Rafael kirjoitti:Toiveesi toteutuu. Pukki tuo kasan t-paitoja, joissa on BB-Kakin kuva ja teksti "virpominen on asiaa".
Itse toivon rauhallista joulumieltä Suomeen.
Asiallisia t-paitoja?
Rafael kirjoitti:Toiveesi toteutuu. Pukki tuo kasan t-paitoja, joissa on BB-Kakin kuva ja teksti "virpominen on asiaa".
Itse toivon rauhallista joulumieltä Suomeen.
Oiva kirjoitti:Asiallisia t-paitoja?
Tansanialainen lähetyssaarnaaja Itse Toivo ei kyllä ole ollenkaan tyytyväinen kun joutuu luovuttamaan joulumielensä Suomeen, mutta suostuu yleisen painostuksen ja kohtuullisen konjakkitarjoilun voimalla sen tekemään.Rafael kirjoitti:Itse toivon rauhallista joulumieltä Suomeen.
tant gredulin kirjoitti:Toivon, että Pukki vierailisi jo vähän ennen aattoa.
Alamummo kirjoitti:Itse toivon koirani parantuvan.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Toivon Mike Oldfieldin tekevän vielä yhden massiivisen live-esiintymisen ja nimeomaan suomessa. Teemana Tubular Bells II
vlad kirjoitti:Toivoisin pääseväni opiskelemaan tulevan vuoden puolella.
pernaveikko kirjoitti:Toivon joskus olevani ravihevosen isäntä.
kiwipilot kirjoitti:Toivoin lämpimiä kelejä, kesä kun pitäisi olla.
Holocaust kirjoitti:Itse toivoisin pääseväni pilkille (jäälle).
Leba95 kirjoitti:Toivottavasti pyhät ovat näin sairaalamaailmassa hiljaiset, eli työpäivät sopivan kevyitä.
Uleåborgir kirjoitti:Minä toivon, että pääsisin kesällä Metallican ja Genesiksen Helsingin-keikoille.
Ei sillä reissulla tapahdukaan kuin yksi vähän suurempi kommellus. Jossain Saksan ja Unkarin välillä sinua luullaan Jussi Saariseksi. Sinut kuljetetaan riemusta kiljuen Wiener Stadthalleen, jossa sinulle luovutetaan kaupungin avaimet ja ikuinen ylläpito hallin viereen rakennettussa 2x2m selostajankopissa. Miinuspuoleksi luettakoon, että joudut tasatunnein kiljaisemaan megafoniin 'Wiener Stadthalle'.Jake78 kirjoitti:Noh, toivon, että ensi kesän festarimatka Saksan kautta Unkariin toteutuu ilman pahempia kommelluksia...
tant gredulin kirjoitti:Toivon, että viikonloppuna lämpiää.
Susan tajuaa vihdoinkin olla hiljaa, ja vieläpä ihan itse. Kuitenkin Kuronen muuttaa naapuriisi vielä tänä vuonna ja tekee juuri sinusta paljastuskirjan. Olette tosipuheessa vaan tervehtinyt toisianne, mutta voihan vitalis, olet seuraava Susan Kurosen uhri.-OO- kirjoitti:Toivon että joku hiljentäisi Susan Kurosen.
Sujuuhan se. Ostat vain muutaman tuopin ja sujuvalla käytökselläsi hurmaat varsin näpsäkän kimalaisen kotiisi. Aamulla heräät yksin kämpästäsi, rahat vietynä ja saatanan kovassa päänsäryssä. Tyttö perhana oli sujauttanut tyrmäystippoja yömyssyyn. Päästyäsi tilanteen tasalle, tajuat myös, että ei herunut ei.Jukan takahiukset kirjoitti:Toivon, että rahan käyttö sujuisi suht´maltillisesti tänään Helsingin yöelämässä.
Rapukäsi kirjoitti:Toivon, että pääsisin ajoissa töistä kotiin.
Tobias kirjoitti:Toivon että tämäniltainen ruoanvalmistus sujuu erinomaisesti ja nieriä olisi herkullista.
Pelaa pelaa, ja hässäköi myös. Ylilyöntiä tulee, sano. Sen seurauksena kulttuuriministerin painostuksesta liiga muuttaa sääntöjään pelaajien varusteista, jotta loukkaantumisilta ja mielipahalta vältytään.Mielikuvitushahmo kirjoitti:Toivon tällä erää Andrew Petersin pelaavan ensi kaudella Sm-liigassa kauden alusta loppuun aiheuttaen hässäköitä siellätäällä.
Toki tärppää, saat tarjouksen film noir-projektin pääosaan, mutta vastanäyttelijäksi ilmestyy Ruslanas Kirilkinas.morningstar kirjoitti:Minä toivon, että kevään aikana tärppäisi uuden, mielenkiintoisen työn etsinnässä.
Kilgore Trout kirjoitti:Toivoisin että Hautamaa onnistuisi edes kerran neljästä ulkomaalaisvahvistusten hankinnassa- ei ole paljon toivottu se.
Näin tapahtuukin. Tilalle tosin tulee "vastuunkantajiksi" pelaajia, joiden parasta ennen päiväys maajoukkueuralla oli joskus viime vuosikymmenen puolivälissä.#77 kirjoitti:Minä toivon, että näiden "aina maajoukkueessa, esityksistä riipumatta"- pelaajien maajoukkue-ura on ohitse, kun ruoriin astuvat Shedden ja Jalonen.
Ted Raikas kirjoitti:Minä taasen toivon, että seuraava henkilö ei pilaa tätä toivettani.
Sir von Aulis kirjoitti:Vitut, Ted, toinen pitkätukkahippi tulee ja pilaa kaiken, as usually.
Toivon että kaikki kääntyy vielä parhain päin.
Ei selostakaan, mutta Hoopi Hänninen sensijaan selostaa tästä lähtien kaikki mahdolliset ottelut lajiin katsomatta pettämättömällä tyylillään. Mertaranta sensijaan valitaan Suomen jääkiekkomaajoukkueen päävalmentajaksi seuraavaksi 10 vuodeksi, oli menestys mitä tahansa, potkuja ei tule.Wrighter kirjoitti:Toivon että Mertaranta ei selostaisi enää ikinä mitään pelejä.