Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 560
  • 1 600

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rafael kirjoitti:
Toiveesi toteutuu. Pukki tuo kasan t-paitoja, joissa on BB-Kakin kuva ja teksti "virpominen on asiaa".

Itse toivon rauhallista joulumieltä Suomeen.

Asiallisia t-paitoja?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rafael kirjoitti:
Itse toivon rauhallista joulumieltä Suomeen.
Tansanialainen lähetyssaarnaaja Itse Toivo ei kyllä ole ollenkaan tyytyväinen kun joutuu luovuttamaan joulumielensä Suomeen, mutta suostuu yleisen painostuksen ja kohtuullisen konjakkitarjoilun voimalla sen tekemään.

Toivon, että Pukki vierailisi jo vähän ennen aattoa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
tant gredulin kirjoitti:
Toivon, että Pukki vierailisi jo vähän ennen aattoa.

Vieraileehan hän, mutta ei teillä.

Itse toivon koirani parantuvan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Alamummo kirjoitti:
Itse toivon koirani parantuvan.

Koirasi parantuukin ja pistelee vaivalla pykäämäsi jouluruoat kuonoonsa sinun poissaollessasi. Itket onnenkyyneliä kun näet koirasi terveenä jälleen elämänsä voimissaan ja kaikki epäilevät sinun olevan kaappijuoppo, kun aattona silmänympärykset on yhä itkusta turvoksissa.

Toivon Mike Oldfieldin tekevän vielä yhden massiivisen live-esiintymisen ja nimeomaan suomessa. Teemana Tubular Bells II
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivon Mike Oldfieldin tekevän vielä yhden massiivisen live-esiintymisen ja nimeomaan suomessa. Teemana Tubular Bells II

Niinhän hän tuleekin esiintymään mutta se jää sinulta väliin kun olet suljetulla osastolla saatuasi hermoromahduksen.

Toivoisin pääseväni opiskelemaan tulevan vuoden puolella.

vlad.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
vlad kirjoitti:
Toivoisin pääseväni opiskelemaan tulevan vuoden puolella.

Pääset helposti sisään, mutta lukukauden kolmannella viikolla tulee ilmoitus, että koulu suljetaan rahoituksen puutteen vuoksi.

Toivon joskus olevani ravihevosen isäntä.
 
K

kiwipilot

pernaveikko kirjoitti:
Toivon joskus olevani ravihevosen isäntä.

Näin käykin mutta kaupanpäälliseksi saat pussihousut, silkkitakin, Mersun mallia 200D, pulisongit, ruskeat silmät, mustan tukan ja kailottavan äänen sekä kolme veljeä nimeltään Allan, Leif ja Valte.

edit. Toivoin lämpimiä kelejä, kesä kun pitäisi olla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
kiwipilot kirjoitti:
Toivoin lämpimiä kelejä, kesä kun pitäisi olla.

Pääset kohti ikuista kesää, mutta, mutta...
Kelit ovatkin lämpimiä eteläisellä pallonpuoliskolla, missä on nyt kesä. Sinä vaan et saa näistä keleistä nauttia. Saat nimittäin viiden vuoden komennuksen etelänavalle pingviinejä tarkkailemaan. Ikuinen lämmin kesä vaihtuukin ikuiseen talveen.

Itse toivoisin pääseväni pilkille (jäälle).
 

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Holocaust kirjoitti:
Itse toivoisin pääseväni pilkille (jäälle).

Pääsetkin, yöllä pakkasta on ollut sen verran. Paluumatkaa jää ei kestä, sillä pilkkisaaliin paino lisänä riittää sukelluskurssin aloitukseen. Saat maata Joulusta vuoden alkupuolelle sänkypotilaana hirveässä flunssassa.

Toivottavasti pyhät ovat näin sairaalamaailmassa hiljaiset, eli työpäivät sopivan kevyitä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nostetaanpa tämä hauska ketju ylös menneitä muistellen

Leba95 kirjoitti:
Toivottavasti pyhät ovat näin sairaalamaailmassa hiljaiset, eli työpäivät sopivan kevyitä.

Niin ne olivatkin. Päätit juoda itsesi työpaikalla känniin - eihän kukaan huomaisi, niin kovin hiljaista oli.

Mutta lääninylilääkäripä, lääkintäneuvos ja lääkintäkenraali N.N. tuli juuri silloin adjutantteineen ja parin perseennuolijansa kanssa yllätysjouluonnentoivotuskierrokselleen.

Seurue totesi sinun olevan toimenpidehuoneen tutkimustasolla höyhensaaressa, käsi puristuneena puolen litran spriipullon ympärille. Kruununjalokivenä lääninylilääkäri N.N. totesi ylitsevuotavassa alusastiassa olevan - ja kaikesta päätellen just sun - numerot yksi ja kaksi.

Numeron kolme, eli ystävämme yrjön olit levittänyt toimenpidehuoneen lattialle osittain kautta sieraintesi, mikä herätti lääninylilääkärissä tiettyä paheksunnan tuntua. Heräsit loppiaisena kylkiasennosta loparit tilillä ja sinusta kuvattu video YouTubessa kun pakaroihisi piirretään kumpaankin iso B ja naureskellaan että "Bobhan se siinä".

Minä toivon, että pääsisin kesällä Metallican ja Genesiksen Helsingin-keikoille.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Uleåborgir kirjoitti:
Minä toivon, että pääsisin kesällä Metallican ja Genesiksen Helsingin-keikoille.

Pääset pääset, mutta stadionilla majaileva kausikortin omistava Bubo bubo-huuhkaja kyrväyttää kummatkin konsertit sotkeutumalla äänentoistopiuhoihin kuin kanaverkkoon:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1320383

Collins ja Hetfield valmistelevat ryhmäkanteen konserttijärjestäjää vastaan ja saavat sellaiset korvaukset, että niiden maksamiseksi koko stadion joudutaan vuokraamaan 35 vuodeksi Tangomarkkinoille. Ympärivuotisille sellaisille.

The owls are not what they seem.

Ai niin se toivomus...
Noh, toivon, että pääsisin ensi kesänä festarimatkalle Saksan kautta Unkariin...
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jake78 kirjoitti:
Noh, toivon, että ensi kesän festarimatka Saksan kautta Unkariin toteutuu ilman pahempia kommelluksia...
Ei sillä reissulla tapahdukaan kuin yksi vähän suurempi kommellus. Jossain Saksan ja Unkarin välillä sinua luullaan Jussi Saariseksi. Sinut kuljetetaan riemusta kiljuen Wiener Stadthalleen, jossa sinulle luovutetaan kaupungin avaimet ja ikuinen ylläpito hallin viereen rakennettussa 2x2m selostajankopissa. Miinuspuoleksi luettakoon, että joudut tasatunnein kiljaisemaan megafoniin 'Wiener Stadthalle'.

Toivon, että viikonloppuna lämpiää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
tant gredulin kirjoitti:
Toivon, että viikonloppuna lämpiää.

Lämpiää toki... asteen tai jopa kaksi.

Toivon että joku hiljentäisi Susan Kurosen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
-OO- kirjoitti:
Toivon että joku hiljentäisi Susan Kurosen.
Susan tajuaa vihdoinkin olla hiljaa, ja vieläpä ihan itse. Kuitenkin Kuronen muuttaa naapuriisi vielä tänä vuonna ja tekee juuri sinusta paljastuskirjan. Olette tosipuheessa vaan tervehtinyt toisianne, mutta voihan vitalis, olet seuraava Susan Kurosen uhri.

Toivon, että rahan käyttö sujuisi suht´maltillisesti tänään Helsingin yöelämässä.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jukan takahiukset kirjoitti:
Toivon, että rahan käyttö sujuisi suht´maltillisesti tänään Helsingin yöelämässä.
Sujuuhan se. Ostat vain muutaman tuopin ja sujuvalla käytökselläsi hurmaat varsin näpsäkän kimalaisen kotiisi. Aamulla heräät yksin kämpästäsi, rahat vietynä ja saatanan kovassa päänsäryssä. Tyttö perhana oli sujauttanut tyrmäystippoja yömyssyyn. Päästyäsi tilanteen tasalle, tajuat myös, että ei herunut ei.

Toivon, että pääsisin ajoissa töistä kotiin.
 

Tobias

Jäsen
Rapukäsi kirjoitti:
Toivon, että pääsisin ajoissa töistä kotiin.

Pääsethän sinä koska pomosi ilmoittaa klo 14 että palveluksiasi ei enää talossa tarvita.

Toivon että tämäniltainen ruoanvalmistus sujuu erinomaisesti ja nieriä olisi herkullista.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tobias kirjoitti:
Toivon että tämäniltainen ruoanvalmistus sujuu erinomaisesti ja nieriä olisi herkullista.

Sujuu, ja on todella herkullista. Etkä olisi ikinä uskonut, että Olli "liian hapokasta" Hokkanen nauttii siitä kanssasi.

Toivon tällä erää Andrew Petersin pelaavan ensi kaudella Sm-liigassa kauden alusta loppuun aiheuttaen hässäköitä siellätäällä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivon tällä erää Andrew Petersin pelaavan ensi kaudella Sm-liigassa kauden alusta loppuun aiheuttaen hässäköitä siellätäällä.
Pelaa pelaa, ja hässäköi myös. Ylilyöntiä tulee, sano. Sen seurauksena kulttuuriministerin painostuksesta liiga muuttaa sääntöjään pelaajien varusteista, jotta loukkaantumisilta ja mielipahalta vältytään.

Minä toivon, että kevään aikana tärppäisi uuden, mielenkiintoisen työn etsinnässä.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
morningstar kirjoitti:
Minä toivon, että kevään aikana tärppäisi uuden, mielenkiintoisen työn etsinnässä.
Toki tärppää, saat tarjouksen film noir-projektin pääosaan, mutta vastanäyttelijäksi ilmestyy Ruslanas Kirilkinas.

Toivoisin että Hautamaa onnistuisi edes kerran neljästä ulkomaalaisvahvistusten hankinnassa- ei ole paljon toivottu se.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kilgore Trout kirjoitti:
Toivoisin että Hautamaa onnistuisi edes kerran neljästä ulkomaalaisvahvistusten hankinnassa- ei ole paljon toivottu se.

Ja onnistuukin. Kaikki neljä ovat huippuvahvistuksia. Valitettavasti kaksi näistä loukkaantuu, ennen kuin viisi kierrosta runkosarjaa on täynnä, ja toiset kaksi karkaavat Sveitsiin tai Ruotsiin ennen koko runkkarin alkua.

Minä toivon, että näiden "aina maajoukkueessa, esityksistä riipumatta"- pelaajien maajoukkue-ura on ohitse, kun ruoriin astuvat Shedden ja Jalonen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
#77 kirjoitti:
Minä toivon, että näiden "aina maajoukkueessa, esityksistä riipumatta"- pelaajien maajoukkue-ura on ohitse, kun ruoriin astuvat Shedden ja Jalonen.
Näin tapahtuukin. Tilalle tosin tulee "vastuunkantajiksi" pelaajia, joiden parasta ennen päiväys maajoukkueuralla oli joskus viime vuosikymmenen puolivälissä.

***

Minä taasen toivon, että seuraava henkilö ei pilaa tätä toivettani.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ted Raikas kirjoitti:
Minä taasen toivon, että seuraava henkilö ei pilaa tätä toivettani.

Vitut, Ted, toinen pitkätukkahippi tulee ja pilaa kaiken, as usually.

Toivon että kaikki kääntyy vielä parhain päin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Sir von Aulis kirjoitti:
Vitut, Ted, toinen pitkätukkahippi tulee ja pilaa kaiken, as usually.

Toivon että kaikki kääntyy vielä parhain päin.

Kaikki kyllä kääntyy parhain päin. Tosin kaikilla muilla paitsi sinulla, jolla todetaan kivestulehdus joka vie kykysi.

Toivon että Mertaranta ei selostaisi enää ikinä mitään pelejä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Wrighter kirjoitti:
Toivon että Mertaranta ei selostaisi enää ikinä mitään pelejä.
Ei selostakaan, mutta Hoopi Hänninen sensijaan selostaa tästä lähtien kaikki mahdolliset ottelut lajiin katsomatta pettämättömällä tyylillään. Mertaranta sensijaan valitaan Suomen jääkiekkomaajoukkueen päävalmentajaksi seuraavaksi 10 vuodeksi, oli menestys mitä tahansa, potkuja ei tule.

***

Minä taas toivon, että saisin vihdoin rahoitukset kasaan ja reissu Ilosaarirockiin mahdollistuisi ensikesänä ja säät suosisi tapahtumaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös