Naisestani? Homojahan tässä ollaan, joten katsopa partnerisi naama tarkemmin seuraavalla kerralla.spertti kirjoitti:Jonkinlainen syylä heppiini tosiaan tarttui - naisestasi.
Naisestani? Homojahan tässä ollaan, joten katsopa partnerisi naama tarkemmin seuraavalla kerralla.spertti kirjoitti:Jonkinlainen syylä heppiini tosiaan tarttui - naisestasi.
Niin paasetkin, silla Kiira Korven kundikaveri mattaa sua kiihkeasti tauluun koko yon, Kiiran katsellessa tilannetta vieresta.
Itse toivoisin saavani hieman sita sun tata. Enimmakseen tata.
Itse toivon polveni kestävän syksyn ensimmäiset jääharjoitukset.
Asuntoa pitäisi vaihtaa, toivottavasti saan tämä entisen mahdollisimman nopeasti kaupaksi - ja hyvään hintaan.
Itse toivon, että parhaillaan savustamani lammas onnistuu yli odotusten.
Toivon, että joku ostaisi minulle autoon talvirenkaat.
-OO- kirjoitti:
Toivon että kukaan ei edes yrittäisi toteuttaa tätä toivettani
Toivon, että JYP saalistaisi ensi viikolla Kärpistä täydet kolme pistettä.
Toivon että mitään pommia ei kuitenkaan loppujen lopuksi heitetä ja että joukkueiden tämän hetkinen paremmuus pystyttäisiin ratkaisemaan pelaajien kesken.
Toivon ettei Pittsburgh pärjää alkavalla Nhl -kaudella.
Toivon, että kevään YO-kirjoitukset menevät uskomattoman upeasti.
Itse toivon että uuden TV-tason kokoaminen sujuu nopeasti, ja että tällä kertaa paketista löytyvät myös kaikki tarvittavat osat.
Toivon että saisin tänään.
Toivon että saisin elämääni ilahduttamaan pian sekä "kissan" että kissan.
Koskenkorva kirjoitti:Toivottavasti päihdyn perjantaina, muuten keskusmuisti tilttaa ihan kympillä!
Toivottavasti saisin tänään olleesta geotekniikan välitentistä hyvän arvosanan..
Toivottavasti saisin veikkausonneni takaisin, olen aivan liian pitkään ollut kuivilla voittojen suhteen.
Kumpa saisin jostain niin paljon rahaa, että pääsisin veloistani.
Niin sitä onkin olemassa, mutta huomaat, että tämä suojelusenkelin kaltainen on juurikin sellainen 145-kiloinen nahkaliivi homo, joka nimenomaan ei ole enää kaapissa.Pääsethän toki, hetkeksi. Tosin parin viikon päästä huomaat, että ne pikavipitkin täytyy maksaa takaisin...
No että jos ilman vaatetusta tai mitään muutakaan ojaan nukahtaa, niin toivoisi että olis olemassa jonkinlainen suojelusenkelin kaltainen.
Voi kunpa työt sujuisivat huomattavasti helpommin.
Oman toiveeni suhteen olen vähään tyytyväinen. Toivon tämän iltaisen salitreenin sujuvan hyvin ja sen jälkeen Liverpoo-Marseille-matsin olevan viihdyttävä.
Toivon itselleni maailman parasta työtä, jota oikein tarjotaan minulle koska olen sen arvoinen.
Voivoi kun noi SaiPan pelit ovat jääneet niin vähiin tällä kaudella. Tällä kaudella tuskin enää sinne pääsen, joten toivon että ensi kaudella pääsisi sitten sitäkin enemmän peleihin.
Minä toivon että vuosi 2008 on parempi kuin tämä vuosi on ollut.
No niinhän se tekee. Makaat lattialla ja se laskeutuu päällesi kuin huopa, peite joka ottaa sinut syleilyynsä eikä päästä irti.Toivon että vitutus laskeutuu