Toronto Maple Leafs 2022–2023

  • 67 882
  • 293

isokasikaks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, Kärpät
Niin iloinen ja onnellinen olen ollut näistä tämän vuoden treideistä, ettei sanotuksi saa. Mutta nyt tarvin @Jules W. & @Oranssia ja kumppanit neuvoja miten tästä Sandinin kauppaamisesta toivutaan. Onko jotain lisää tulossa? Olihan Sandin huonossa välissä, eikä kokoonpanoon mahtuminen ollut edes varmaa, mutta silti tämä tuli puskista. En tiedä mitä mieltä Gustafssonista olen, mutta kaupasta olen lähes järkyttynyt. Kai tämä first rounder nyt jatketaan johonkin päin?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minä vähän veikkaan, että Toronto on tällä deadlinella nyt done. Joku fyysinen syvyyshyökki ehkä tuonne vielä sekaan mahtuisi.

Mä luulen, että tuo 1st pidetään fikassa draftia silmällä pitäen. Siellä on syvä drafti tulossa, ja ilman omaa ykköstä (ja kakkosta) ensimmäinen picki olisi ollut jossain 80-90 sijojen tienoilla. Nythän tuo Bostonin 25-32 saatiin käytännössä ilmaiseksi.

Sandinilla olisi EHKÄ ollut vaihtoarvoa myöhemminkin, mutta mun mielestä ihan jees, ettei ripustauduttu ykköskiepin varaukseen liian pitkäksi aikaa, muuten vastineena olisi ollut joku patrikpuistola.

Ensi kauden joukkueen hahmottelukin helpottui huomattavasti, kun puolustuksesta lähti se about 0,6M ylimääräistä lastia pois. Voi olla vielä kova juttu Buntingin ja ROR:n uusia lappuja hienosäätäessä...
 

Aatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kisakenttä Oy
Niin iloinen ja onnellinen olen ollut näistä tämän vuoden treideistä, ettei sanotuksi saa. Mutta nyt tarvin @Jules W. & @Oranssia ja kumppanit neuvoja miten tästä Sandinin kauppaamisesta toivutaan. Onko jotain lisää tulossa? Olihan Sandin huonossa välissä, eikä kokoonpanoon mahtuminen ollut edes varmaa, mutta silti tämä tuli puskista. En tiedä mitä mieltä Gustafssonista olen, mutta kaupasta olen lähes järkyttynyt. Kai tämä first rounder nyt jatketaan johonkin päin?
Kyllä tämä vielä iloksi muuttuu. Dubiella on jokin suunnitelma, sieltä on pakko raivata vielä tilaa capiin, että saadaan Murray kokoonpanoon, jahka on taas pelikunnossa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllä tämä vielä iloksi muuttuu. Dubiella on jokin suunnitelma, sieltä on pakko raivata vielä tilaa capiin, että saadaan Murray kokoonpanoon, jahka on taas pelikunnossa.

Eiköhän tuo huilaile pleijareihin asti, ja Källgren/Woll stunttaa Samsonovin urakoidessa suurimman osan...

edit. Ja Luke Schenn sisään. Ei ollutkaan vielä Dubas done. Tästä mä tykkään kovastikin! Aikoinaan jo kirosin JVR-Schenn muuvia, mutta nyt se ympyrä sulkeutuu.

Alkaa näyttämään ihan hyvältä kevättä silmällä pitäen:

Rielly-Brodie
Giordano-Liljegren
McCabe-Schenn
Timmins, Gustafsson, Holl
 

Aatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kisakenttä Oy
Minä vähän veikkaan, että Toronto on tällä deadlinella nyt done. Joku fyysinen syvyyshyökki ehkä tuonne vielä sekaan mahtuisi.

Mä luulen, että tuo 1st pidetään fikassa draftia silmällä pitäen. Siellä on syvä drafti tulossa, ja ilman omaa ykköstä (ja kakkosta) ensimmäinen picki olisi ollut jossain 80-90 sijojen tienoilla. Nythän tuo Bostonin 25-32 saatiin käytännössä ilmaiseksi.

Sandinilla olisi EHKÄ ollut vaihtoarvoa myöhemminkin, mutta mun mielestä ihan jees, ettei ripustauduttu ykköskiepin varaukseen liian pitkäksi aikaa, muuten vastineena olisi ollut joku patrikpuistola.

Ensi kauden joukkueen hahmottelukin helpottui huomattavasti, kun puolustuksesta lähti se about 0,6M ylimääräistä lastia pois. Voi olla vielä kova juttu Buntingin ja ROR:n uusia lappuja hienosäätäessä...
Ja nyt sieltä good old Luke Schenn tulee sisään. Ovet käy kuin Anttilassa 90-luvulla.
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Niin iloinen ja onnellinen olen ollut näistä tämän vuoden treideistä, ettei sanotuksi saa. Mutta nyt tarvin @Jules W. & @Oranssia ja kumppanit neuvoja miten tästä Sandinin kauppaamisesta toivutaan. Onko jotain lisää tulossa? Olihan Sandin huonossa välissä, eikä kokoonpanoon mahtuminen ollut edes varmaa, mutta silti tämä tuli puskista. En tiedä mitä mieltä Gustafssonista olen, mutta kaupasta olen lähes järkyttynyt. Kai tämä first rounder nyt jatketaan johonkin päin?
Jos nyt katsotaan pelkästään tätä kautta ja tulevia playoffeja, niin kyllä Gustafsson on mielestäni suuri upgrade Sandiniin.
Tykkään todella paljon tämän hetken Toronton tyylistä mennä all-in, ja se on mielestäni erittäin perusteltua, kun katsoo nykyistä runkoa, sekä sitä, kuinka paljon pettymyksiä on pudotuspeleissä tullut viimeisen 10 vuoden aikana.
Kovasti myös itse tykkään Sandinista, mutta ei hänkään ole korvaamaton. Jollain tavalla Liljegrenin tai Matthew Kniesin menettäminen olisi harmittanut ehkä enemmän.

Torontolla on tänä keväänä aivan eri määrä syvyyttä ja kokemusta kokoonpanossa, kun verrataan edellisiin kausiin.

Ja tämä jopa yliampuva kilpavarustelu on idässä melkein pakollista jos tahtoo menestyä, sen verran kaikki muutkin ovat tässä ympärillä viime viikkojen aikana vahvistuneet.

Mielestäni Rasmus Sandin on käypä hinta siitä, että mahdollisuudet murtaa ensimmäisen kierroksen ”kirous” paranee huomattavasti.
 

Aatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kisakenttä Oy
Ja lisätään vielä, että vetolaukaus Pierrestä saatiin nyhdettyä Lou:lta kolmoskieppi! Onko oppipoika juottanut dinosaurukselle pirtua saunaillassa, vai miten tämä voi olla mahdollista?
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Hurjaa menoa Dubasilla.
9 puolustajaa+ Benn.
Vaihtuukohan yksi vielä hyökkääjään.
Tuskin sitä ykköskiekan varausta jätetään treidaamatta myöskään.
Jännää on.
 
Neljännes rosterista vaihtuu siirtorajalla. Hyviä hankintoja, mutta väkisin alkaa miettiä mikä on vaikutus joukkueen dynamiikkaan ja koppiin jne kun noin monta uutta pelaajaa tuodaan sisään. Kokeneita pelaajia kaikki uudet pelaajat enkä nyt kenestäkään sinänsä ole huolissani, mutta liika on liikaa (ehkä).

Ja lisätään vielä, että poistuneet pelaajatkin olivat sellaisia, jotka ovat olleet osa tuota suhteellisen saman ikäistä runkoa ja jo pitkään tuolla. Siinähän nyt joukkuetta sitten punnitaan, että miten sopeutuvat muutoksiin.
 
Viimeksi muokattu:

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Leafsilla on muuten tällä hetkellä rosterissaan NHL:n kautta aikain eniten taklannut pelaaja sekä eniten laukauksia blokannut pelaaja. It's playoffs baby!

Tykkään kyllä tämän päivän muuveista, vieläköhän jotain olisi tulossa? Max Domi? Lars Eller? JVR palkan pidätyksellä?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Aatu

Aatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kisakenttä Oy
Neljännes rosterista vaihtuu siirtorajalla. Hyviä hankintoja, mutta väkisin alkaa miettiä mikä on vaikutus joukkueen dynamiikkaan ja koppiin jne kun noin monta uutta pelaajaa tuodaan sisään. Kokeneita pelaajia kaikki uudet pelaajat enkä nyt kenestäkään sinänsä ole huolissani, mutta liika on liikaa (ehkä).

Aivan samaa mietin äsken, tulikohan tässä nyt liikaa muutoksia joukkueeseen kerralla. Sisään on tullut ROR, Acciari, McCabe, Lafferty, Gustafsson ja Schenn. Reilu kentällinen uusia ukkoja koppiin. Onneksi tuossa muutama viikko aikaa oppia talon tavoille.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Aivan samaa mietin äsken, tulikohan tässä nyt liikaa muutoksia joukkueeseen kerralla. Sisään on tullut ROR, Acciari, McCabe, Lafferty, Gustafsson ja Schenn. Reilu kentällinen uusia ukkoja koppiin. Onneksi tuossa muutama viikko aikaa oppia talon tavoille.
Samaa mietin, mutta ehkä myös se mitä joukkue kaipaa. Sama pehmeys tiukoissa paikoissa on vaivannut joukkuetta vieläkin ja jos halutaan voittaa, oli ehkä aika tunnustaa, että tuo ryhmä ei siihen muutokseen pystynyt.
Nyt joukkue on aika eri näköinen, ns uusi alku.
 

Jules W.

Jäsen
Suosikkijoukkue
MLSE
Niin iloinen ja onnellinen olen ollut näistä tämän vuoden treideistä, ettei sanotuksi saa. Mutta nyt tarvin @Jules W. & @Oranssia ja kumppanit neuvoja miten tästä Sandinin kauppaamisesta toivutaan. Onko jotain lisää tulossa? Olihan Sandin huonossa välissä, eikä kokoonpanoon mahtuminen ollut edes varmaa, mutta silti tämä tuli puskista. En tiedä mitä mieltä Gustafssonista olen, mutta kaupasta olen lähes järkyttynyt. Kai tämä first rounder nyt jatketaan johonkin päin?
Kiitos luottamuksesta. Aamulla oli edessä melkoinen pohtiminen, kun näin nämä muutokset. Voin sanoa, että @Mängimies tiivisti hyvin omiakin ajatuksia, kun pohti tuliko muutoksia jo liikaakin. Aika näyttää, mutta mielestäni Dubas otti melkoisen riskin tekemällä nämä viimeiset puolustajakaupat. Schenn on mielestäni sellainen palanen, että hankintaa on ainakin minulle hankala perustella. Kokemusta on Tampa Bayn riveistä, mutta lähinnä ylimääräisenä puolustajana, miksi tuollaisesta palasesta maksaa 3.kierroksen varausvuoro? Kun ikää on tullut lisää ja farmissa on odottamassa peruspakin muotissa hyvin kokoonpanoon istunut Benn.

Case Sandin? Hinta oli kohdallaan, varsinkin kun huomioidaan, että rooli olisi pudotuspeleissä ollut todennäköisesti katsomossa. Sandinin kohdalla ainoa huoli ja kysymysmerkki oli luistelu. Potentiaalia olisi muuten kärkipariin, mutta se vaatisi parempaa liikettä. Todella timanttisella pelisilmällä voi kakkosparin pakiksi nykyään yltää, mutta ilman luistelua on hankala olla top2 -puolustaja. Tuo on miehen ainoa iso näkyvä heikkous ja muut ominaisuudet on helpompi hioa kohdalleen. Sandin kestää kohtuullisesti kovaa peliä, on hyvä kiekollisena ja tekee pääosin paineen alla oikeita ratkaisuja. Playoffeja ajatellen ongelmana tuo pääosin, eli sen kanssa on vielä tekemistä. En usko että tuo on uraa hidastava asia pitkässä juoksussa, mutta tuo luistelu sellaiseksi voi muodostua. Siksi on positiivista, että miehestä ulosmitattiin sentään tuo ykköskierroksen vuoro, kun liipaisinta päädyttiin painamaan.

Pitkässä juoksussa tämä voi puraista Torontoa persauksiin, jos Capitals saa miehestä kaivettua esiin sen top3 -puolustajan, eikä esimerkiksi "vain" loistavaa kiekollista moottoria. Toronto ei sellaista leftin kätisyydellä oikeastaan tällä hetkellä kaipaa, kun Rielly sellainen, eikä tule koskaan kehittymään kunnolliseksi kahden suunnan puolustajaksi. Sandinilla on vielä aikaa siihen ruutuun kasvaa. Torontolle jäi Liljegren, Villeneuve ja Niemelä, jotka operoivat rightin puolelta. Kätisyyden puolesta päädyttiin veikkaamaan nyt sitä hankalammin hankittavaa kätisyyttä. Pitkässä juoksussa voi aina helpottaa puolustuksen kasaamista, varsinkin kun näyttää siltä että Liljegren on kasvamassa tuollaiseksi loistavaksi, hyvin luistelevaksi ja puolustuksen tunnollisesti hoitavaksi yleispuolustajaksi. Nyt vain pitkää lappua kouraan sitten, eikä jäädä miettimään. Samalla toivoen että Niemelä lunastaa potentiaalinsa ja Villeneuve kehittyy edelleen farmissa luotettavaksi kolmosparin luudaksi. Brodien kanssa voi viritellä vielä yhden halvan jatkon, kun Giordano tuosta lopettaa. Puolustuksen osalta tulevaisuus näyttää ihan kohtuulliselta, mutta varauksia sinne pitäisi upottaa.

Engvall oli mielestäni potentiaalinsa näyttänyt ja on upeaa, että miehelle löytyi uusi osoite ja hinta vielä noin korkea. En olisi uskonut, että miehestä kukaan 3.kierrosta maksaa, mutta hyvä näin.

Ainoa mikä tässä on itselleni kysymysmerkkinä on se, että mitä helvettiä me tehdään Luke Schennillä, jos mies ei mahtunut Tampan puolustukseen pari - kolme vuotta sitten, niin pitäisikö mahtua Toronton puolustukseen nyt? Ei minun mielestäni ja kun farmissa on ihan kivasti leveyttä, niin tätä siirtoa en pysty ymmärtämään.

Lisää mielestäni tuota esiin nostettua riskiä siitä, että muutoksia tehtiin nyt jopa liikaakin. Aika näyttää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen yrittänyt puoli iltaa kirjoittaa jotain järkevää eilisistä kaupoista, mutta toistaiseksi tuloksetta. Kirjoitetaan siis jotain sekavaa sen sijaan, sillä olo on edelleen hyvin hämmentynyt.

Tänään on ollut niin kiireinen päivä, että luin Leafsin viimeisimmistä liikkeistä vasta tänään työpäivän jälkeen. Varsinkin Sandinin kauppaaminen tipautti leukani lattiaan. Viime kesänä olin jo melkein varma, että kundin pelit Leafs-nutussa on pelattu, kun uutta sopimusta ei meinannut syntyä. Kun sellainen saatiin lopulta hierottua, arvelin, että Sandman kuuluu pitkän tähtäimen suunnitelmiin. Ehkä hetken aikaa kuuluikin, mutta tilanteet muuttuvat ja business is business. Kun olen illan ajan pureksinut Sandin <-> Gustafsson -kauppaa ja lukenut arvioita siitä, se ei tunnu enää niin ihmeelliseltä. Kiekollista taitoa menetetään todella paljon, mutta kokemusta saadaan tilalle. G ei tosin ole voittanut pokaaleja, mutta on kuitenkin parina keväänä mennyt joukkueensa kanssa pitkälle - mm. vuonna 2021, mutta eipä nyt muistella niitä pleijareita. Voi olla, että Sandy olisi ollut liian köykäinen pelaaja kevään koitoksissa, joten ehkä kaikki voittivat tässä kaupassa.

Engvall ei ollut todellakaan sateentekijä Torontossa, mutta kuitenkin vakaa liigapelaaja. En jää kuitenkaan itkemään hänen menetystään. Kolmoskiekan varaus lienee ihan ok vastine. Jos Matthew Kniesin kanssa tehdään tulokassoppari, "kirahvin" maalit lienevät korvattavissa, sillä käsittääkseni Knies hyödyntää isoa kokoaan paremmin kuin Engvall. Toisaalta jääkiekossa pitää myös pystyä estämään vastustajan maalintekoaikeet, ja siinä Leafs on ollut tällä kaudella huomattavasti parempi kuin viime vuonna. En silti ole vakuuttunut siitä, että paluumuuttaja Schenn on iso apu sillä osastolla. Mies on tilastojen perusteella ahkera taklaaja, mutta lähtökohtaisesti kiekollisen vastustajan taklaaminen tarkoittaa sitä, että omalla joukkueella ei ole kiekkoa, ja olen ollut ymmärtävinäni, että Shanaplan rakentuu sille pohjalle, että oma joukkue pitää kiekkoa mahdollisimman paljon. Niin pitää kyllä Tampakin, ja jonkun pitää yrittää pysäyttää Stamkos, Kucherov ja kumppanit.

Deadlineen on melko tarkkaan kaksi vuorokautta aikaa, joten Dubas ehtii vielä soittaa monen monta puhelua. Pidetäänkö Bostonin ykköskiekan varaus vai paketoidaanko se esim. Kerfootin tai jonkun juuri hankitun puolustajan kanssa ja vaihdetaan johonkin isoon nimeen, jos sellaisia on enää markkinoilla? Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Bostonin varauksesta puheenollen:





Kiitos ja anteeksi!
 

ipaz

Jäsen
Toronton pakit tällä hetkellä:

Leftit:
(Benn, 35 farmissa)
Brodie, 32
Giordano, 39
Gustafsson 30
McCabe, 29
Mete, 24 (INJ)
Muzzin, 34 (INJ)

Rielly, 28

Rightit:
Holl, 31
Liljegren, 23
Schenn, 33
Timmins, 24

12 pakkia joista Muzzin on loppukauden poissa. Enkä usko että tällä kaudella vain 11 ottelua pelannutta Victor Meteä enää tullaan Leafs-paita päällään näkemään. Eli 10 NHL-tasoista pakkia valmiina playoff-juoksuun. On siinä hieman erilainen valmius kuin vaikkapa Rangersillä, jonka rosterissa on tällä hetkellä kuusi puolustajaa (Hajek, Jones ja Schneider nyt farmissa).

Toronto aikonee siis ekalla kierroksella puolustaa Tampan kumoon, kun taas Rangers hyökätä Devilsin New Jerseyn suohon. Jos kun nuo parit kohtaavat.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Eiköhän tuo huilaile pleijareihin asti, ja Källgren/Woll stunttaa Samsonovin urakoidessa suurimman osan...

edit. Ja Luke Schenn sisään. Ei ollutkaan vielä Dubas done. Tästä mä tykkään kovastikin! Aikoinaan jo kirosin JVR-Schenn muuvia, mutta nyt se ympyrä sulkeutuu.

Alkaa näyttämään ihan hyvältä kevättä silmällä pitäen:

Rielly-Brodie
Giordano-Liljegren
McCabe-Schenn
Timmins, Gustafsson, Holl
Nyt pitää katsoa rauhassa pari kolme seuraavaa Maple Leafsin matsia.

Ihan hyvältä näyttää rosteri tällä hetkellä. Ainoa asia mikä mietityttää nyt on se, että muuttuiko kokoonpano liian paljon lyhyessä ajassa. Toisaalta runkosarjassa on paljon pelejä jäljellä ennen pleijareita. Kokoonpano hitsautuu vielä parhaaseen " muottiin " jäljellä olevissa matseissa joten syytä huoleen ei ole vielä.

Sandinin olisin pitänyt vielä jonkin aikaa rosterissa, mutta toisaalta hän ei ole korvaamaton kaveri.

Nuoruutta ja kokemusta on sopivassa suhteessa toisiinsa samoinkuin taitoa ja santapaperiosatoa rosterissa. Tästä on kiva lähteä valoa kohti. Pleijareita odotellessa.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Pitääpä pitkästä aikaa kirjoittaa tänne Leafsin osioonkin, kun sen verran hullut päivät ovat joukkueessa tässä siirtotakarajan alla olleet. Edellisinä vuosina Toronton strategiana on ollut tehdä kalkkiviivoilla 1-2 täsmähankintaa, mutta kuten kaikki valitettavasti tiedämme, tuo ei ole ollut avain onneen (tai edes jatkoonpääsyyn ykköskierrokselta). Nyt laitettiin sitten kunnolla hulinaksi ja uutta ukkoa on tuotu sisään sellaista tahtia, että väkisinkin jonkun noista täytyy olla playoffeissa vahvistus.

Paperilla joukkue on vahvempi kuin kertaakaan supernelikon aikakaudella, mutta jaan aiemmin kommentoineiden huolen siitä, mitä tällainen myllerrys tekee joukkuekemialle. Kentällä poislähteneet pelaajat (Sandin, Engvall, Anderson) eivät olleet mitenkään elintärkeitä, mutta pukukoppirooleista minulla ei ole mitään käsitystä. Ainakin ruotsalaismafia on nyt paria päätä pienempi - tiedä sitten, onko se hyvä vai huono asia. Onneksi tässä on vielä parikymmentä runkosarjamatsia ennen tosipelien alkua, joten uusien pelaajien sisäänajoon on riittävästi aikaa.

Tehdyistä kaupoista olen oikeastaan tyytyväinen jokaiseen. Ehkä eniten alkuun mietityttivät nuo Sandinin ja Schennin kaupat, mutta kun asioita mietti hieman enemmän, niin molemmat noista olivat aika lailla täsmäiskuja nimenomaan Tampaa (ja jos ykköskierroksen kirous murtuu niin seuraavalla kierroksella Bostonia) vastaan.

Sandin on pelinopeuden puutteen vuoksi ollut aiemmissa playoffeissa ongelmissa, joten vaikka hänellä rutkasti potentiaalia onkin, juuri nyt hän ei mestaruutta tavoittelevalle joukkueelle ole vahvistus. Kaupassa vaahteranlehtiin saatu Gustafsson voi puolestaan olla melkoinen musta hevonen. Leafsilta on Barrien lähdön jälkeen puuttunut kunnollinen YV-pakki (Riellystä ei tähän ole surkean laukauksen vuoksi) ja Gustafsson on osoittanut 60 pinnan Chicago-kaudellaan sekä tällä kaudella Carlsonin tuuraajana olevansa kykenevä viivamies NHL-tason ykkösylivoimassa. En yhtään ihmettelisi, vaikka Gus nähtäisiin Riellyn paikalla ylivoimassa piankin.

Schennin kaltaista isoa ja ilkeää pakkia puolestaan tarvitaan Tampan Marooneita ja Perryjä vastaan. Viime kaudella Lyubushkin oli lähinnä tuota profiilia, mutta kooltaan Schenniä pienempi, ja Tampalla oli fyysisyydessä liian iso etu. Toki Schenn on liikkeeltään rautakangen luokkaa, joten isoille minuuteille hänestä ei ole, mutta ~15 minuuttia suojatussa roolissa ja alivoimalla maalin edessä maskimiehiä häätämässä tekee hänestä arvokkaan lisän. Nyt puolustuksessa on vaihtoehtoja joka lähtöön ja loukkaantumisille löytyy tarvittaessa paikkaajia.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
ROR ilo ei kauaa Torontossa kestänyt kun mies mursi sormensa Vancouver pelissä ottaessaan Matthewsin laukauksesta vähän osumaa ja hänet laitettiin LTIR listalle. Ilmeisesti tarkempaa toipumisaikaa ei tiedetä vielä mutta helposti tuollainen vamma sen kuukauden ainakin ottaa toipuakseen. Jos pudotuspelit alkavat huhtikuun puolessavälissä niin luulisi miehen olevan jo takaisin kaukalossa. Sinne on aika tarkalleen se 6vko aikaa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
ROR ilo ei kauaa Torontossa kestänyt kun mies mursi sormensa Vancouver pelissä ottaessaan Matthewsin laukauksesta vähän osumaa ja hänet laitettiin LTIR listalle. Ilmeisesti tarkempaa toipumisaikaa ei tiedetä vielä mutta helposti tuollainen vamma sen kuukauden ainakin ottaa toipuakseen. Jos pudotuspelit alkavat huhtikuun puolessavälissä niin luulisi miehen olevan jo takaisin kaukalossa. Sinne on aika tarkalleen se 6vko aikaa.

Näin on, perkele.

Myös Tavares otti sen verran osumaa (lähinnä Tyler Myers miestä murjoi), että huilailee varmaan viikon päivät ainakin.. Samoin Luke Schenn on perheenlisäyksen vuoksi poissa nyt day-to-day, eli hyvinhän se meni.. Onneksi nyt ei viikkoon ole kuin kaksi peliä, toisaalta nekin sitten sitä vaikeampia (NJD, EDM).

Kerfoot - Matthews - Marner
Järnkrok - Holmberg - Nylander
Bunting - Steeves - Lafferty
ZAR - Kämpf - Acciari

Oliskohan se nyt tällä viikolla sitten jotain tuon kaltaista. Aika surullinen kyllä tuo bottom-6.. Onneksi sentään Liljegren tekee paluun takalinjoille, niin pakisto on ihan ok kuosissa Schennin poissaolosta huolimatta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin on, perkele.

Myös Tavares otti sen verran osumaa (lähinnä Tyler Myers miestä murjoi), että huilailee varmaan viikon päivät ainakin.. Samoin Luke Schenn on perheenlisäyksen vuoksi poissa nyt day-to-day, eli hyvinhän se meni.. Onneksi nyt ei viikkoon ole kuin kaksi peliä, toisaalta nekin sitten sitä vaikeampia (NJD, EDM).
Devils kaatui, kun Samsonov pelasi huippupelin ja nimimiehet esittivät taikojaan ottelun lopussa, ja nyt on pari päivää aikaa kerätä voimia ja parannella pikkuvammoja. ROR on poissa neljä viikkoa, ja palaa aivan runkosarjan loppuun, jos toipuminen leikkauksesta sujuu hyvin. Keefe kommenttoi O'Reillyn tippumista todeten, että tällä kaudella ollaan pelattu paljon lätkää ilman ROR:n panosta ja melko hyvin on mennyt, joten eiköhän tässä pärjäillä jotenkuten jatkossakin.

Tiettävästi Johnny Hockey oli kipeänä, ei varsinaisesti loukkaantunut, mutta sen verran kovaa kohtelua mies sai, että mistä sitä tietää, miten pian palaa laatikkoon. Toivottavasti saadaan kippari takaisin kokoonpanoon Öljyä vastaan lauantaina.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mites tämä Toronto nyt oikein, kun runkosarjassa sujuu, ovatko P-Amerikan kiekkotietäjät nostamassa jengiä kuinka korkealle kun puhutaan Staley Cupista?
 

Vogoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, NHL
Mites tämä Toronto nyt oikein, kun runkosarjassa sujuu, ovatko P-Amerikan kiekkotietäjät nostamassa jengiä kuinka korkealle kun puhutaan Staley Cupista?
Ainakaan Jyrki Lumme ei uskonut kanadalaisten mestaruuksiin. Kai hänkin P-Amerikkalainen kiekkotietäjä on, kun siellä asuu ja on Kanadan passi. Ainakin Alumni toiminnassa kovasti mukana.
 
Viimeksi muokattu:

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta pleijareissa pelaaminen on kuitenkin eri juttu kuin runkosarjan pelit. Keväällä ja kesällä sitten nähdään miten Maple Leafsin käy. Juodaanko kauden päätteeksi virvoitusjuomia. Pessimisti ei pety.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös