuisti tilttaa kuitenkin ja aamulla heräät alastomana tuntemattomasta paikasta ilman vaatteita tai mitään muutakaan.

Toivottavasti saisin tänään olleesta geotekniikan välitentistä hyvän arvosanan..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

tutzba

Jäsen
Toivottavasti saisin tänään olleesta geotekniikan välitentistä hyvän arvosanan..

Saathan sinä, mutta vastineeksi sinun karvainen miesopettajasi odottaa hiukan miesmies-toimintaa. Oikein pitkän kaavan mukaan.

Toivottavasti saisin veikkausonneni takaisin, olen aivan liian pitkään ollut kuivilla voittojen suhteen.
 

Luiro

Jäsen
Toivottavasti saisin veikkausonneni takaisin, olen aivan liian pitkään ollut kuivilla voittojen suhteen.

Niinhän sinä saatkin, kun voitat vedonlyönnissä työkaveriltasi pullon kossua. Harvinaisen typerää oli lyödä vetoa siitä, kumpi uskaltaa testata munasuojien kestävyyttä kun kaverit heittelee pesäpallolla.

Kumpa saisin jostain niin paljon rahaa, että pääsisin veloistani.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kumpa saisin jostain niin paljon rahaa, että pääsisin veloistani.

Pääsethän toki, hetkeksi. Tosin parin viikon päästä huomaat, että ne pikavipitkin täytyy maksaa takaisin...

No että jos ilman vaatetusta tai mitään muutakaan ojaan nukahtaa, niin toivoisi että olis olemassa jonkinlainen suojelusenkelin kaltainen.
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pääsethän toki, hetkeksi. Tosin parin viikon päästä huomaat, että ne pikavipitkin täytyy maksaa takaisin...

No että jos ilman vaatetusta tai mitään muutakaan ojaan nukahtaa, niin toivoisi että olis olemassa jonkinlainen suojelusenkelin kaltainen.
Niin sitä onkin olemassa, mutta huomaat, että tämä suojelusenkelin kaltainen on juurikin sellainen 145-kiloinen nahkaliivi homo, joka nimenomaan ei ole enää kaapissa.

Voi kunpa työt sujuisivat huomattavasti helpommin.
 

Thumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Edmonton Oilers, Liverpool
Voi kunpa työt sujuisivat huomattavasti helpommin.

Sujuvathan ne kun pomo huomenna ensi töikseen antaa sinulle kenkää ja palkkaa uuden työntekijän paikallesi. Korvaajasi sattuu olemaan vittumainen naapurisi, jonka virne ei lainkaan auta tilannetta.

Oman toiveeni suhteen olen vähään tyytyväinen. Toivon tämän iltaisen salitreenin sujuvan hyvin ja sen jälkeen Liverpoo-Marseille-matsin olevan viihdyttävä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oman toiveeni suhteen olen vähään tyytyväinen. Toivon tämän iltaisen salitreenin sujuvan hyvin ja sen jälkeen Liverpoo-Marseille-matsin olevan viihdyttävä.

Sehän sujui paremmin kun olit edes haaveillut märissä unissasi, teit sen, kolme punnerrusta ja kaksi leukaa ilman lisähappea on suoritus, josta jokainen jenkkiläinen mäkkiteini voi vain unelmoida. Mitä tulee tuohon Liv-Mar otteluun, niin sehän oli aika kovaa kamaa, harvemmin näkee, että Sami Hyypiällä on jakaus vasemmalle.

Toivon itselleni maailman parasta työtä, jota oikein tarjotaan minulle koska olen sen arvoinen.
 
Toivon itselleni maailman parasta työtä, jota oikein tarjotaan minulle koska olen sen arvoinen.

Saat sen, mutta työkaverit tönivät ja nauravat sinulle niin kauan että kyllästyt työpaikkaan etkä enää uskalla edes astua toisella jalalla sinne.

Voivoi kun noi SaiPan pelit ovat jääneet niin vähiin tällä kaudella. Tällä kaudella tuskin enää sinne pääsen, joten toivon että ensi kaudella pääsisi sitten sitäkin enemmän peleihin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voivoi kun noi SaiPan pelit ovat jääneet niin vähiin tällä kaudella. Tällä kaudella tuskin enää sinne pääsen, joten toivon että ensi kaudella pääsisi sitten sitäkin enemmän peleihin.

Onnistuu. Pääset katsomaan kaikki SaiPan kotipelit. Ikävä kyllä, SaiPa pelaa koko jääkiekkohistorian huonoimman kauden häviten joka ikisen ottelunsa ja pelit ovat niin mieltäkääntävän vastenmielisiä katsoa että sinua tuskin enää sen kauden jälkeen jääkiekkokatsomoissa näkee.

Minä toivon että vuosi 2008 on parempi kuin tämä vuosi on ollut.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minä toivon että vuosi 2008 on parempi kuin tämä vuosi on ollut.

Tulee tapahtumaan, tänä vuonna akka ei petä sua veljesi kanssa, tällä kertaa se on vain kaveri

Toivon että vitutus laskeutuu
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toivon että vitutus laskeutuu
No niinhän se tekee. Makaat lattialla ja se laskeutuu päällesi kuin huopa, peite joka ottaa sinut syleilyynsä eikä päästä irti.

Mie toivon että maksani kestää vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös